Venäläiset miehet

???

Oi, mitä kukerrusta saakaan heidän suustaan kuulla! Joissakin tapauksissa syy taitaa olla sama, kuin venäläisillä naisilla, eli oleskelulupa. Mutta ei kai kaikki sentään?! Työpaikallani on yksi hot-hot-venäläinen mies, mitä siis tehdä? Olen siis suomalainen nainen, nuori ja muutenkin ok.

48

9780

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zara

      kamulla oli joku hoito joskus...Sen vaan tiedän et niil on iso ja muutenki se touhu tuntu olevan kiihkeetä ku kaverini oli niin täpinöis

      • Seija K

        Minulla on ihana tulinen venäläinen mies rakastajana. Niillä on tosiaan todella iso. Ovat hyvä sängyssä. Parempia kuin suomalaiset miehet. Suosittelen!


      • Janamm

        "kamulla oli joku hoito joskus...Sen vaan tiedän et niil on iso ja muutenki se touhu tuntu olevan kiihkeetä ku kaverini oli niin täpinöis"

        Kuule, sä vaan puhut. Pariutukaa te vitun finnit yhes, älkääkä vetäkö luitanne itärajan yli.


      • harmi vaan
        Janamm kirjoitti:

        "kamulla oli joku hoito joskus...Sen vaan tiedän et niil on iso ja muutenki se touhu tuntu olevan kiihkeetä ku kaverini oli niin täpinöis"

        Kuule, sä vaan puhut. Pariutukaa te vitun finnit yhes, älkääkä vetäkö luitanne itärajan yli.

        Kyllä se ryssähurri taitaa valitettavasti tosissaan olla. Vaikka eihän typerällä venäläisellä talonpojalla kuten sinulla tuota psykologista ihmistuntemusta ole. Ollaan niin suurta ja mahtavaa mutta loisitaan Suomessa veronmaksajien rahoilla kun "Äiti Venäjässä" on paha olla. SÄÄLITTIVÄ PELLE olet kuten 90% venäläisistä!


    • Duoda noinaa

      Venäjällä suomalaisia naisia pidetään lähinnä rumina lahnoina, chukhonka-sanaa heistä käytetään. Venäläinen mies haluaa yleensä venäläisen naisen, suomalainen nainen olisi hänelle häpeä, eli eiköhän tämäkin halua vaan passia Länsi-Eurooppaan.

      • juhannus-heila

        Ei se aina noin mene. Tuskin tiedät koko venäjän kansan mielipidettä ja se tuskin on mainitsemasi. Luulo ei ole tiedon väärtti.Suomessa on paljon kauniita naisia, joita venäläismiehet katselevat mielellään. Itse olen joutunut venäläismiehen flirttailun kohteeksi työssäni.


      • Moskovassa
        juhannus-heila kirjoitti:

        Ei se aina noin mene. Tuskin tiedät koko venäjän kansan mielipidettä ja se tuskin on mainitsemasi. Luulo ei ole tiedon väärtti.Suomessa on paljon kauniita naisia, joita venäläismiehet katselevat mielellään. Itse olen joutunut venäläismiehen flirttailun kohteeksi työssäni.

        No juu, teepä Moskovaan pikavisiitti ja tule sitten puhumaan Suomen kauniista naisista. Itse tiedän tasan tarkkaan mistä puhun.


      • jos_tajusitte.
        juhannus-heila kirjoitti:

        Ei se aina noin mene. Tuskin tiedät koko venäjän kansan mielipidettä ja se tuskin on mainitsemasi. Luulo ei ole tiedon väärtti.Suomessa on paljon kauniita naisia, joita venäläismiehet katselevat mielellään. Itse olen joutunut venäläismiehen flirttailun kohteeksi työssäni.

        olen vasta 14-vuotias, mutta tykkään käyttää kaikkia mekkoja ja korkokenkiä yms. viime kesänä ainakin sain huomiota venäläisiltä miehiltä moneenkin kertaan =) toisaalta se oli hieman häiritsevääkin, koska minua on luultu monesti täysi-ikäiseksi kun olen niin pitkäkin. mutta ihan kivaa se silti oli :D


      • kieliviisaus

        Suomessa venäläisiä naisia pidetään lähinnä halpoina huorina, Natasha-sanaa käytetään heistä ei vain Suomessa vaan ympäri maailmaa.


