Kamppulan mollaajat!

kamppulassa syntynyt

Kuinka moni teistä työkseen kamppulaa mollaavista on asunut edes päivääkään kamppulassa?
Kuinka moni teistä tuntee Gammelbackan historiaa?
Kamppula on elänyt ja muuttunut, milloin on ollut villimpää menoa, nykyisin löytyy paljon villimpää menoa muualta kuin kamppulasta!
Te mollaajat, olette varmasti perehtyneet kamppulan historiaan? Lähihistoriaan ja kaukaisempaankin? Kun kerran kamppulasta paljon tiedätte ja siellä olette aikaa viettäneet (eihän kukaan haukkuisi mitään, josta ei itse mitään tiedä!?) tietänette varmaan kumpi Lutz oli? Jokainen kamppulassa aikaa viettänyt tietää mistä on kyse!!!
Muistan aikoisen lehtijutun, Uusimaa oli kyseessä, juttu meni kutakuinkin näin, lapsi (poika?) siepattiin kamppulaan, juttua kun eteenpäin luki, selvisi, että Lehtimäestä oli kyse, ei Kamppulasta! Päivän-parin päästä selvisi, että lapsi oli koko jutun keksinyt, mutta silläkin kertaa saatiin Kamppula otsikoihin!

21

2140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lapsen

      nimi Lutz? ...varmaan oli sen kissaruokakuninkaan poika ja halusi lunnaita itselleen ettei tarvitsisi maksaa perintöveroa kun isäukko heittäisi veivin... hmmm...

    • Kampulassa

      ...synnytyssairaalaa? 70-luvullako? Työmaaparakissa?
      Sait varmaan aivotulehduksen sairaalabaktereista heti syntyäsi. Eihän sitten enää mitään tehtävissä paitsi kirjoittelu tälle aivokuolleiden palstalle.

    • VOIVOIVOVOIVOIVOIVOIVOIVOI

      ISOT POJAT KIUSAA!

    • kuitenkin

      KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA!
      KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA!
      KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA!
      KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA!
      KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA!
      KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA!
      KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA!
      KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA!
      KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA!
      KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA!
      KAMPPULA! KAMPPULA!

    • tomppa.

      Miksi pitäisi tietää jotain Kamppulan historiasta voidaakseen kommentoida Kamppulaa. En tiedä Venäjänkään historiasta paskaakaan, mutta voin kertoa, etten halua asumaan Venäjälle.

      • rakastan...

        kamppulaa ihihihi työ ootte vaa kateellisia ku te ette uskalla täällä asua :P

        mie oonki kattokaas rohkee poikah


      • Oikeassa
        rakastan... kirjoitti:

        kamppulaa ihihihi työ ootte vaa kateellisia ku te ette uskalla täällä asua :P

        mie oonki kattokaas rohkee poikah

        Vaatii rohkeutta asua Kamppulassa.


      • Oikeassa kirjoitti:

        Vaatii rohkeutta asua Kamppulassa.

        en tietysti pelkurikaan ole, mut ei erityistä rohkeuttakaan tarvii asuakseen "Kamppulassa".
        Olen asunut yli 20v tällä kylällä ja ollut tyytyväinen. Hauskaa Juhannusta vaan kaikille..
        Tietämättömien puheita..


    • hjs

      Ei tarvi kun käydä Kamppulan valtsussa kerran ostoksilla niin näkee minkälaista f-luokan porukkaa narkkarin ja spurgun välimaastosta alueella liikkuu. Tai muuten vaan vähäosaista hiiviskelijää...

      • Itse.

        Kuvittelet olevasi,varmaan kuulut johonkin
        Ö luokkaan..........


      • Olen
        Itse. kirjoitti:

        Kuvittelet olevasi,varmaan kuulut johonkin
        Ö luokkaan..........

        Ihan tavallinen työssä käyvä mustalainen.


      • svedu

        Arkipäivinäkin aivan tajuttoman ruokotonta sakkia liikkeellä, saati sitte viikonloppuna, spurgujen ja sosiaalitapausten mesta kamppula on ja pysyy! Normaali-ihminen eksyy sinne vain halpujen vuokrien takia eikä tosiaan viivy pitkään.....


      • Nyt.
        svedu kirjoitti:

        Arkipäivinäkin aivan tajuttoman ruokotonta sakkia liikkeellä, saati sitte viikonloppuna, spurgujen ja sosiaalitapausten mesta kamppula on ja pysyy! Normaali-ihminen eksyy sinne vain halpujen vuokrien takia eikä tosiaan viivy pitkään.....

        Mielikuvituksesi laukkaa Svedu,vai kuinka
        epänormaaleja me olemekaan kun on asuttu yli
        25 vuotta,eikä ikinä ole ollut kenenkään kanssa
        mitään hankaluuksia.


      • svedun kaveri
        Nyt. kirjoitti:

        Mielikuvituksesi laukkaa Svedu,vai kuinka
        epänormaaleja me olemekaan kun on asuttu yli
        25 vuotta,eikä ikinä ole ollut kenenkään kanssa
        mitään hankaluuksia.

        Miten joku voi asua paskaläävässä 25 vuotta?


      • Pitää.
        svedun kaveri kirjoitti:

        Miten joku voi asua paskaläävässä 25 vuotta?

