hytissä

lukihärikkö

Erään kerran risteilyllä törmäsin erääseen Annean. Anne oli 22 vuotias eli minua hiukan nuorempi. Seksikäs ja kaunis nainen. Tanssimme pari hidasta hyvin lähekkäin ja juttelimme pöydässä niitä näitä, kun kaverimme olivat hävinneet jonnekin.

Jossain vaiheessa sanoin lähteväni hyttiin käymään juomaan olutta. Anne kysyi voisiko tulla mukaan, kun oli hiukan orpona, kun matkalla mukana oleva toinen valvoja oli jo nukkumassa.

Menimme hyttiimme ja aloimme tyhjentää olutlaatikkoani. Katselin häntä ja hänen seksikästä olemustaan jahän varmaan huomasi, koska humalaisena en pystynyt vilkuilemaan
kovinkaan hienovaraisesti.

Juttelimme niitä näitä ja Annen jutut muuttuivat pikku hiljaa vihjailevimmiksi. Hän kertoi, kuinka ei enää juurikaan harrasta miehensä
kanssa seksiä ja kuinka joskus olisi kiva kokeilla silläkin saralla jotain uutta. Ymmärsin vihjeen ja siisin käteni hänen reidelleen.
Annella oli yllään nuorekkaat farkut ja valkoinen kauluspaita, josta oli avattu kolme ylintä nappia. Kaula-aukosta paistoivat hänen
valkoiset pitsirintsikkansa. Hetkeäkään epäröimättä Anne suuteli minua kiihkeästi. Vastasin suuteluun ja aloin napittaa auki hänen paitaansa. Nuolimme toisiamme kiimaisina ja riisuimme vaatteitamme vuorotellen, kunnes Anne oli syleilyssäni pelkät valkoiset pitsistringit jalassa ja minä olin vapautunut kaikista vaatteistani.

Suutelin Annen korvalehtiä ja kuuman kosteita huulia. Hän vastasi kiimaisena suudelmiini ja imi kaulaani. Jatkoin myös alaspäin ja
suutelin hänen kaulaansa. Käteni etsiytyivät hänen vielä varsin kiinteille rinnoilleen ja puristelin ja imeskelin niitä himokkaasti
painaen Annen alleni sängylle. Imin ja näykin Annen punertavia, pystyssä törröttäviä nännejä ja revin hänen stringinsä pois jalasta.
Suutelin hänen vatsaansa ja levitin hänen jalkojaan. Upotin viimein sormeni hänen kosteutta valuvaan vittuunsa ja aloin naida häntä sormillani suudellen samalla yhä alaspäin kohti hänen jalkoväliään.

Saavutin huulillani Annen märän vitun ja aloin imeskellä sitä voimakkaasti. Annella oli melko karvainen pillu, mutta ihan siisti kuitenkin, joten se ei juurikaan haitannut. Imeskelin hänen paisuneita häpyhuuliaan ja yritin etsiä klitorista karvojen keskeltä. Viimein löysin sen aloitin himokkaan imemisen. Otin klitoriksen huulieni väliin ja imin sitä rajusti. Nussin Annen vittua kolmella sormella ja aloin lipoa hänen klitoristaan nopein vedoin. Anne mumisi nautinnosta ja jatkoin hänen käsittelyään.

Viimein käänsin Annen päälleni 69iin ja hän imaisi kovan, paksun kullini syvälle suuhunsa. Hän aloitti rajun imemisen ja nussi minua
suullaan niin että terskani hankasi hänen kitalakeensa. Tuntui taivaalliselta. Nuolin häntä minkä ehdin, enkä pystynyt pidättelemään
omaa orgasmiani. Spermani suihkusi voimalla syvälle Annen kurkkuun ja hän viimeisteli homman nuolemalla terskani puhtaaksi.

Anne asettui kontilleen hytin lattialle ja tarjosi minulle pilluaan. Asetuin polvilleni hänen taakseen ja tungin kullini hänen ammottavaan, märkään vittuunsa. Aloitin hurjan nainnin. Nain Annea takaapäin ja sormetin etukautta hänen klitoristansa. Tunsin kuinka hän alkoi vähitellen lähestyä huippua. Anne kiljahteli nautinnosta ja juuri ennen kuin hän sai. Työnsin peukaloni sisään hänen peppuaukkoonsa. Se oli viimeinen niitti. Anne nytkähti valtavan orgasmin voimasta ja hänen
pillunsa alkoi sykkiä taas täydessa mitassa olevan kaluni ympärillä. Jatkoin naimista ja Anne nytkähteli ja ulvahteli jatkuvan orgasmin
voimasta. Tahtini nopeentui entisestään ja viimein sain toisen orgasmini. Annoin spermojen valua Annen pilluun ja pyyhin kaluni hänen
stringeihinsä.