      • davai davai ruski
        Moskovassa kirjoitti:

        No juu, teepä Moskovaan pikavisiitti ja tule sitten puhumaan Suomen kauniista naisista. Itse tiedän tasan tarkkaan mistä puhun.

        Melkoinen neropatti olet. Moskova onkin koko Venäjä.


      • Stoltz
        jos_tajusitte. kirjoitti:

        olen vasta 14-vuotias, mutta tykkään käyttää kaikkia mekkoja ja korkokenkiä yms. viime kesänä ainakin sain huomiota venäläisiltä miehiltä moneenkin kertaan =) toisaalta se oli hieman häiritsevääkin, koska minua on luultu monesti täysi-ikäiseksi kun olen niin pitkäkin. mutta ihan kivaa se silti oli :D

        Älä vaan hyvä ihminen likaa itseäsi ottamalla itsellesi venäläistä miestä. Venäläinen mies on laiska ja tyhmä kuten heidän oma kirjailijansa Ivan Gontšarov kirjoitti romaanissa Oblomov. Jos kunnon miehen haluat niin ota saksalainen.

        Viisas suomalainen nainen valitsee saksalaisen miehen, koska saksalaiselta saat hyvät geenit ja saksalaiset eivät suhtaudu Suomeen ja suomalaisiin vihamielisesti kuten venäläiset tekevät.

        Toisaalta kyllä sinä varmaan annat jonkun kreikkalaisen tai venäläisen idiootin panna itseäsi joten mitäpä tässä tyhmi neuvomaan.

        Kuitenkin pyydän. Saksalaiset miehet ovat komeita ja paljon älykkäämpi ja kohteliaampi kuin venäläiset miehet.


      • Suurin osa venäläisistä ei ole koskaan kuullutkaan sanaa tšuhonka (huomaathan oikean kirjoitusasun). Eikä suurimmalla osalla venäläisistä miehistä ole juurikaan minkäänlaista kuvaa suomalaisesta naisesta, eikä suomalainen nainen täten venäläiselle miehelle ole mikään häpeä, joskaan ei mikään kunniakaan.


      • Stoltz kirjoitti:

        Älä vaan hyvä ihminen likaa itseäsi ottamalla itsellesi venäläistä miestä. Venäläinen mies on laiska ja tyhmä kuten heidän oma kirjailijansa Ivan Gontšarov kirjoitti romaanissa Oblomov. Jos kunnon miehen haluat niin ota saksalainen.

        Viisas suomalainen nainen valitsee saksalaisen miehen, koska saksalaiselta saat hyvät geenit ja saksalaiset eivät suhtaudu Suomeen ja suomalaisiin vihamielisesti kuten venäläiset tekevät.

        Toisaalta kyllä sinä varmaan annat jonkun kreikkalaisen tai venäläisen idiootin panna itseäsi joten mitäpä tässä tyhmi neuvomaan.

        Kuitenkin pyydän. Saksalaiset miehet ovat komeita ja paljon älykkäämpi ja kohteliaampi kuin venäläiset miehet.

        Niin. Ivan Gontšarovhan ei kirjoittanut venäläisestä miehestä, vaan Oblomovista, joka muuten sattuu olemaan fiktiivinen henkilö.

        "Viisas suomalainen nainen valitsee saksalaisen miehen, koska saksalaiselta saat hyvät geenit ja saksalaiset eivät suhtaudu Suomeen ja suomalaisiin vihamielisesti kuten venäläiset tekevät."

        Mistähän ihmeestä olet saanut päähäsi, että venäläiset suhtautuvat Suomeen ja suomalaisiin vihamielisesti? En ole itse tätä koskaan huomannut. Pikemminkin päin vastoin.

        "Kuitenkin pyydän. Saksalaiset miehet ovat komeita ja paljon älykkäämpi ja kohteliaampi kuin venäläiset miehet. "

        Hmm... Komeus ja kauneushan on katsojan silmässä. Itseäni miellyttää sekä saksalainen että venäläinen mieskomeus yhtä paljon, mutta täytyypä sanoa, että kyllä Venäjällä mies on huomattavasti kohteliaampi, kuin missään Länsi-Euroopassa. Älykkyys sen sijaan taitaapi olla yksilöllistä, on fiksuja ja on vähemmän fiksuja. Ehkä voisi kuitenkin yleistää, että saksalainen sopii suomalaiselle paremmin kuin venäläinen.