        Tulla katsomaan,onko meidän asunto paskaläävä.
        Vasta sen jälkeen kannataa ruveta arvostelmaan.
        Ja kuten sanoin ei mitään vaikeuksia koko aikana


      • Väärin homo
        Pitää. kirjoitti:

        Tulla katsomaan,onko meidän asunto paskaläävä.
        Vasta sen jälkeen kannataa ruveta arvostelmaan.
        Ja kuten sanoin ei mitään vaikeuksia koko aikana

        Ei tässä kenenkään asuntoja arvosteltu,vaan asuinympäristöä nimeltään Kamppula.


      • itseänne
        Väärin homo kirjoitti:

        Ei tässä kenenkään asuntoja arvosteltu,vaan asuinympäristöä nimeltään Kamppula.

        Miksi teitä EI-Kamppulalaisia kiinnostaa näin paljon kommentoida kamppulaa? Miksi? Se on kysymys eikä mikään puolustus kamppulaa kohtaan. En siis kaipaa vastaukseksi että: "kamppula on pummien paikka" tai "kamppulassa haisee". Kysyn vaan että miksi teitä kiinnostaa kamppula noin paljon? Ilomielin kuulisin


      • vaikuttaa
        itseänne kirjoitti:

        Miksi teitä EI-Kamppulalaisia kiinnostaa näin paljon kommentoida kamppulaa? Miksi? Se on kysymys eikä mikään puolustus kamppulaa kohtaan. En siis kaipaa vastaukseksi että: "kamppula on pummien paikka" tai "kamppulassa haisee". Kysyn vaan että miksi teitä kiinnostaa kamppula noin paljon? Ilomielin kuulisin

        Esikaupunkialueiden häiriövaikutukset näkyvät yleisesti koko kaupungissa, tämä pätee myös Porvoossa, kun kampulalaiset lähtee kaupungille nautiskelemaan terveestä, kauniista ja hyvinvoivasta mijööstä. Kamppulan saisi liittää Sipoon mukana Helsinkiin, että saataisiin kunnallisveroprosenttia alhaisemmaksi.


      • saamarin
        vaikuttaa kirjoitti:

        Esikaupunkialueiden häiriövaikutukset näkyvät yleisesti koko kaupungissa, tämä pätee myös Porvoossa, kun kampulalaiset lähtee kaupungille nautiskelemaan terveestä, kauniista ja hyvinvoivasta mijööstä. Kamppulan saisi liittää Sipoon mukana Helsinkiin, että saataisiin kunnallisveroprosenttia alhaisemmaksi.

        ...hieno idea. Kai me gamppulan liepeilläkin asuvat saisimme sitten liittyä Helsinkiin, toivottavasti. Ikinä en ole niin suurta virhettä tehnyt kun muuttanut Helsingistä sisäsiittoiseen junttimaiseen Porvooseen.

        Tuolla tavalla asia korjaantuisi loitavasti. Pannaan sitten vielä muuri tuohon vaikka tolkkistentielle ja saamarinmoiset tietullit niille PÅRVÅÅLAISILLE. Porvoolaiset tarvitsevat Helsinkiä, mutta helsinkiläiset eivät Porvoota, ai niin 50 000 bruttona viime vuonna, josta tämä paska"kaupunki" on verottanut ihan tarpeeksi...


      • summa summarum
        saamarin kirjoitti:

        ...hieno idea. Kai me gamppulan liepeilläkin asuvat saisimme sitten liittyä Helsinkiin, toivottavasti. Ikinä en ole niin suurta virhettä tehnyt kun muuttanut Helsingistä sisäsiittoiseen junttimaiseen Porvooseen.

        Tuolla tavalla asia korjaantuisi loitavasti. Pannaan sitten vielä muuri tuohon vaikka tolkkistentielle ja saamarinmoiset tietullit niille PÅRVÅÅLAISILLE. Porvoolaiset tarvitsevat Helsinkiä, mutta helsinkiläiset eivät Porvoota, ai niin 50 000 bruttona viime vuonna, josta tämä paska"kaupunki" on verottanut ihan tarpeeksi...

        Tuollaisilla vuosituloilla luulisi jo pystyvän asumaan siellä missä viihtyy, mihin oikein tuhlaat pennosesi, jos kerran vastentahtoisesti joudut Porvoossa asumaan?


      • grg
        saamarin kirjoitti:

        ...hieno idea. Kai me gamppulan liepeilläkin asuvat saisimme sitten liittyä Helsinkiin, toivottavasti. Ikinä en ole niin suurta virhettä tehnyt kun muuttanut Helsingistä sisäsiittoiseen junttimaiseen Porvooseen.

        Tuolla tavalla asia korjaantuisi loitavasti. Pannaan sitten vielä muuri tuohon vaikka tolkkistentielle ja saamarinmoiset tietullit niille PÅRVÅÅLAISILLE. Porvoolaiset tarvitsevat Helsinkiä, mutta helsinkiläiset eivät Porvoota, ai niin 50 000 bruttona viime vuonna, josta tämä paska"kaupunki" on verottanut ihan tarpeeksi...

        Jos Helsinkiin haluaa Kammppulasta muuttaa, kannattaa hakeutua Myllypuroon, Kontulaan tai vastaavaan ettei kulttuuriero pääse yllättämään...Jos Vantaalle haluaa niin esim. Hakunilasta kannattaa katsella asuntoa..Miljöö asukkeeineen aikalailla samankaltaista kaikissa em. luetelluissa sisvistyksen rauhallisissa kehdoissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe