Vattenfall ei laskuta

ilmaista sähköä?

Me ei olla saatu laskua sähkönkäytöstä syyskuun alun jälkeen!
Puolen tunnin odottelun jälkeen tyttö vaan kertoo, että "kyllä se lasku tulee aikanaan ja että maksuaikaa on luvattu kertyneelle laskulle".
Maileihin ei vastata.
Mitä tässä muutakaan voi tehdä, kun vaihtaa sähköyhtiötä, silloin lasku tulee yhtä varmasti kuin kuolema!

12

3049

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rakentajarane

      Itse ihmettelin samaa asiaa ja soitin firmaan. Kertoivat, että ovat vaihtaneet tietojärjestelmää mikä on vaikuttanut laskutukseen. No meille tulikin sitten kerralla 600 €:n sähkölasku. Jos ei olisi soittanut ja pyytänyt pikalaskua niin olisivat varmaan sitten vuoden päästä laskuttaneet koko vuoden kerralla...

    • Roope Itarainen

      Säästät kuukausittain kulutuksen mukaiset eurot etkä suinkaan jää odottelemaan valtaisaa laskua taskut tyhjinä.

    • ,,,vaikkei ole sopimusta..

      Me taas sovimme määräaikaisen sopimuksen Vattenfallin kanssa viime kesänä 2 kuukaudeksi ja vielä lähtiessä pyysimme mittarinluennan ja loppulaskun - Vattenfall on lähettänyt meille tähän asti (vuoden ajan) sähkölaskuja ja viivästyslappuja vaikka olemme soittaneet firmaan yli 10 kertaa asiasta. Joku asunee asunnossa ilman laskuja, koska laskut ohjautuvat edelleen meille. Jonotusta puoli tuntia, sitten asiakaspalvelu pahoittelee ja "nyt asian pitäisi olla kunnossa" ja kuukauden päästä ihan sama juttu... Raivostuttavaa.

      • ja osaamaton

        Siellä ei oikeasti osata tai haluta osata palvella. Alussa homma toimi jotenkuten asiallisesti, alku oli minulle n. 2004 ja jotain tapahtui viime vuoden aikana, ilmeisesti tämä päästökauppa tai joku muu sekoitti kuviot totaalisesti kun mikään ei ole toiminut sen jälkeen. Sähköä toki tulee ja laskujakin siihen asti kunnes vittuunnuin asiakaspalvelun toimimattomuuteen ja yksipuolisiin ilmoituksiin hinnankorotuksista ja vaihdoin sähkön myyntiyhtiöksi toisen yhtiön jossa osataan palvella ja laskuttaa asiallisesti. Vattenfall kyllä koko ajan yrittää joko tahattomasti tai tahallisesti haitata tätäkin myyntipuolen kilpailutusta jättämällä sopimukset pöydälle, kesti lähes kolme kuukautta että myyntisopimus saatiin vaihdettua. Ehdotan kaikille Vattenfallin siirtoverkossa olijoille toisen sähköyhtiön ottamista myyntiyhtiöksi, myyntihinnoissakinn on ilmaa kymmeniä prosentteja www.vaihtovirta.fi palvelun kautta homma toimii todella helposti, nopeasti ja ilmaisesti.


      • vuonna tapahtui
        ja osaamaton kirjoitti:

        Siellä ei oikeasti osata tai haluta osata palvella. Alussa homma toimi jotenkuten asiallisesti, alku oli minulle n. 2004 ja jotain tapahtui viime vuoden aikana, ilmeisesti tämä päästökauppa tai joku muu sekoitti kuviot totaalisesti kun mikään ei ole toiminut sen jälkeen. Sähköä toki tulee ja laskujakin siihen asti kunnes vittuunnuin asiakaspalvelun toimimattomuuteen ja yksipuolisiin ilmoituksiin hinnankorotuksista ja vaihdoin sähkön myyntiyhtiöksi toisen yhtiön jossa osataan palvella ja laskuttaa asiallisesti. Vattenfall kyllä koko ajan yrittää joko tahattomasti tai tahallisesti haitata tätäkin myyntipuolen kilpailutusta jättämällä sopimukset pöydälle, kesti lähes kolme kuukautta että myyntisopimus saatiin vaihdettua. Ehdotan kaikille Vattenfallin siirtoverkossa olijoille toisen sähköyhtiön ottamista myyntiyhtiöksi, myyntihinnoissakinn on ilmaa kymmeniä prosentteja www.vaihtovirta.fi palvelun kautta homma toimii todella helposti, nopeasti ja ilmaisesti.

        Vattenfallilla viime vuonna tapahtui se, että he vaihtoivat mittareita etäluentamittareiksi ja laskutussysteemin muutos niin että laskutetaan todellisen kulutuksen mukaan jälkikäteen. Samalla he vaihtoivat laskutusohjelmaa.

        Siksi siellä on kaikki aivan sekaisin.


      • voin sanoa
        vuonna tapahtui kirjoitti:

        Vattenfallilla viime vuonna tapahtui se, että he vaihtoivat mittareita etäluentamittareiksi ja laskutussysteemin muutos niin että laskutetaan todellisen kulutuksen mukaan jälkikäteen. Samalla he vaihtoivat laskutusohjelmaa.