      • Freudenthal
        bedelia kirjoitti:

        Suurin osa venäläisistä ei ole koskaan kuullutkaan sanaa tšuhonka (huomaathan oikean kirjoitusasun). Eikä suurimmalla osalla venäläisistä miehistä ole juurikaan minkäänlaista kuvaa suomalaisesta naisesta, eikä suomalainen nainen täten venäläiselle miehelle ole mikään häpeä, joskaan ei mikään kunniakaan.

        Ei Suomi-venäjä sekasikiöitä enää.

        Niitä on Suomi täynnä.



        Ainut hyvä on se, että suomalainen mies pistää venäläisen naisen raskaaksi, mutta jos venäläinen mies onnistuu panemaan suomalaisen tai saksalaisen naisen paksuksi on tämä suuri häpeä ja naista joka tämän iivanan kanssa makasi on kutsuttava lortoksi.


      • Freudenthal kirjoitti:

        Ei Suomi-venäjä sekasikiöitä enää.

        Niitä on Suomi täynnä.



        Ainut hyvä on se, että suomalainen mies pistää venäläisen naisen raskaaksi, mutta jos venäläinen mies onnistuu panemaan suomalaisen tai saksalaisen naisen paksuksi on tämä suuri häpeä ja naista joka tämän iivanan kanssa makasi on kutsuttava lortoksi.

        Jos nyt minuun viittaan, niin olen ihan täysin suomalainen, eikä mieheni ole venäläinen, joten kuvailemiasi sekasikiöitä en ainakaan minä tule tekemään.

        "Ainut hyvä on se, että suomalainen mies pistää venäläisen naisen raskaaksi, mutta jos venäläinen mies onnistuu panemaan suomalaisen tai saksalaisen naisen paksuksi on tämä suuri häpeä ja naista joka tämän iivanan kanssa makasi on kutsuttava lortoksi."

        Hahhah, tuleepa sieltä taas fiksua tekstiä. Ja millähän perusteella suomalaisen miehen ja venäläisen naisen lapsi on ok, mutta toisin päin ei?


      • onpa hyvinkin
        bedelia kirjoitti:

        Niin. Ivan Gontšarovhan ei kirjoittanut venäläisestä miehestä, vaan Oblomovista, joka muuten sattuu olemaan fiktiivinen henkilö.

        "Viisas suomalainen nainen valitsee saksalaisen miehen, koska saksalaiselta saat hyvät geenit ja saksalaiset eivät suhtaudu Suomeen ja suomalaisiin vihamielisesti kuten venäläiset tekevät."

        Mistähän ihmeestä olet saanut päähäsi, että venäläiset suhtautuvat Suomeen ja suomalaisiin vihamielisesti? En ole itse tätä koskaan huomannut. Pikemminkin päin vastoin.

        "Kuitenkin pyydän. Saksalaiset miehet ovat komeita ja paljon älykkäämpi ja kohteliaampi kuin venäläiset miehet. "

        Hmm... Komeus ja kauneushan on katsojan silmässä. Itseäni miellyttää sekä saksalainen että venäläinen mieskomeus yhtä paljon, mutta täytyypä sanoa, että kyllä Venäjällä mies on huomattavasti kohteliaampi, kuin missään Länsi-Euroopassa. Älykkyys sen sijaan taitaapi olla yksilöllistä, on fiksuja ja on vähemmän fiksuja. Ehkä voisi kuitenkin yleistää, että saksalainen sopii suomalaiselle paremmin kuin venäläinen.

        Oblomov juuri kuvaa tyypillistä venäläistä miestä. Siitä romaanissa on kysymys.

        Edelleen. Jatka vaan venäläisen ukkosi naimista. Minä sen sijaan käyn tuolla Saksan puolella vähän viisaamman ja vähemmän röyhkeämmän ja tyhmemmän porukan kanssa pariutumassa.


      • demokratttiA
        bedelia kirjoitti:

        Jos nyt minuun viittaan, niin olen ihan täysin suomalainen, eikä mieheni ole venäläinen, joten kuvailemiasi sekasikiöitä en ainakaan minä tule tekemään.

        "Ainut hyvä on se, että suomalainen mies pistää venäläisen naisen raskaaksi, mutta jos venäläinen mies onnistuu panemaan suomalaisen tai saksalaisen naisen paksuksi on tämä suuri häpeä ja naista joka tämän iivanan kanssa makasi on kutsuttava lortoksi."

        Hahhah, tuleepa sieltä taas fiksua tekstiä. Ja millähän perusteella suomalaisen miehen ja venäläisen naisen lapsi on ok, mutta toisin päin ei?

