nuoret parit! Voitteko kertoa milloin (siis montako vuotta sitten) tälläinen kaaso/bestman villitys (mielestäni hullutus) oikein on saanut alkunsa? Tuntuu että hääjuhlissa heidän osuutensa on tärkeintä kuten myös kaiken maailman muut sivuseikat (sormustyynyt, kaasojen samanväriset puvut jne). Kuka tämän kaiken yleensä maksaa? luulisi nuorella parilla olevan muutakin käyttöä tuolle rahasummalle. Turha väittää että naimisiin mennään vain kerran...tilastot puhuu aivan muuta. ja muilla palstoilla saa lukea valistuksia kun ei kestetä sitä kurjaa, tylsää arkea ja anoppikin sekaantuu liikaa kaikkeen..
Saahan sitä aikaan juhlat pienemmälläkin vaivalla. Tuolla aiemmin jotkut hiljattain naimisiin menneet ovatkin kirjoittaneet samasta aiheesta oman kokemuksensa perusteella.
Toki ymmärrän että juhlien valmistelu on mukavaa ja sen mukavan haluaa jakaa toisten kanssa.
Kaaso/bestman ?
kysynpä vaan
1
993
Vastaukset
- YXKAASO
PUHUIT TODELLA ASIAA.LUPAUDUIN YLI VUOSI SITTEN KAASOKSI JA SAIN N.3 VIIKKOA ENNEN HÄITÄ TIETÄÄ,ETTÄ MUN PITÄÄKIN HANKKIA OIKEIN ILTAPUKU,MIKÄ MAKSAA VUOKRAAMOSSA 200 EUROA EIKÄ SE MITÄÄ KU MUN PITÄÄ MAKSAA OSA SIITÄ.
MULLA ON MUUTENKI HIRVEÄ STRESSI ETTÄ TEENKÖ JOTAIN VÄÄRIN TAI RIITTÄVÄSTI.KAIKKI JÄI NYT MUN KESÄLOMAN AJAKSI TEHTÄVÄKSI, JOTEN IHAN KIVA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4612805Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152645Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2691582Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841184Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4401121Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631098- 156960
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41928- 56889
- 79875