        Siksi siellä on kaikki aivan sekaisin.

        siitä asiakkaat vain ja ainoastaan kärsii kun kerralla kämmää koko vuoden maksu kerralla vaikka pitäisi tulla useampaan kertaan. Ihmisillä kun on muitakin maksettavia niin on vaikeaa välillä etukäteen suunnitella jos homma ei kaikin puolin skulaa.


    • ...mutta....

      Rahoille ei saa vastinetta. Maksoimme rakennuksen liittymälaskut, mutta kun ei sieltä saa enää ketään kiinni, kun kytkentää tarvitsisi. Yhteydensaaminen vattenfalliin vie niin pitkään, että kannattaa varmaan käydä tukholmassa paikanpäällä! Pystyvät hoitamaan asioita huonosti, kun ei näissä liittymämyynneissä ole kilpailua. Jokaisen on pakko ottaa heiltä.

      • röyhkeää

        käytöstä. Millään ei ole väliä asiakaspalvelussa kun ei ole muita mahdollisuuksia. Kilpailuta siinä sitten! Ihmisiä syyllistetään sillä että se on heidän vikansa kun sähkönhinnat nousee ja nousee. Mutta milläs kilpailutat jollei mahdollisuuksia edes ole sellaiseen?

        Törkeää kartellia ja moraalitonta käytöstä yhtiöiltä jotka määräävät täällä Suomessa.


    • n/a

      Vattenfallilla on ollut valtavasti vakavia ongelmia jo useamman vuoden ajan eli kyse ei ole mistää yksittäisestä muutoksesta tai muusta yksittäisestä syystä. Tekosyitä ja pr-sontaa suolletaan kyllä, mutta kaikki menee vain huonompaan suuntaan.

      Viime vuonna meillä oli aivan sama ongelma että emme saaneet laskua moneen kuukauteen. Syytä tuohon kyseltiin, mutta vastausta tai pahoittelua emme ole vieläkään saaneet. Tämä ei tosiaankaan ole ainoa ongelma meidänkään kohdalla ja tiedän että monella on ollut paljon vakavia ongelmia Vattenfallin kanssa.

    • Kyllästynyt

      Ja sama homma jatkuu edelleen ihmettelin kun ei laskua kuulunut kaksi kuukautta myöhässä sitten soitin ja pahoitellaan että ohjelma virhe ja lasku laitetaan tulemaan heti eikä mitään hyvitystä virheistä no nyt menee sähköntuottaja vaihtoon asap.

    • katsepeiliinmars

      Aijaa, minulla ei ole kertaakaan ollut mitään ongelmia Vattenfallin kanssa. Monesti se syypää löytyy ihan peilistä.

      • aspakusee

        kyllästynyt,saitko asian selvitetty?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kanki kovana; ei tiedä pornovideoista mitään

      Kaikkosen erityis­avustajan asunnossa kuvattiin pornoa. Väittää ettei tiedä asiasta yhtään mitään. https://www.is.fi/po
      Maailman menoa
      149
      6459
    2. Halaisin sua mies

      Jos voisin 💗
      Ikävä
      32
      2312
    3. Onkohan meillä kummallakin joku pakkomielle toisiimme

      Vähän luulen että on..
      Ikävä
      187
      2089
    4. Mitä tämä on

      Ajatella, olen viimeksi nähnyt sinua melkein vuosi sitten ohimennen. Ja silloinkin sinä välttelit minua. En ole kuullut
      Tunteet
      10
      1333
    5. Ei monet elä kuin alle 60 v, mikä vaikuttaa?

      gulp, gulp.. Juice Leskinen eli 56 vuotta. Matti Nykänen eli 55 vuotta. Topi Sorsakoski eli 58 vuotta.
      Maailman menoa
      82
      1263
    6. Olen valmis

      Kohtaamaan sinut tänä kesänä, jos sellainen sattuma osuu kohdalleni.
      Ikävä
      73
      1067
    7. Hyvää yötä kaivatulleni

      En pysty tekemään kokemaan mitään sielussa tuntuvaa, syvää, vaikuttavaa, ilman että rinnastan sen sinuun. Niin kävi tänä
      Tunteet
      24
      1047
    8. Nyt on konstit vähänä.

      Nimittäin tuulivoiman vastustajilla, kun pitää perättömiä ilmiantoja tehdä. Alkaa olla koko vastustajien sakki leimattu,
      Kiuruvesi
      25
      987
    9. Tilinpäätösvaltuusto 27.5

      Samalla viimeinen kokous ennen uudenvaltuustokauden alkamista. Vanhat antavat itselleen erinomaiset arvosanat, ja siirty
      Pyhäjärvi
      44
      951
    10. Hakalan asunnossa on kuvattu aikuisviihdesivusto Onlyfansin kautta julkaistu pornovideo.

      Keskustan puheenjohtajan Antti Kaikkosen avustaja Jirka Hakala ei jatka tehtävässään. Keskustan puoluelehti Suomenmaa ke
      Helsinki
      10
      838
    Aihe