Vihdoin ehkä saadaan katuvalaistus, päällystetyt tiet, suojateitä, kunnollinen julkinen liikenne - ja vähemmän veroja ja verovaroilla järkevämpää toimintaa. Ei enää kunnanvaltuuston varoilla ostettavia tarroja tai viime vuosituhannelle jämähtäneitä mielipiteitä ainakaan Sipoonkorven tai Helsingin läheisyydessä !
Mielelläni "muutan" Helsinkiin, kunnanasiat ainakin osataan hoitaa siellä. Sipoossa juututaan aina jonnekin kainalokuoppaan, eikä osata tai haluta katsoa ympärilleen. Kunnan (kaupungin-)valtuustossa asioista osataan keskustella ja viedä asioita eteenpäin, Sipoossa asiat juuttuvat jatkuvaan jahkaamiseen ja kinaamiseen.
Kuljen nyt työmatkani Sipoosta Itäkeskukseen autolla, siitä eteenpäin ihastuttavalla metrolla. Metro Sipooseenkin ! säästäisimme luontoa (myös siellä Sipoonkorvessa) ja pakokaasut vähenisivät.
Lapset kulkevat nyt Nikkilään kouluun bussilla, miten paljon helpompaa - ja lyhyempi matka - olisi mennä metrolla johonkin lukuisista Helsingin kouluista.
jos Helsinki saa haluamansa maa-alueet, minäkin olen pian helsinkiläinen, ja nautin siitä. Asiat etenisivät ja saisimme monta edistävää muutosta aikaan paremmin kuin nykyään.
Hyvä Helsinki !
3
530
Vastaukset
- Nikolai
Kohta sulla on uusia mukavia naapureita vaikkapa somaliasta! Älä sitten valita! Muista!
- Sebulon
Miten hullaantunut sinä oletkaan "saadaan katuvalaistus, päällystetyt tiet, suojateitä, kunnollinen julkinen liikenne - ja vähemmän veroja ja verovaroilla järkevämpää toimintaa".
Kuvitteletko todella että kaikki nämä edut ovat kaikkien Helsinkiläisten saatavilla. - Jepso
RKP nielee tässä katkeraa kalkkia. RKP:n taktiikka kun on vihata suomalaisia ja suomalaisuutta, ja jarruttaa luontaista kehitystä. Olisi helsinki saanut haukata vieläkin suuremman osan sipoosta, surut voivat pakata telttansa ja muuttaa vaikka affenanmaalle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1637322
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264218- 503728
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1473210- 512966
- 492559
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262356Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732049Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552005- 291906