Kaikille tasapuolisesti... Sukupuoleen, ikään, näköön, kokoon, väriin ja rotuun katsomatta...=))))
Tässä muutama ohje pyhien varalle...=))))
Jos on kostea juhannus:
Kaljoo koneeseen,
kiniä kolotukseen,
wiskiä hatutukseen,
siiteriä suonenvetoon,
votkoo vetämättömään oloon,
ja huomenna kossua kohmeloon.
Jos taas on mennyt överiksi:
Nyt on niin karmea Garmisch-Partenkirchen,
että on pakko ottaa pari Bischofshofenia,
ettei tule Oberstdorf.
Jos taas samoilee metsässä:
Varhaiskesän kasvikunta on koomassa ja vasta virkoamassa, mutta luontoystävä voi havaita kääpälajeja. Yleisempiä ovat Ryypätkääpä ja Ryömikääpä sekä kevätpyhimyksen mukaan nimetty Yrjötkääpä. Tattilajeista taas saattaa löytyä Naitatta, tuo itiöelintään terhakkaasti pullisteleva veitikka. Nauttikaamme siis luonnon luomista iloista.
Nämä ohjeet on kaivettu kännykästä, ei omasta päästä...=))))
Itselläni on vielä torstaina pakolliset kuviot. Sitten osoitteeni on Sondby, koko jussin ajan...=))))
Lataillaan akkuja ja tankkaillaan kehoa, mutta maltillisesti. Uistellaan Kuhaa ja kokeillaan vesisuksia. Savustetaan kalaa, niin ettei naapuri häiriinny. Grillataan makkaraa ja kylkeä, myös omia jos aurinko sen suo...=))))
Jotenka...
Villiä, viiriliä ja vallatonta Juhannusta kaikille...=))))
HYVÄÄ JUHANNUSTA!!!
13
1133
Vastaukset
- Mysteriet
Minunkin puolestani!
Tässä kaikille mukaanotettavaksi suojelusenkeli, pitäkääpä huolta itsestääne ja läheisistänne!
^Å^ Kaikkine loruineen ;))
- Jellona46
Mökiltä tulleena ja sinne taas pian palaavana haluan muistuttaa, että hyttysiä on varmaan enemmän kuin koskaan - eli muistakaahan hankkia riittävästi hyttysmyrkkyä!
Ottakaa rauhallisesti ja olkaa ihmisiksi!
- kika2
Olipas mukavat lorut, joten lainaanpa vähän eteenpäin.
- tolho
Pläjäytitpä hyvät ohjeet heti laakista :o))) Mullekkins tulis muutama hyvä ohje ja jopa laulukii mielehen mutta nee kuiteski sensuroitais heti.. :o)))) elikkäs mää vaan toivottelen lämpimäistä ja rentouttavaa juhannusta :o)) ♪♪♪
- the-real-nicki
ja kaunista Juhannusta.
- meriv
Juhannusta sinulle *hymyilee*
Noista varoituksista viisastuneena päätin viettää juhannukseni turvallisesti omakotitalon terassilla hyvässä seurassa. - MysNa
toivotus kuulostaa aikas vaaralliselta ://
Lähden mökin rauhaan rauhoittumaan, sellaiseen ei moneen päivään kiirettä minnekään olotilaan...
Vietä hauska, mutta turvallinen juhannus mohna :)toivomus onkin isoille pojille...=))))
Ei tämmöisille pienille ja siroille, kuin minä...=))))
Itsekin lähden sinne latailemaan akkuja ja iroittamaan ajatusmaailman arjesta...
- blackwomans
myöskin sinulle.
- tuffe
Mulle on tullut tällainen juhannustoivotus kännyyn:
Juhannuksen muistilista:
Sanoja, jotka ovat vaikeita lausua jurrissa; suuryritysrypäs, karnevaalikaravaani.
Hyvin vaikea lausua jurrissa; spesialistipsykologi, objektiviteettiperiaate.
Mahdotonta lausua jurrissa; kiitos en halua seksiä, ei enää viinaa minulle, ei en minä osaa laulaa.
Että siitä vaan kokeilemaan jurriusaste :))) - tuffe.oikee
hyvää Juhannusta ,mohna vaiko mähnä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271316
- 1001013
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25927Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat299807- 97770
- 37673
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55613Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141602