Päätimme mennä suihkuun. Suutelimme ahtaassa suihkussa ja ehdotin Annelle, että hän ajelisi pillunsa posliiniksi. Levitin mukanani ollutta partavaahtoa Annen pillukarvoille ja otin
Gilletteni esiin. Ajelin hänen karvansa etupuolelta ja hän itse viimeisteli jäljen ajelemalla häpykarvansa. Suutelimme ja annoimme
toisillemme handjobit suihkussa, jonka jälkeen poistuimme. Anne päätti, että hänen oli aika lähteä nukkumaan ja poistui hytistäni.

Lounasaikaan seuraavana päivänä maistelin ensimmäistä krapulaolutta hytissäni kun ovelta kuului koputus. Anne halusi jatkaa siitä, mihin
oli jääty ja minä tietysti olin krapulan johdosta entistäkin valmiimpi. Pyysin Annea stripaamaan mulle ja hän teki työtä käskettyä. Runkkailin kaluani katsellessani hänen riisuutuvan. Kun hän oli saanut vaatteet
yltään hän alkoi leikkiä itsellään edessäni. Haluan että sä hoitelet mun uuden posliinipillun hän sanoi. Vedin hänet eteeni ja tungin sormeni
hänen sisäänsä. Nussin häntä hetken sormillani ja otin sormet ulos. Maistoin sormistani hänen ihanan kiimaisen vittunsa makua ja pyysin hänet sängylle.

Anne asettui makaamaan sängylle jalat leväällään ja levitti häpyhuuliaan sormillaan. ASetin suuni suoraan hänen pillulleen ja imeskelin hänen paljaita häpyhuuliaan. Aloin sormettaa hänen paisunutta klittaansa ja lopulta liitin kieleni leikkiin mukaan. Nuolin ja imin Anne pillua ja hän painoi kasvojani yhä lujemmin märkää vittuansa vasten. En voinut lopettaa vaan hän pakotti minut jatkamaan. Nuolin niin nopein vedoin kun vaan pystyin ja Anne inahteli sängyllä. Lopulta hänen vartalonsa jäykistyi ja hän alkoi värähdellä orgasmin voimasta.

Kiitokseksi Anne otti minulta vielä suihin. Hän oli siinä todellakin ammattilainen. Loppupäivästä näimme vielä kerran ja naimme ratsastaen ja takaapäin. Hän kertoi että ratsastaessa tuntui ihanalta kun hänen
posliinipillunsa hankasi vatsaani vasten ja hänen klitoriksensa sai vapaasti hingata kaluni juureen. Hän saikin orkut vielä ollessaan
päällä ja minä viimeistelin itseni takaapäin hänen ihanan märkään vittuunsa.

6

21621

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies__42

      humalaisen kirjoittama juttu. ehkä juopon alku.

      on risteilyllä ja tapaa naisen, jonka kanssa tanssimassa. sanoo naiselleen, että lähden tässä hyttiin juomaan olutta... ja nainen kysyy että voisiko tulla mukaan, kun on vähän orpona....

      just just

    • .:::.

      Paska tarina.

    • ja ei enää

      harrasta seksiä miehensä kanssa ??

      Hei kamaan, sulla on nyt noi ikäjutut ihan sekaisin siinä omassa mielikuvituksessasi.

      Jutussa olis ollut jotain tolkkua, kun nainen olisi ollut vaikka 32v tai 42v .

    • Keimo Hodari

      Kukaan 22-vuotias ei pukeudu "nuorekkaisiin farkkuihin ja valkoiseen paitapuseroon" risteilyllä (eikä muutenkaan. Eikä puhu miehestään. Ja jos tämä Anne halusi kokeilla jotain uutta seksin saralla, niin miksi teitte kaikki perinteisistäkin perinteisimmät liikkeet? Vai onko muka seksin harrastaminen laivalla, suuhoito tai strippaaminen jotenkin eksoottista?
      Kirjoittaja taitaa olla 60-vee Tallinnan reittien vakiokaljasieppo....

      • ..naurua riitti

        Eipäs ku tää on epätoivoisen 15-vuotiaan päiväuni, kirjotusvirheitä karseesti, säälittävää.


    • lukihärikkö

      Jouduinkin lähtemään Ruotsista Silja Festivalilla kun Seawind laiva joutuikin telakalle huoltoon. Laivan aulassa näin 22-vuotiaan blondin jonka hymy sai kaiken sulamaan. Hänellä oli trendikkäät, kireät tummat farkut joissa oli kulutukset reisissä ja persuksissa. Paitaa en nähnyt koska tummanvihreä lantiolle ylettyvä takki karvahupulla peitti näkyvyyden. Hän selaili kännykkäänsä ja katseli vessan suuntaan. Hymyilin seksikkäälle näylle ja käänsin katseeni infotaululle. Hyttini oli ties kuin monta kerrosta ylöspäin. Äsh. Hytissäni mietin että voisi sitä irrotella kun kerran tällaiseen menomestaan joutui. Vaihdoin tumman kauluspaidan päälle siltä varalta jos tulisikin otettua kännit. Sitten Kleinia vähäsen iholle.

