HYVÄÄ JUHANNUSTA!!!

mohna

Kaikille tasapuolisesti... Sukupuoleen, ikään, näköön, kokoon, väriin ja rotuun katsomatta...=))))

Tässä muutama ohje pyhien varalle...=))))

Jos on kostea juhannus:
Kaljoo koneeseen,
kiniä kolotukseen,
wiskiä hatutukseen,
siiteriä suonenvetoon,
votkoo vetämättömään oloon,
ja huomenna kossua kohmeloon.

Jos taas on mennyt överiksi:
Nyt on niin karmea Garmisch-Partenkirchen,
että on pakko ottaa pari Bischofshofenia,
ettei tule Oberstdorf.

Jos taas samoilee metsässä:
Varhaiskesän kasvikunta on koomassa ja vasta virkoamassa, mutta luontoystävä voi havaita kääpälajeja. Yleisempiä ovat Ryypätkääpä ja Ryömikääpä sekä kevätpyhimyksen mukaan nimetty Yrjötkääpä. Tattilajeista taas saattaa löytyä Naitatta, tuo itiöelintään terhakkaasti pullisteleva veitikka. Nauttikaamme siis luonnon luomista iloista.

Nämä ohjeet on kaivettu kännykästä, ei omasta päästä...=))))

Itselläni on vielä torstaina pakolliset kuviot. Sitten osoitteeni on Sondby, koko jussin ajan...=))))
Lataillaan akkuja ja tankkaillaan kehoa, mutta maltillisesti. Uistellaan Kuhaa ja kokeillaan vesisuksia. Savustetaan kalaa, niin ettei naapuri häiriinny. Grillataan makkaraa ja kylkeä, myös omia jos aurinko sen suo...=))))

Jotenka...
Villiä, viiriliä ja vallatonta Juhannusta kaikille...=))))

13

1133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mysteriet

      Minunkin puolestani!

      Tässä kaikille mukaanotettavaksi suojelusenkeli, pitäkääpä huolta itsestääne ja läheisistänne!

      ^Å^

    • Kaikkine loruineen ;))

      • Jellona46

        Mökiltä tulleena ja sinne taas pian palaavana haluan muistuttaa, että hyttysiä on varmaan enemmän kuin koskaan - eli muistakaahan hankkia riittävästi hyttysmyrkkyä!
        Ottakaa rauhallisesti ja olkaa ihmisiksi!


    • kika2

      Olipas mukavat lorut, joten lainaanpa vähän eteenpäin.

    • tolho

      Pläjäytitpä hyvät ohjeet heti laakista :o))) Mullekkins tulis muutama hyvä ohje ja jopa laulukii mielehen mutta nee kuiteski sensuroitais heti.. :o)))) elikkäs mää vaan toivottelen lämpimäistä ja rentouttavaa juhannusta :o)) ♪♪♪

    • the-real-nicki

      ja kaunista Juhannusta.

    • meriv

      Juhannusta sinulle *hymyilee*

      Noista varoituksista viisastuneena päätin viettää juhannukseni turvallisesti omakotitalon terassilla hyvässä seurassa.

    • MysNa

      toivotus kuulostaa aikas vaaralliselta ://

      Lähden mökin rauhaan rauhoittumaan, sellaiseen ei moneen päivään kiirettä minnekään olotilaan...

      Vietä hauska, mutta turvallinen juhannus mohna :)

      • toivomus onkin isoille pojille...=))))
        Ei tämmöisille pienille ja siroille, kuin minä...=))))

        Itsekin lähden sinne latailemaan akkuja ja iroittamaan ajatusmaailman arjesta...


    • blackwomans

      myöskin sinulle.

    • tuffe

      Mulle on tullut tällainen juhannustoivotus kännyyn:

      Juhannuksen muistilista:
      Sanoja, jotka ovat vaikeita lausua jurrissa; suuryritysrypäs, karnevaalikaravaani.
      Hyvin vaikea lausua jurrissa; spesialistipsykologi, objektiviteettiperiaate.
      Mahdotonta lausua jurrissa; kiitos en halua seksiä, ei enää viinaa minulle, ei en minä osaa laulaa.

      Että siitä vaan kokeilemaan jurriusaste :)))

      • tehdä Jussin kanssa tieteellisiä testejä Jussina...=))))


    • tuffe.oikee

      hyvää Juhannusta ,mohna vaiko mähnä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1013
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      807
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      602
    Aihe