Tympii kun naapureiden pennuille ei riitä mitkään alueet, kun pitää jo meidänkin taka- ja etupihalle tulla "leikkimään"!
Kai minulla on oikeus vuokralaisena myös määrätä omasta pihastani, ketä siinä saa olla ja ketä ei??
Mitä teen luvattomille tunkeutujille??!Millä pidän heidät poissa?
Neuvokaas, on nimittäin hieman uteliaammat lapset kyseessä, kuitenkin ihan pieniä vielä, mutta en minäkään mene toisten pihoille tutkimaan tai tavaroita kantamaan pois...
vuokra-asunnon omat alueet?
8
1204
Vastaukset
- Kuottarulla
Lapset pelästyvät, jos karjaiset heidät kerran pois pihalta. Jos et halua, niin käy sanomassa lasten vanhemmille, että seuraavalla kerralla kannat itse lapset pois pihaltasi, jos he sinne vielä tulevat. Jos olet vuokrannut pihan, niin se on sinun aluettasi; jos et sinne lapsia halua, niin on sitä ei tarvitse selitellä. Näin tekemällä et vahingoita ketään. Vanhemmat todennäköisesti huolehtivat tämän jälkeen paremmin lasten leikkialueista.
- Risotto
Minulla on useita otteita päivässä kissa juoksulangassa. Jotkut naapuruston lapset tykkäävät silitellä sitä, siinä mitään ole mielestäni vikkaa... Mutta sitten on niitä tiettyjä lapsia, joilla ei ole mitään tapoja, ajavat takaa kissaani sen "omassa" pihassa, jopa yksi käy sisälläkin hellepäivinä noin vain, tarkasti mm. jääkaappini! Josta tietenkin rimahdin.
Lisäksi minulla kasvaa lähialueen lapsia houkuttelevia kasveja, kuten hernettä, retiisiä... Minä kun luulin että ovat omiani, kun sillä pienellä pihalappusella olen itse kasvattanut, josta vuokran maksan.
En itsekkään tiedä, mikä olisi paras tapa, olen näille lapsille kertonut kyllä, miten toivoisin heidän käyttäytyvän, lapsia vastaan minulla ei- itsekkin jo aikuisten äitinä- ole mitään sanomista sinänsä. - jossa
ilmoitat, että piha-alueella käynti vain omalla vastuulla.
- kylteillä
ei ole mitään lainvoimaa, eikä merkitystä. Vai tarkoititko, että kyltillä viitataan esim. väkivallan mahdollisuuteen?
- Masa.
kylteillä kirjoitti:
ei ole mitään lainvoimaa, eikä merkitystä. Vai tarkoititko, että kyltillä viitataan esim. väkivallan mahdollisuuteen?
Miten niin ei merkitystä? Lainvoimaa ei tietty ole, mutta kyllähän se muistuttaa häiriköitä kotirauhasta, jolla taas on hyvinkin voimakas lainsuoja.
- 6 kasvattannut
toihan on selvästikin laista piittaamattomuutta
ja häirintää poliisi ja lastensuojelu asia ja kodin rauhan rikkominen ja yksiityyden loukaaminen et vanhemmat ovat vassttussa pikku pikku niin sanotuista enkeleistä - Lebratautinen
Asun syrjäseudulla pohjanmaalla.Pihassani kerran kävi naapurissa heillä vieraina olleita sukulaislapsia.Ei heistä ollut mitään haittaa.Hyvin heidän vanhempansa vahtivat kun jo tuli äitinsä,hakemaan lapset pois.Kissoilleni lapset eivät tehneet pahaa,selvästi eläinrakkaita.Olen asunut aiemmin kaupungissa ja nyt maalla,ja huomaan että ihmiset täällä kunnioittavat hyvin yksityisyyttä.Sopeuduin siksi tänne hyvin,ja omista muistakin syistäni.
- -erkki
Hommaa saksan paimen koira,tai rowailer.niin eiköhän ongelmas ole ratkaistu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2936617Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652049- 1801790
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151257- 1191251
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691170Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71136RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531037Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411021Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288972