      Kello oli vasta kymmenen ja diskossa meno oli hiljaista. Painuin syömään kahvilaan ja odotin siellä pari tuntia. Parin tunnin päästä disko avautui ja meno muuttui nopeasti kuiskuttelevaksi flirttimestaksi. Ehdin päästä baarin puolelle hakemaan tuoppia kun selkääni painautui kaksi kovettunutta nänniä. Käännyin ympäri ja näin uudestaan tuon seksikkään olemuksen tällä kertaa kauniissa niskaan sidottavassa mustassa topissa ja tummissa farkuissa. "Hei." Hän sanoi rauhallisella äänellä ja hymyili. "Mun nimi on Anne. Mm.. Haluisitsä tanssii?" Laskin oluen tiskille ja vinkkasin baarimikolle että hän saa sen.

      Vedin Annen lähelleni mutta pidin kohteliaasti käteni hänen selällään. Anne liikutteli lantiotansa omaani vasten että Goljattini alkoi hereillä. Yritin ajatella muuta mutta se alkoi olla vaikeata kun Annen kädet sukelsivat hiuksissani. Kuiskasin Annen korvaan että haluaisiko hän kenties hyttiini lämmittelemään ja näykkäsin häntä hellästi kaulasta. Anne vaan jatkoi hymyilemistä. Irrottauduin hänestä ja otin Annen kädestä kiinni ja raahasin hyttiini. Hytissä kaadoin hänet suoraan sängylle ja painauduin häneen kiinni. Suukottelin Annen kaulaa ja kuiskailin kuinka hyvältä hän näyttää samalla kun käteni vaelsivat hänen muodoillaan. Aloin hivuttaa hänen toppiansa ja rintsikoita veke. Annen sormet taas oli avannut farkkuni ja vetänyt niitä kalsareiden kera alaspäin. Annen pieni käsi sormeili kaluni päätä ja sitten veti nahkaa alaspäin. Se tuntui liian hyvältä ja enkä halunnut ennen leikkivän minulla ennen kuin olin antanut hänelle tyydytyksen. Otin hänen käsistään kiinni hellästi mutta tiukasti ja jatkoin hommiani. Suutelin hänen paljasta hyvältä tuoksuvaa ihoansa. Piirsin kielelläni hänen nännipihansa ennen kuin imin voimakkaasti nänniä. Sama käsittely toiselle rinnalle. Anne liikkui allani levottomasti huokaillen.

      Irrotin otteeni hänen käsistään ja suutelin alaspäin mahaa kunnes saavutin mieleiseni. Hymyillen siirsin hänen hentoa karvoitustaan pois tieltä. Hieroin hänen klitoristaan hellästi pyöritellen etusormella, peukalolla hivelin terskan alta ja sitten nuolaisin siitä. Levitin enemmän häpyhuulia ja aloin lipomaan klitoriksen seutua. Yninästä päätellen olin jo lähellä niinpä imaisin klitoriksen terskaa voimakkaasti. Otin siitä hellästi kiinni huulillani ja kutitin sitä kielelläni. Pam! Anne tulikin jo. Jätin Annen vähäksi aikaa toipumaan kun itse kävin huuhtelemassa suuni. Laitoin samalla kortsun paikoilleen.

      Annen vittu oli ihan märkä. Painauduin kuumana hänen päälle ja suutelin häntä sielua ravistavalla tavalla. Levitin hänen jalkojansa vähän sivummalla toisistaan. Goljattini seisoi jylhänä treenattua mahaa vasten. Työnsin itseäni Anneen sentti sentiltä kunnes se oli kokonaan sisällä. Vaihdoimme kuumia suudelmia ja aloin kiihkeästi naida tuota seksikästä näkyä. Anne näytti yllättyneen nopeasta nainnista. Nostin hänen jalkansa olkapäilleni jotta pääsin työntymään syvemmälle tuonne kuumaan sykkivään elämään. Yllätyin Annen nopeasta tulosta. Hänen pillunsa kiristi liikehdintääni ja jouduin hidastamaan naintiani. Anne hymyili raukeana ja katseli minua utuisella katseella. Laskin hänen jalkansa alas ja aloin naimaan häntä lähetyssaarnaajassa. Suutelin ja puristelin toisella kädellä rintoja. Omani himoni palasi takaisin. Ja minun oli pakko jyyskyttää nopeammin ja nopeammin yrittämättä silti satuttaa Annea eläimellisellä kiihkollani. Pian tunsin kiihelmöivää tunnetta jaloissa ja purin Annen olkaa hellästi.

      Jätin Annen makaamaan sängylle. Itse duunasin vessassa omia hommiani kun Anne tuli luokseni hymyillen. Hän tönäisi minut istumaan ja alkoi ottaa suihin lerpsahtanutta Goljattiani. Utuista katsetta ei enää näkynyt. Hän aloitti rajun imemisen ja nussi minua suullaan niin että terskani hankasi hänen kitalakeensa. Tuntui taivaalliselta. En pystynyt pidättelemään omaa orgasmiani. Spermani suihkusi voimalla syvälle Annen kurkkuun ja hän viimeisteli homman nuolemalla terskani puhtaaksi. Kävimme yhdessä suihkussa ja menin nukkumaan Anne sylissäni. Silittelin hänen hiuksiaan ja suutelin niskaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3065
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe