Löysin kaapistani 15 vuotta vanhan pelin. Elikkäs D&D perus, expert, luolamestari, sankarisäännöt. Lisäksi pikkuväen suuret tarinat. Olisiko jollain tietoa tahi ideaa millä hinnalla nämä kannattaisi myydä vai kannattaako myydä ollenkaan? Kuitenkin kyseessä on klassikko.
Kiitos kaikille jotka voivat mua auttaa!!
Roolipeliterveisin: Juha
dungeon&dragons Fantasiaroolipeli
14
4923
Vastaukset
- Pelimies-77
Nuo kirjat ovat varmasti arvokkaat harrastajien keskuudessa. Jos sinulla ei ole niille käyttöä niin kannattaa harkita myymistä mutta ei millään pikkuhinnalla. Voit kysellä tarjouksia esim. roolipelit.net tai majatalo.org keskustelupalstoilla joilla molemmilla on oma Myydään-osio pelimyyntiä varten. Klassikkopeleistä saatetaan maksaa useita kymmeniä euroja jos joku keräilijä löytyy. Tarkoista hinnoista en voi sanoa mitään :D
- supafly
Kiitos pelimies-77. Taidat olla hyvää vuosikertaa :)
- että nuo
D&D:n boksit ovat sen verran yleisiä, että ei niistä nyt niin hirveästi kannata pyytää.. Toisaalta tyhmähän ei ole se joka pyytää vaan se joka maksaa.
Tuota tunnettua "värisarjaa" (perussäännöt - sankarisäännöt) myytiin aikoinaan melkoisia määriä, ja joissain muodoissa sitä saatetaan myydä edelleenkin (varmaankin lähinnä englanniksi, veikkaus), vaikka uudempia editioneja on tullutkin. Itsellänkin on vielä tallessa perus- ja sankarisäännöt ja monilla kavereillani on muut osat.
Sen sijaan jos sattuu omistamaan noita punaisessa boksissa olevia perussääntöjä edeltäneet vihkoset, joskus 70-luvun puolivälissä tehdyt, niin niistä voisi jotain jo saadakin.. itsekin voisin sellaiset ostaa, vaikken mikään keräilijä olekaan.- supafly
Kiitos paljon ja hyvää juhannusta.
- gargoyleko
Sankarisäännöt kiinnostaisi, onko sulla niihin se alkuperäinen boxi tallessa?
- supafly
Boxia ei tallella. Voin ottaa myöhemmin yhteyttä täältä käsin.
- Harrastaja, en kerälijä
Nykyään myydään versio 3.5:sta noin 30e per perussääntökirja, mutta epäonneksesi harva pelin harrastaja tuskin haluaisi pelata niin vanhaa. Silti pieni osa haluaisi sen keräilyaarteekseen. Noin 15e per 125 sivua, siten siitä pitäisi sopiva hinta. :D
- wanha D&D-pelaaja
Kyllä se vaan on kova roolipeli vaikka onkin vanha.
Jo pelkästään 80-luvun suomenkielenkäännös tekee siitä loistavan pelin (täältä löytyy kirjastosta tuo peli ja lähes kaikki lisäkirjat siihen; ovat jatkuvasti lainassa).
- manga fani
kannattaa myydä koska siitä saa rahaaaaa!
voitko antaa osotteen josta löytää mangaa tai inu-yashaa - Henkka
Älä ihmeessä myy,mullakin on perus expert mestari ja sankarisäännöt ja aattelin vielä jos saisin vanhan peliporukan koolle pelailemaan...
- D&D-weteraani
Suomenkielisen laitoksen Dungeons & Dragons-roolipelisarja on 1. edikan luomus.
- miekkamestari
omat lapset alkavat olla siinä iässä, että simppeli suomenkielinen roolipeli toimisi. Jos siis sinulla on tuo vielä, niin vastaile tähän jos olisit myymässä.
- pnupu
Minäkin voisin ostaa nuo. (jos ei ole myyty)
- Rollins76
Siivosin myös varastoa ja seuraavat jutut sieltä löytyi:
D&D perussäännöt (pelaajan ja luolamestarin ohjekirja)
D&D expertsäännöt.
Rahasia D&D seikkailu perussäännöille.
Vaarojen saari seikkailu expertsäännöille.
D&D Taistelusuojus (kaikki taulukot joita tarvitset D&D peleissä)
Koko helahoito suomen kielellä.
Alkuperäiset nopat.
Molemmat boxit.
Myyntiin on menossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18639Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 68577
- 98566
- 54537
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437