MM-kisojen selostajat

Kepi

MM-kisojen selostajat on todella epäpäteviä.
Tuloksia aletaan välillä julistella jo 20minuutin pelin jälkeen ja idioottimaista spekulointia jatkuu välillä koko pelin läpi.

Välillä on Suomenkielikin kadoksissa. Mikä on tämä selostaja jonka mielestä kaikki mikä kentällä tapahtuu, tapahtuu "vastustamattomasti" ennenkin jääkiekkoakin selostanut kaveri ärsyttää tuolla hokemalla sanoinkuvaamattomasti. "Ja vastustamattomasti drogba tulee vetopaikkaan" Tottakai sitä nyt vastustetaan..

Välillä pallo käy yläpuussa ja tolpissa kun selostaja jauhaa jotain aivan muuta ja äänensävy ei muutu koko pelin aikana.. Mertaranta selostamaan näitäkin kisoja..

4

1625

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iugiyf8975

samaa mieltä paitsi että se suominen ihan menee..

• t-a-u-k-k-i

moro

tuomarit viheltävät kättä vaikka pallo ei osu käteen. niin kävi Holanti-Argentiina pelissä 21.6.06.

• arska

ei mertarantaa jalkapalloon! anza on yliarvostettu, puusilmä, puolueellinen, tietämätön huutaja jota ei jaksa kuunnella. jääkiekossa, joka on tyhmien laji, antero menettelee mutta vihreän veran shakin pariin en häntä kaipaa.

• Nimetön

Se ei ole niin helppoa!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      37
      2340
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      55
      1337
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1313
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      36
      1276
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1191
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      914
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      798
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      751
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      23
      606
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      57
      582
    Aihe