Olin suunnitellu kaikkee hauskaa juhannukseks. Mul alko menkat torstai aamuna. Mun piti mennä mun jätkäkaverin kaa rannalle ja sit niille yöks ja nyt en sit viittis mennä mihinkää ku ei voi uida ja jätkäkaverin luonakaa ei vois oikee tehä mitää. Mitä voisin tehä et menkat ei kestäis viikkoo. Ku ihan älyttömän kuumat ilmat ja asutaan ihan veden äärellä ni ois kiva uida päivällä mutkun ei ni ei. AUTTAKAA OLKAA KILTTEJÄ
Vitun Menkat
7
1845
Vastaukset
- ..............................
mulla on aina vähän epäterveelliset keinot mut tää toimii: oot vaikka vaan muutaman päivän paastolla niin niitten pitäis loppuu...
- -Q-
Tietysti kuukautisten aikana voi uida ja muutenkin elää normaalia elämää (jos siis ei ole aivan älyttömät kivut). Osta tamponeja tai kuukuppi.
- tee näin
No uida voit ihan hyvin, jos käytät tamponia. Ei tarvi heti rientää vaihtamaan edes, kunhan nyt muutaman tunnin sisäl vaihdat sentään.
Kuukuppi vaatii hieman totuttelua että sen saa asetettua oiken paikoilleen. Seksiä voitte harrastaa vaikka suihkussa jos muuten tuntuu liian sottaiselta. Ei se veri sitä pippeliä syövytä. Ja kipuihin otat särkylääkettä niin ei siitäkään ole hauskaa.
Noin. Nyt voi juhannukses olla ihan yhtä kiva kuin olman menkkojakin.- Juhannusta odotteleva tyttönen
Kiitos kaikille avusta. Toivotaan et mun juhannuksesta tulis nyt teidän vinkkien avulla hauskempi.
- hyvä immeinen
onpas sulla karseen kipeitä huolia ja viellä jussina-mitähän sun ois paras tehdä-meehän sällin kanssa ja nusase itses paksuksi. ongelma on hoidettu siinä!
- tiedoksivaan
sitä paksuksi tulemisesta ne ongelmat vasta alkaakin!
- Anonyymi
SAMA TUNNE.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1055127Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453353Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503185Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382407Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2471490Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 801237
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1311097