Cronicle

Olen toisessa kentäsä joku market etc. mitäs siellä pitäisi tehdä tai minne mennä

11

596

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet kujalla ja molemmilla puolilla on oviaukkoja. Tutki ne ja ammu niissä olevat laatikot hajalle. Yhdestä löydät laser tähtäimen ja toisesta sorkkaraudan. Aukaise sorkkaraudalla peltinen ovi. Sen takana olevan laatikon saat hajalle käyttämällä laser tähtäintä.Kiipeile tästä oikealle...

      • Ongelma vaan on se että siellä toisessa laatikosa ei ollut sorkkarautaa, laser tähtäimen löysin kyllä, mutta pitää varmaan alottaa se ruutu alusta kun ei sielä ollut mitään siinä toisessa boxissa no mäpä kokeilen kiitos neuvosta.


      • viveca87 kirjoitti:

        Ongelma vaan on se että siellä toisessa laatikosa ei ollut sorkkarautaa, laser tähtäimen löysin kyllä, mutta pitää varmaan alottaa se ruutu alusta kun ei sielä ollut mitään siinä toisessa boxissa no mäpä kokeilen kiitos neuvosta.

        ja löysin sorkkaraudan, sitä vaan ei näkynyt oikeen maastosta Mutta revolverissäni ei ole yhtään ammuksia, koska jäin jumiin myös ekaan kenttään, siellä puukehikon takana toisellapuolella on revolveriammuksia saakohan sen auki ampumalla ei ole nimittäin ammuksia


      • viveca87 kirjoitti:

        ja löysin sorkkaraudan, sitä vaan ei näkynyt oikeen maastosta Mutta revolverissäni ei ole yhtään ammuksia, koska jäin jumiin myös ekaan kenttään, siellä puukehikon takana toisellapuolella on revolveriammuksia saakohan sen auki ampumalla ei ole nimittäin ammuksia

        Sen puuoven edessä tuli pyörittyä, sinne pääsee toista kautta kun kiipeilee ja pudottautuu sinne hakemaan tavarat. Ovi ei aukea ollenkaan. Ja niistä panoksista, koita säästää niitä - kohtaat mekaanisen mustekalan, sinun pitää ampua siltä silmät päästä. Ei ole kertaakaan ollut helppoa, aina on pitänyt olla tarkkana. Olen huokaissut ensimmäisen silmän jälkeen, tallentanut pelin ja ruvennut sihtailemaan toista silmää.


      • Juve kirjoitti:

        Sen puuoven edessä tuli pyörittyä, sinne pääsee toista kautta kun kiipeilee ja pudottautuu sinne hakemaan tavarat. Ovi ei aukea ollenkaan. Ja niistä panoksista, koita säästää niitä - kohtaat mekaanisen mustekalan, sinun pitää ampua siltä silmät päästä. Ei ole kertaakaan ollut helppoa, aina on pitänyt olla tarkkana. Olen huokaissut ensimmäisen silmän jälkeen, tallentanut pelin ja ruvennut sihtailemaan toista silmää.

        Mutta nyt olen siellä missä on se joku ratas ja oon vetäny molemmista naruista ja kävin alaluukussa joka aukesi, minne sitten pitäisi mennä yritin hypätä kun siel ylhäällä on tasoja minne hypätä ja sinne toiseen päähän yritin aika kauan hypätä mutta se ei ylety :O ja siellä alhaalla aukes se joku huone mis on se ritari- patsas kai sillä huoneella on joku tarkotus, ammuksia siellä oli ja hp mutta onko siinä ritarihuoneessa jtn erikoista ja kiitti kun neuvot naista hädässä ja hyvää jussia kaikille!


      • viveca87 kirjoitti:

        Mutta nyt olen siellä missä on se joku ratas ja oon vetäny molemmista naruista ja kävin alaluukussa joka aukesi, minne sitten pitäisi mennä yritin hypätä kun siel ylhäällä on tasoja minne hypätä ja sinne toiseen päähän yritin aika kauan hypätä mutta se ei ylety :O ja siellä alhaalla aukes se joku huone mis on se ritari- patsas kai sillä huoneella on joku tarkotus, ammuksia siellä oli ja hp mutta onko siinä ritarihuoneessa jtn erikoista ja kiitti kun neuvot naista hädässä ja hyvää jussia kaikille!

        Mene ritari huoneen oviaukosta ja käänny kahden molemmilla puolella olevan luiskan jälkeen vasemmalle ja hae kultainen kolikkko.Irtoaa sorkkaraudalla. Mene ja aseta se ritaripatsaan jalustaan. Portti nousee ylös. Käänny ympäri, mene kujan yli oviaukosta ja käänny vasemmalle ylös nousseesta portista sisään.


      • Juve kirjoitti:

        Mene ritari huoneen oviaukosta ja käänny kahden molemmilla puolella olevan luiskan jälkeen vasemmalle ja hae kultainen kolikkko.Irtoaa sorkkaraudalla. Mene ja aseta se ritaripatsaan jalustaan. Portti nousee ylös. Käänny ympäri, mene kujan yli oviaukosta ja käänny vasemmalle ylös nousseesta portista sisään.

        Mustekala tapettu vai mikä nyt onkaan ja marsin merkin sain siltä minnes se pitää viedä, toivottavasti ei ainakaan sinne alkuun kun sielä oli sellainen vai mitäs sitten?


      • viveca87 kirjoitti:

        Mustekala tapettu vai mikä nyt onkaan ja marsin merkin sain siltä minnes se pitää viedä, toivottavasti ei ainakaan sinne alkuun kun sielä oli sellainen vai mitäs sitten?

        Mene korokkeen takana olevan luukun eteen ruskean kohjdan eteen ja paina Ctrl ( PC ) Lara avaa luukun. Pudottaudu sinne.


      • Juve kirjoitti:

        Mene korokkeen takana olevan luukun eteen ruskean kohjdan eteen ja paina Ctrl ( PC ) Lara avaa luukun. Pudottaudu sinne.

        nyt minulla on haulikko ja pitäisi siitä "ritarista" päästä ohitsemutta kyllä tämä tästä nyt alkaa hahmottua.


      • viveca87 kirjoitti:

        nyt minulla on haulikko ja pitäisi siitä "ritarista" päästä ohitsemutta kyllä tämä tästä nyt alkaa hahmottua.

        Nyt oon colosseumilla siellä hallissa missä on keskellä se joku timantti ja kun vedän narusta 3 kertaa niin se nousee ihan ylös kun menen alas se menee takaisin sisään miten siitä oikeen pääsee.


      • viveca87 kirjoitti:

        Nyt oon colosseumilla siellä hallissa missä on keskellä se joku timantti ja kun vedän narusta 3 kertaa niin se nousee ihan ylös kun menen alas se menee takaisin sisään miten siitä oikeen pääsee.

        Joudut hyppimään ja hakemaan ajastetun timantin, vaatii pientä harjoittelua, katsele sopiva reitti.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1596
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe