Onko PS2 huono?

Iita

Aioin ostaa PS2, mutta nyt epäilyttää. Onko se huono vai hyvä? Kertokaa ne joilla se jo on.

15

1020

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meddie

      en ole itse mitään suurempia vikoja huomannut. Mutta minä en olekaan mikään kaikkitietävä koneguru, jolle pitää olla kaiken täydellistä (kaikille teille: "ei ole tarpeeksi tehoja pälä pälä pälä...") Minusta PS2 on ihan hyvä, ainakin se riittää mulle DVD-soittimeksi ja pelilaitteeksi.

      • Peluri-täti

        Hyvin on pelailut skulannut.


        Siitä DVD-puolesta. Mulla onn tällä hetkellä ainoastaan yksi DVD-levy, ilmaiseksi saatu, jonkin lehden kylkiäisenä. Kokeillakseni DVD:n katselu ominaisuutta, tietty sen sitten katselin. Pika"kelaus" ei mielestäni ollut mitenkään pika, vaan varsin hidas. VHS:n pikakelauskin on paljon nopeampi.


        Eli onko laitteessa vikaa vai kenties siinä DVD:ssä? Siis onko tyydyttänyt DVD:n katselulaitteensa Pleikkari muita, jotka ovat enemmän ja kunnon DVD-elokuvia katselleet?


    • KILER

      Tämän peli on huono ja paska peli arvatkaa mitä jalkapallo on mailman
      paras peli,jos et oo tyytyväinen nusi mutsissi and fack you.

    • ar2

      Osta pois. Ei juuri valittamista. Mulla on ollu yli vuoden.

    • Lauri

      Mulla on ollut Pleikka2 noin 3 viikkoa ja ei ole ollut.Elokuvia en ole katsellut yhtään mutta kyllä nekin varmaan ihan hyvin toimii.Et kyl mä ainakin suosittelen lämpimästi.Hintakaan ei ole paha verrattuna tietokoneeseen.

    • Jokunen

      Itselläni ollut pirun hauskaa pelatessani mm.
      GTA: Vice Cityä, Gran Turismo 3:sta,
      Pro Evo Soccer 2:sta, Metal Gear Solid kakkosta... Ja todella hyviä pelejä tulee
      säännöllisin väliajoin lisää, ei kerkiä
      edes kaikkia pelaamaan kun pitää töissäkin
      käydä välillä :)

      DVD-toisto toimii hyvin, ekan tuotantosarjan
      PS2:sissa oli ongelmia, mutta kaupoissa on jo
      pitkään ollut PS2 Versio 5:sia, joissa on päivitetyt DVD-softat, joten leffoistakin
      nautiskelu onnistuu ilman ongelmia.

    • xmen

      ostasit samantien paremman... siis xboxin. se on halvempiki ja omaa paremmat ja helppo käyttösemmät toiminnot. ja siihen saa kopioitua noin 80 cd levyäki. pelitki on parempia ja kone kestää käyttöä paremmin... Paljon paremmin!

    • sirccu

      hyvä muuten, mutta latausajat välillä pitkiä, ehkä grafiikat hitusen vanhentuneita, paitsi devil may cry-pelissä, se on hyvä näyttö mihin ps2 pystyy

    • 1anne

      No ei todellakaan ole huono! siinä on paljon terävempi kuva ja sillähän voi kattella vaikka dvd elokuvia! menee paljon edullisemmaks sen osto kuin esim erillisen dvd soittimen.

    • utopia

      siskoni jätkän mielestä kuulemma on??xbox on kuulemma parempi.en itekkään kyllä ostais!!kannattaa vielä miettiä.että tälleen..

    • Xmen

      mutta voisit ostaa samantien jonkun paremman... Siis Xboxin.. ei pahalla playstation hemmot. se vaan on totta.

      • JNJK

        xbox sen olla pitää


    • Anonyymi

      Mistähän niitä ps kakkosia enää saa?

      • Anonyymi

        Käytettynä esim. huutonetistä, torista, kirpputoreilta, pelejä myyvistä liikkeistä ehkä, jne.
        Valmistus lopetettu wikipedian mukaan jo kymmenen vuotta sitten:
        https://fi.wikipedia.org/wiki/PlayStation_2

        Itse ostin käytettynä PS2 Fat mallin vuonna 2017 ja se toimii vieläkin :) Pelejä on runsain määrin tarjolla kirppiksillä ym. paikoissa edullisestikin.


    • Anonyymi

      Ostaisin Kakkosen mutta sen pitää olla uusi jota ei ole käytetty

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      3419
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2171
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      75
      1617
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe