kaikki vihaa mua

cherry0

mulla ei ole ollu kavereita koskaan. huomasin kyllä jo päiväkodista asti et kaikk isyrji mua.
mulla ei ollu sillon kavereita ja mua kiusattiin.
kun menin ala asteelle mua haukuttiin välillä mutta en välittänyt siitä ja se loppui..ala-asteen viimeisenä vuonna kuudennella luokalla nimittely alkoi taas ja selkäni takana puhuttiin pahaa ja minulle virnuiltiin. itsetunto meni kokonaan ja yläasteella en uskaltanut tutustua ihmisiin ja hankkia kavereita koska ajattelin että kaikki nauravat minull ekuitenkin..ylä-asteella tyypit ei enää ollu niin lapsellisia ja nimitellyt mutta se virnuilu jatkui koko ajan...
mulla ei ole ollut bestistä koskaan..yksi kaveri oli yläasteella samalla luokalla..olin sen kanssa vaan siksi koska ei ollut ketään muutakaan vaikka vihasin sitä ja paljon...
nyt olen ammattikoulussa..enkä ole saanut sieltäkään kavereita vaikka olen yrittänyt..musta on tullut niin ujo et tuntuu tosi vaikealta hankkia kavereita.
tunnen itseni tosi masentuneeksi eikä mikään oikein kiinnosta.
istun vaan joka päivä yksin kotona enkä tee mitään..eikä mulla edes ole mitään syytä elää.

5

529

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Orlandemi

      mutta sentään puhut täällä itsestäsi ja asioistasi. Se on hyvä. Vaikka koneelle kirjoiottamine ei olekkaan sama asia kuin puhuminen irl se helpottaa varmaan kuitenkin vähän.. Itse olen kanssa ujo, ainakin uusien tuttavuusten kanssa. Voisit varmaan etsiä netistä vaikka jonkun kaverin joka on yhtä ujo kuin sinä, ja voisitte jutella ensin koneen välityksellä ja sitten vaikka tavata..
      Onnea kavereitten etsimiseen ja taistellaan yhdessä ujoutta vastaan.. (ujous ei kyllä ole paha asia kunhan se ei itseä haittaa..) Ja kun tutustut ihmisiin ole oma itsesi, jos et keksi mitään sanottavaa, niin ole hiljaa.. sekin on taito nimittäin olla hiljaa.. Ite ainakin huomaan heti jos joku alkaa olla joku muukuin oma itsensä ja silloin siitä henkilöstä jää outo kuva... :S

    • on syytä elää!

      Muista fraasi "Kerran me vain täällä eletään"

      Masennus ynnä muut sellaiset ongelmat ovat siksi, jotta ne voitettaisiin. Niistä eroon pääseminen ei ole helppoa, mutta kuitenkin ihan mahdollista jokaiselle. Jaksamisia sulle ja PALJON :)

    • säästö pankki

      LÄHDE ULOS JOHONKIN ETSIMÄÄN UUSIA TUTTAVUUKSIA!! ETSI JOTAIN SEURAA SIELTÄ KOUULSTA JOTKA OVAT MYÖS YKSINÄISIÄ!! MENE VAAN ROHKEASTI MUKAAN ÄLÄ UJOSTELE!! MITÄ MENETETTÄVÄÄ SINULLA ON EI MITÄÄN SINNE VAAN MUKAAN JOUKKOOON JA TODELLA LAPSELLISTAN AURAA JA VIRNUILLA MÄ KALAUTAN SELLASILTA HAMPAAT KURKKUUN MUTTA EN SUOSITTELE SAMAA JOS JOKU HAYUUKKUU HYMYILE VAAN TOHKEASTI JA VIRNUILE TAKAISIN JOS NE VIRNUILEE SULLE.

    • heriju

      Tuskin ne vihaa... Miks ihmeessä. Yleensä aika monien ajatukset pyörii oman napansa ympärillä ja ihan lähi piirissä. Ei ne sua varmaan jaksa paljoa miettiä. Ehkä itsetuntoaan nostaakseen ne virnuilee sulle. Ja sellanen lisää niitten keskellä varmaan porukan yhteenkuuluvuudenhenkeäkin. Tuskin ne muullon ajattelee sua, kun sillon kun kävelee sun ohi, eikä aina silloinkaan. Ehkä jokusen kerran on voinu susta puhua, mutten usko että kovin monesti. Ne ei ehkä ajattele sitä virnuiluaankaan niin vakavasti. Onhan niille itellekkin oltu varmaan ärsyttäviä. Ei sussa oo varmaan mitään syytä. Oot ujo ja hiljanen ja sen takia kaikki muut heikkoitsetuntoiset yrittää parantaa itsetuntoaan pienellä kiusaamisella ja yrittää saada tuntemaan, että on itse jotenkin parempi. Mulla on itellä ihan kokemusta asiasta. Lopuks, kun selvisin paremmin, niin sain kuulla, että ne ihmiset, jotka aina tilaisuusuuden tullen mua ärsytti, niin oli aika halveksittuja tyyppejä. Ne kovikset...


      Musta tuntuu, että sulla on masennus, vaikken mikään psykologi ookkaan. Sulla ajatukset vääristyy ja kuvittelet paljon enemmän kuin pitäis. Pahasta ujoudestakin voi muuten päästä... ihan kokemuksella.

      Voimia sulle:)

    • Anonyymi

      Toivon että mun inhoojat tulee mun hautajaisiin. Niistä tulee niin hienot. Saavat varastaa vaikka ne kukat mun vanhemmilta. Mikään ei riitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2606
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1143
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe