Cronicle

Olen toisessa kentäsä joku market etc. mitäs siellä pitäisi tehdä tai minne mennä

11

543

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet kujalla ja molemmilla puolilla on oviaukkoja. Tutki ne ja ammu niissä olevat laatikot hajalle. Yhdestä löydät laser tähtäimen ja toisesta sorkkaraudan. Aukaise sorkkaraudalla peltinen ovi. Sen takana olevan laatikon saat hajalle käyttämällä laser tähtäintä.Kiipeile tästä oikealle...

• Ongelma vaan on se että siellä toisessa laatikosa ei ollut sorkkarautaa, laser tähtäimen löysin kyllä, mutta pitää varmaan alottaa se ruutu alusta kun ei sielä ollut mitään siinä toisessa boxissa no mäpä kokeilen kiitos neuvosta.

• viveca87 kirjoitti:

Ongelma vaan on se että siellä toisessa laatikosa ei ollut sorkkarautaa, laser tähtäimen löysin kyllä, mutta pitää varmaan alottaa se ruutu alusta kun ei sielä ollut mitään siinä toisessa boxissa no mäpä kokeilen kiitos neuvosta.

ja löysin sorkkaraudan, sitä vaan ei näkynyt oikeen maastosta Mutta revolverissäni ei ole yhtään ammuksia, koska jäin jumiin myös ekaan kenttään, siellä puukehikon takana toisellapuolella on revolveriammuksia saakohan sen auki ampumalla ei ole nimittäin ammuksia

• viveca87 kirjoitti:

ja löysin sorkkaraudan, sitä vaan ei näkynyt oikeen maastosta Mutta revolverissäni ei ole yhtään ammuksia, koska jäin jumiin myös ekaan kenttään, siellä puukehikon takana toisellapuolella on revolveriammuksia saakohan sen auki ampumalla ei ole nimittäin ammuksia

Sen puuoven edessä tuli pyörittyä, sinne pääsee toista kautta kun kiipeilee ja pudottautuu sinne hakemaan tavarat. Ovi ei aukea ollenkaan. Ja niistä panoksista, koita säästää niitä - kohtaat mekaanisen mustekalan, sinun pitää ampua siltä silmät päästä. Ei ole kertaakaan ollut helppoa, aina on pitänyt olla tarkkana. Olen huokaissut ensimmäisen silmän jälkeen, tallentanut pelin ja ruvennut sihtailemaan toista silmää.

• viveca87
        Juve kirjoitti:

Sen puuoven edessä tuli pyörittyä, sinne pääsee toista kautta kun kiipeilee ja pudottautuu sinne hakemaan tavarat. Ovi ei aukea ollenkaan. Ja niistä panoksista, koita säästää niitä - kohtaat mekaanisen mustekalan, sinun pitää ampua siltä silmät päästä. Ei ole kertaakaan ollut helppoa, aina on pitänyt olla tarkkana. Olen huokaissut ensimmäisen silmän jälkeen, tallentanut pelin ja ruvennut sihtailemaan toista silmää.

Mutta nyt olen siellä missä on se joku ratas ja oon vetäny molemmista naruista ja kävin alaluukussa joka aukesi, minne sitten pitäisi mennä yritin hypätä kun siel ylhäällä on tasoja minne hypätä ja sinne toiseen päähän yritin aika kauan hypätä mutta se ei ylety :O ja siellä alhaalla aukes se joku huone mis on se ritari- patsas kai sillä huoneella on joku tarkotus, ammuksia siellä oli ja hp mutta onko siinä ritarihuoneessa jtn erikoista ja kiitti kun neuvot naista hädässä ja hyvää jussia kaikille!

• viveca87 kirjoitti:

Mutta nyt olen siellä missä on se joku ratas ja oon vetäny molemmista naruista ja kävin alaluukussa joka aukesi, minne sitten pitäisi mennä yritin hypätä kun siel ylhäällä on tasoja minne hypätä ja sinne toiseen päähän yritin aika kauan hypätä mutta se ei ylety :O ja siellä alhaalla aukes se joku huone mis on se ritari- patsas kai sillä huoneella on joku tarkotus, ammuksia siellä oli ja hp mutta onko siinä ritarihuoneessa jtn erikoista ja kiitti kun neuvot naista hädässä ja hyvää jussia kaikille!

Mene ritari huoneen oviaukosta ja käänny kahden molemmilla puolella olevan luiskan jälkeen vasemmalle ja hae kultainen kolikkko.Irtoaa sorkkaraudalla. Mene ja aseta se ritaripatsaan jalustaan. Portti nousee ylös. Käänny ympäri, mene kujan yli oviaukosta ja käänny vasemmalle ylös nousseesta portista sisään.

• Juve kirjoitti:

Mene ritari huoneen oviaukosta ja käänny kahden molemmilla puolella olevan luiskan jälkeen vasemmalle ja hae kultainen kolikkko.Irtoaa sorkkaraudalla. Mene ja aseta se ritaripatsaan jalustaan. Portti nousee ylös. Käänny ympäri, mene kujan yli oviaukosta ja käänny vasemmalle ylös nousseesta portista sisään.

Mustekala tapettu vai mikä nyt onkaan ja marsin merkin sain siltä minnes se pitää viedä, toivottavasti ei ainakaan sinne alkuun kun sielä oli sellainen vai mitäs sitten?

• viveca87 kirjoitti:

Mustekala tapettu vai mikä nyt onkaan ja marsin merkin sain siltä minnes se pitää viedä, toivottavasti ei ainakaan sinne alkuun kun sielä oli sellainen vai mitäs sitten?

Mene korokkeen takana olevan luukun eteen ruskean kohjdan eteen ja paina Ctrl ( PC ) Lara avaa luukun. Pudottaudu sinne.

• Juve kirjoitti:

Mene korokkeen takana olevan luukun eteen ruskean kohjdan eteen ja paina Ctrl ( PC ) Lara avaa luukun. Pudottaudu sinne.

nyt minulla on haulikko ja pitäisi siitä "ritarista" päästä ohitsemutta kyllä tämä tästä nyt alkaa hahmottua.

• viveca87 kirjoitti:

nyt minulla on haulikko ja pitäisi siitä "ritarista" päästä ohitsemutta kyllä tämä tästä nyt alkaa hahmottua.

Nyt oon colosseumilla siellä hallissa missä on keskellä se joku timantti ja kun vedän narusta 3 kertaa niin se nousee ihan ylös kun menen alas se menee takaisin sisään miten siitä oikeen pääsee.

• viveca87 kirjoitti:

Nyt oon colosseumilla siellä hallissa missä on keskellä se joku timantti ja kun vedän narusta 3 kertaa niin se nousee ihan ylös kun menen alas se menee takaisin sisään miten siitä oikeen pääsee.

Joudut hyppimään ja hakemaan ajastetun timantin, vaatii pientä harjoittelua, katsele sopiva reitti.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2545
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1841
    3. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      135
      1636
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      54
      1540
    5. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      167
      1362
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      174
      1356
    7. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      150
      1305
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1218
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      76
      1163
    10. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1158
    Aihe