Cronicle

Olen toisessa kentäsä joku market etc. mitäs siellä pitäisi tehdä tai minne mennä

11

539

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet kujalla ja molemmilla puolilla on oviaukkoja. Tutki ne ja ammu niissä olevat laatikot hajalle. Yhdestä löydät laser tähtäimen ja toisesta sorkkaraudan. Aukaise sorkkaraudalla peltinen ovi. Sen takana olevan laatikon saat hajalle käyttämällä laser tähtäintä.Kiipeile tästä oikealle...

      • Ongelma vaan on se että siellä toisessa laatikosa ei ollut sorkkarautaa, laser tähtäimen löysin kyllä, mutta pitää varmaan alottaa se ruutu alusta kun ei sielä ollut mitään siinä toisessa boxissa no mäpä kokeilen kiitos neuvosta.


      • viveca87 kirjoitti:

        Ongelma vaan on se että siellä toisessa laatikosa ei ollut sorkkarautaa, laser tähtäimen löysin kyllä, mutta pitää varmaan alottaa se ruutu alusta kun ei sielä ollut mitään siinä toisessa boxissa no mäpä kokeilen kiitos neuvosta.

        ja löysin sorkkaraudan, sitä vaan ei näkynyt oikeen maastosta Mutta revolverissäni ei ole yhtään ammuksia, koska jäin jumiin myös ekaan kenttään, siellä puukehikon takana toisellapuolella on revolveriammuksia saakohan sen auki ampumalla ei ole nimittäin ammuksia


      • viveca87 kirjoitti:

        ja löysin sorkkaraudan, sitä vaan ei näkynyt oikeen maastosta Mutta revolverissäni ei ole yhtään ammuksia, koska jäin jumiin myös ekaan kenttään, siellä puukehikon takana toisellapuolella on revolveriammuksia saakohan sen auki ampumalla ei ole nimittäin ammuksia

        Sen puuoven edessä tuli pyörittyä, sinne pääsee toista kautta kun kiipeilee ja pudottautuu sinne hakemaan tavarat. Ovi ei aukea ollenkaan. Ja niistä panoksista, koita säästää niitä - kohtaat mekaanisen mustekalan, sinun pitää ampua siltä silmät päästä. Ei ole kertaakaan ollut helppoa, aina on pitänyt olla tarkkana. Olen huokaissut ensimmäisen silmän jälkeen, tallentanut pelin ja ruvennut sihtailemaan toista silmää.


      • Juve kirjoitti:

        Sen puuoven edessä tuli pyörittyä, sinne pääsee toista kautta kun kiipeilee ja pudottautuu sinne hakemaan tavarat. Ovi ei aukea ollenkaan. Ja niistä panoksista, koita säästää niitä - kohtaat mekaanisen mustekalan, sinun pitää ampua siltä silmät päästä. Ei ole kertaakaan ollut helppoa, aina on pitänyt olla tarkkana. Olen huokaissut ensimmäisen silmän jälkeen, tallentanut pelin ja ruvennut sihtailemaan toista silmää.

        Mutta nyt olen siellä missä on se joku ratas ja oon vetäny molemmista naruista ja kävin alaluukussa joka aukesi, minne sitten pitäisi mennä yritin hypätä kun siel ylhäällä on tasoja minne hypätä ja sinne toiseen päähän yritin aika kauan hypätä mutta se ei ylety :O ja siellä alhaalla aukes se joku huone mis on se ritari- patsas kai sillä huoneella on joku tarkotus, ammuksia siellä oli ja hp mutta onko siinä ritarihuoneessa jtn erikoista ja kiitti kun neuvot naista hädässä ja hyvää jussia kaikille!


      • viveca87 kirjoitti:

        Mutta nyt olen siellä missä on se joku ratas ja oon vetäny molemmista naruista ja kävin alaluukussa joka aukesi, minne sitten pitäisi mennä yritin hypätä kun siel ylhäällä on tasoja minne hypätä ja sinne toiseen päähän yritin aika kauan hypätä mutta se ei ylety :O ja siellä alhaalla aukes se joku huone mis on se ritari- patsas kai sillä huoneella on joku tarkotus, ammuksia siellä oli ja hp mutta onko siinä ritarihuoneessa jtn erikoista ja kiitti kun neuvot naista hädässä ja hyvää jussia kaikille!

        Mene ritari huoneen oviaukosta ja käänny kahden molemmilla puolella olevan luiskan jälkeen vasemmalle ja hae kultainen kolikkko.Irtoaa sorkkaraudalla. Mene ja aseta se ritaripatsaan jalustaan. Portti nousee ylös. Käänny ympäri, mene kujan yli oviaukosta ja käänny vasemmalle ylös nousseesta portista sisään.


      • Juve kirjoitti:

        Mene ritari huoneen oviaukosta ja käänny kahden molemmilla puolella olevan luiskan jälkeen vasemmalle ja hae kultainen kolikkko.Irtoaa sorkkaraudalla. Mene ja aseta se ritaripatsaan jalustaan. Portti nousee ylös. Käänny ympäri, mene kujan yli oviaukosta ja käänny vasemmalle ylös nousseesta portista sisään.

        Mustekala tapettu vai mikä nyt onkaan ja marsin merkin sain siltä minnes se pitää viedä, toivottavasti ei ainakaan sinne alkuun kun sielä oli sellainen vai mitäs sitten?


      • viveca87 kirjoitti:

        Mustekala tapettu vai mikä nyt onkaan ja marsin merkin sain siltä minnes se pitää viedä, toivottavasti ei ainakaan sinne alkuun kun sielä oli sellainen vai mitäs sitten?

        Mene korokkeen takana olevan luukun eteen ruskean kohjdan eteen ja paina Ctrl ( PC ) Lara avaa luukun. Pudottaudu sinne.


      • Juve kirjoitti:

        Mene korokkeen takana olevan luukun eteen ruskean kohjdan eteen ja paina Ctrl ( PC ) Lara avaa luukun. Pudottaudu sinne.

        nyt minulla on haulikko ja pitäisi siitä "ritarista" päästä ohitsemutta kyllä tämä tästä nyt alkaa hahmottua.


      • viveca87 kirjoitti:

        nyt minulla on haulikko ja pitäisi siitä "ritarista" päästä ohitsemutta kyllä tämä tästä nyt alkaa hahmottua.

        Nyt oon colosseumilla siellä hallissa missä on keskellä se joku timantti ja kun vedän narusta 3 kertaa niin se nousee ihan ylös kun menen alas se menee takaisin sisään miten siitä oikeen pääsee.


      • viveca87 kirjoitti:

        Nyt oon colosseumilla siellä hallissa missä on keskellä se joku timantti ja kun vedän narusta 3 kertaa niin se nousee ihan ylös kun menen alas se menee takaisin sisään miten siitä oikeen pääsee.

        Joudut hyppimään ja hakemaan ajastetun timantin, vaatii pientä harjoittelua, katsele sopiva reitti.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin pyöräili jalkakäytävällä. Aikuinen ihminen! Vai onko?

      https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/hups-sanna-marin-ja-joni-rakas-kaahasivat-fillareilla-jalkakaytavalla-paljonkertova
      Maailman menoa
      255
      3917
    2. TULI PALO HAAPAVEELLÄ

      Omakotitalo tuhoutui tulipalossa Haapavedellä varhain torstaiaamuna, pelastuslaitos kertoo. Palokunnan saapuessa kohtee
      Haapavesi
      24
      2893
    3. Toivon vain

      Ettet enää välittäisi. Kun näet niin ohitatko. Ettei silmissäsi loistaisi enää mikään minut nähdessäni. Ei sitä pilkettä
      Ikävä
      9
      2184
    4. Tampereella Hämeenkadulla Silmäaseman edustalla on ammuttu

      Tampereen(kin) keskusta alkaa olemaan menetettyä aluetta, samoin lähiöt. Väkivaltaa ja huumeita ym häiriötä. En ihmettel
      Tampere
      135
      1927
    5. Jenni Haukio ja Sauli Niinistö

      Ero. Näinhän se menee kun ikäeroa on riittävästi. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1c94ff48-185d-4d95-aff5-3e93
      Maailman menoa
      53
      1899
    6. Miten sua nyt

      Pitäisi lähestyä tai ylipäätään suhtautua mihinkään. Kyselenkö kuulumisia vai juttelenko päivän säästä. Vai hymyilenkö p
      Ikävä
      85
      1330
    7. Harmailla autoilla liikkuvat vorot

      Keitäs sankareita nämä ovat? https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/harmailla-autoilla-liikkuvat-vorot-ovat-tehneet-us
      Suomussalmi
      21
      1265
    8. Kuka on tämä henkilö

      jonka pullukkaprinsessa kertoilee haisevan? Ennen nykyistä se oli erään seksuaalirikoksesta tuomitun tyypin kanssa, muit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1237
    9. Niina Lahtinen avautuu erikoisesta "krapula-metodista" ennen suoraa lähetystä: "Kuin mulla olisi..."

      Kiitos, Niina! Upeasti vedit TTK-parketilla. Tsemppiä tuleviin tansseihin vaikkapa tuolla "krapulametodilla"! Lue Lahti
      Tanssii tähtien kanssa
      29
      1213
    10. Minä näen sinut

      Näen kuka olet. Osaan laskea. Olen todella, siis todella hämmentynyt, ihastunut, vaivautunut ja ehkä eniten todella epäu
      Ikävä
      32
      1119
    Aihe