taikominen

Maija

mä ajattelin alkaa viimein taikomaan jotain. Jotain kaunista. Mitä se vois olla? Tai musta tuntuu, etten mä keksi. Mä en taida viitsiäkään taikoa mitään, kun kaikilla ikävilläkin asioilla on tarkoituksensa. Ehkä taikominen ei oo ollenkaan niin suurenmoista kuin väitetään?

6

941

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Soturi

Mitä paremmin osaat käyttää magiaa, sitä vähemmän tunnet siihen tarvetta. (Tai sitten tietyt asiat tuntuvat niin automaattisilta ettet aina tiedosta esim. tehostavasi joitain asioita maagisesti.)

Mieti etukäteen mitä tahdot saavuttaa ja miksi. Opettele sitten homma kunnolla ja vasta sitten loitsimaan.

• Calantha

Loitsujen tekeminen on sekä fyysisesti että psyykkisesti hyvin raskasta puuhaa, ainakin itse yleensä makaan sängyn pohjalla ihan poikki noin vuorokauden jälkeenpäin. Loitsujen tekeminen ei suinkaan ole epämiellyttävää, päinvastoin, mutta minusta siihen tulisi turvautua vasta viimeisenä keinona, kun mikään muu ei auta, sillä se tosiaan on aika rankkaa, ja tulokset ovat joskus melko arvaamattomia ja peruuttamattomia.

• Jani

Olisiko esim. netissä jotain sivua jolta löytyisi kattavaa tietoa taikuudesta ja sen opiskelusta? En kuvittele löytäväni jotain "hokkuspokkus"-juttua ja tiedän että näiden asioiden kanssa ei pidä leikitellä. Minulla kuitenkin on asioita, joita en mitenkään muuten ole saanut järjestettyä. Tiedän että taikuuteen liittyy riskejä, mutta haluan kuitenkin tutustua tarkemmin taikuuteen, jos sen avulla saisin apua tilanteeseeni.

• mortal agony

kaikki mitä ihminen ajattelee on magiaa. ihminen toivoo mielessään että joku asia menisi niin kuin hän haluaa ja se on magiaa... Ja jokainen ajatus vaikuttaa omaan tulevaisuuteen.

• Äijä

Minun mielestä on erittäin tärkeää mistä ja miten kanavoi voimansa ja uskonsa. Ja minun mielestä se on rakkaus, hyvä ja Jumala. Muut aiheuttavat yleensä vain huonoa itselleen ja muille, ainakin pidemmän päälle. Kaikki mitä toiselle tekee tulee takaisin kaksinkertaisena itselleen, tämä on vanha ruusunristiläisten sanonta.

• -ocean soul-
        Äijä kirjoitti:

Minun mielestä on erittäin tärkeää mistä ja miten kanavoi voimansa ja uskonsa. Ja minun mielestä se on rakkaus, hyvä ja Jumala. Muut aiheuttavat yleensä vain huonoa itselleen ja muille, ainakin pidemmän päälle. Kaikki mitä toiselle tekee tulee takaisin kaksinkertaisena itselleen, tämä on vanha ruusunristiläisten sanonta.

Eikös se ole kolminkertaisena ainakin minä olen kuullut niin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      74
      5578
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3111
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2694
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2062
    5. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      27
      2055
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      1869
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      99
      1839
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      1772
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1478
    10. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      17
      1248
    Aihe