Valitkaa kaasoksi...

Hapsis

... tai bestmaniksi jo naimisiin mennyt ystävä, jos vain voitte. Itse tein asiassa virheen, vaikka hyvän kaason saikin. Jo itse häät kokenut ymmärtää, mitä tunteita koette siinä hetkessä ja hänen on myös ehkä helpompi olla kiinnostunut ja toisaalta oikealla lailla taka-alalla.

4

1537

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puhetta

      siis oliko kaaso sitten hyvä vai ei? sanot samassa lauseessa kumpaakin?

      En ole naimisissa, enkä tiedä vietänkö omia häitä, mutta siltikin uskon ymmärtäväni. Ja osaan pitää mielessä sen, että hääpäivä on hääparin.

    • kokemusta on

      Olen itse viettänyt hetki sitten omia häitäni joissa kaasoni ovat sinkkuja ja heillä kummallakaan ei ole kokemusta häiden järjestämisestä tai kaasona olemisesta. Omat hääni sujuivat aivan loistavasti Kaasot tekivät upeaa työtä ennen juhlia, juhlissa ja häiden jälkeen. Juhlassa he edustivat itseään sopivalla tavalla ja eivät mitenkään koittanut viedä juhlissa huomitoa meiltä hääparilta. Olen sitä mieltä, että hyvä kaaso on sellainen läheinen ystävä joka ymmärtää päivän tärkeyden hääparille ja osaa ottaa sen myös huomioon. Olen aivan ällikällä lyöty jos joku kehtaa väittää että naimisissa oleva ystävä on parempi kuin sinkku. Ratkaisevaa taitaa olla vain se kuinka ymmärtäväinen ystävä on ja millainen käyttäytyminen on hänen tyylistään. Mielestäni kaasoksi kannattaa valita sellainen henkilö jonka kanssa tulee itse hyvin toimeen ja joka oikeasti ymmärtää hääparin toiveita ja jonka kanssa pystyy juttelemaan asioista.

      • sinivilkku

        Olen samaa mieltä kanssasi.

        Avioituminen ei tee kenestäkään parempaa kaasoa. Ihminen joko ymmärtää päivän tärkeyden tai sitten ei, ei se ole avioitumisesta kiinni.

        Kaasoksi tosiaan kannattaa valita se ystävä,
        - jolle voit puhua kaiken ilman, että asia menee eteenpäin
        - joka on seissyt rinnallasi huonoinakin aikoina
        - johon voit luottaa, tapahtuipa mitä tahansa
        - jonka tiedät ilolla ja ylpeydellä ottavan kaason tehtävän vastaan

        Mikään edellä mainituista ominaosuuksista ei tule avioliiton myötä, ne ominaisuudet joko ovat ihmisessä....tai sitten ei.

        Yksi juttu vielä, usein juuri sinkulla on aikaa "kaasoilla" paremmin kuin aviossa olevalla.


      • kaaso 07
        sinivilkku kirjoitti:

        Olen samaa mieltä kanssasi.

        Avioituminen ei tee kenestäkään parempaa kaasoa. Ihminen joko ymmärtää päivän tärkeyden tai sitten ei, ei se ole avioitumisesta kiinni.

        Kaasoksi tosiaan kannattaa valita se ystävä,
        - jolle voit puhua kaiken ilman, että asia menee eteenpäin
        - joka on seissyt rinnallasi huonoinakin aikoina
        - johon voit luottaa, tapahtuipa mitä tahansa
        - jonka tiedät ilolla ja ylpeydellä ottavan kaason tehtävän vastaan

        Mikään edellä mainituista ominaosuuksista ei tule avioliiton myötä, ne ominaisuudet joko ovat ihmisessä....tai sitten ei.

        Yksi juttu vielä, usein juuri sinkulla on aikaa "kaasoilla" paremmin kuin aviossa olevalla.

        no onpas neuvot...mie olen hyvän ystäväni kaasona ensi keväänä ja hyvinkin sinkkuihminen...
        en todellakaan voi tajuta miks kaason pitäisi olla naimisissa???
        älytöntä..
        mie ainaki ymmärrän täysin norsiamen ajatuksia ja tähänastiset suunnitelmat on mennyt todella hyvin!!
        Eikä sekään ole vaikuttanut että morsian on minuu 13 vuotta vanhempi..
        olen todella otettu siitä että miut pyydettiin tähän isoon tehtävään ja olen todella innoissani..aion tehdä hääpoäivästä morsiusparille mahdollisimman hyvän!!
        Tosiaan tää miun ystävä sanoi et hanellä ei tulis mieleenkään pyytää ketään toista kaasokseen vaikka kaikki muut ystävät ovatkin naimisissa..

        Tuo oli kyllä typeristä typerin neuvo!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4653
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe