onko fiesta teistä käyttövarma peli?
uskaltaako sen ostaaa monivuotiseksi ajopeliksi?
käyttövarmuus
4
1222
Vastaukset
- diplinssi
jaksaa korjata. Mie olen jaksanut yhtä jo 21 vuotta.
- Kulutus
Vaimolla on ollut 3 fiestaa vuodesta 1990.
Kerran jouduttiin akku uusimaan mutta muita vikoja ei ole ollut. mulla on sierra harrasteautona ollut 5vuotta,sitä jaksaa läprätä,mut käyttöautoa ei ..
nyt 06 st fiesta käyttöautona,toiminu aivan moitteettomasti,talvea odotan..et suoriituuko ollenskaa ..
- forttikuski
kokemusta on kolmesta yksykkösestä fiastasta -81, -82, -83 vuosimallit.ei ollu ruostetta, koneet toimi ja jäi 1,5 mazdaki sillai et tuntu..
Uusista en tiä. jotku haukkuu jotku kehuu.
Ainaki jos joku mulle tulis toho pihaa kauppamaa semmosta litrasta pyöree lamppusta ni tekisin mitä vaa et saisin sen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 644365
- 1053485
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373150Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262608- 452307
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52079- 221984
- 1921870
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951542Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91398