        Jokainenhan saa tehdä mitä tykkää. Suomi on vapaa maa.


      • svetlojar
        bedelia kirjoitti:

        Niin. Ivan Gontšarovhan ei kirjoittanut venäläisestä miehestä, vaan Oblomovista, joka muuten sattuu olemaan fiktiivinen henkilö.

        "Viisas suomalainen nainen valitsee saksalaisen miehen, koska saksalaiselta saat hyvät geenit ja saksalaiset eivät suhtaudu Suomeen ja suomalaisiin vihamielisesti kuten venäläiset tekevät."

        Mistähän ihmeestä olet saanut päähäsi, että venäläiset suhtautuvat Suomeen ja suomalaisiin vihamielisesti? En ole itse tätä koskaan huomannut. Pikemminkin päin vastoin.

        "Kuitenkin pyydän. Saksalaiset miehet ovat komeita ja paljon älykkäämpi ja kohteliaampi kuin venäläiset miehet. "

        Hmm... Komeus ja kauneushan on katsojan silmässä. Itseäni miellyttää sekä saksalainen että venäläinen mieskomeus yhtä paljon, mutta täytyypä sanoa, että kyllä Venäjällä mies on huomattavasti kohteliaampi, kuin missään Länsi-Euroopassa. Älykkyys sen sijaan taitaapi olla yksilöllistä, on fiksuja ja on vähemmän fiksuja. Ehkä voisi kuitenkin yleistää, että saksalainen sopii suomalaiselle paremmin kuin venäläinen.

        kiitos hyvästä sanasta venäläisten kohti. itsekin oon siitä kotoisin. en juo enkä polta . teen toitä. vaimoni saa lahjaksi kaikkea mitä sais kuvitella. mun kaverit ovat samantyypiset. myöskin suomenkieliset. onhan tässä ryssäviha. melkein aina se kuuluu ihmiselle jotka eivät puhuu venäjää. siis koulutus taso on ratkaiseva tekijä . medän välissä on eroja mutta samanlaista löytyy enempi. olemme valkoista sukua. puhutaan siis siitä mitä yhdistää meidän kansat ja ehkä paasemme eteen päin .


      • joopa juu
        svetlojar kirjoitti:

        kiitos hyvästä sanasta venäläisten kohti. itsekin oon siitä kotoisin. en juo enkä polta . teen toitä. vaimoni saa lahjaksi kaikkea mitä sais kuvitella. mun kaverit ovat samantyypiset. myöskin suomenkieliset. onhan tässä ryssäviha. melkein aina se kuuluu ihmiselle jotka eivät puhuu venäjää. siis koulutus taso on ratkaiseva tekijä . medän välissä on eroja mutta samanlaista löytyy enempi. olemme valkoista sukua. puhutaan siis siitä mitä yhdistää meidän kansat ja ehkä paasemme eteen päin .

        Netissähän voi kaikkea kirjoittaa.

        Seuraavaksi väität varmaan että venäläinen on maailman kuningas. Siksikö venäläiset naiset niin innokkaasti naivat suomalaisia ja saksalaisia fasisteja?

        Saas nähdä milloin joku onneton saksmanni joutuu iivanan ylimielisyyden kohteeksi kuten joutu Paavo Salonen.

        Puhutaan vaan. Puhutaan sitten kun te iivanat lopetatte suomalaisten ja saksalaisten haukkumisen.


      • fg44
        Moskovassa kirjoitti:

        No juu, teepä Moskovaan pikavisiitti ja tule sitten puhumaan Suomen kauniista naisista. Itse tiedän tasan tarkkaan mistä puhun.

        ja kyllähän hoikkana pysyy kun ei lapsia hommaa silelä ökyilläkin on vaan 1-(2) lasta. hirveesti meikattuna ja laittavat rahansavaatteisiin. mutta meeppä maaseudulle...


      • Hans Collani
        demokratttiA kirjoitti:

        Jokainenhan saa tehdä mitä tykkää. Suomi on vapaa maa.

        Kunhan käyt vähän Narvassa tutustumassa siihen mitä venäläisten panemisesta seuraa. Vai luuletko että suomalaiset ja virolaiset sen HIV-epidemian Narvaan toivat.


      • Se yhdestoista
        Stoltz kirjoitti:

        Älä vaan hyvä ihminen likaa itseäsi ottamalla itsellesi venäläistä miestä. Venäläinen mies on laiska ja tyhmä kuten heidän oma kirjailijansa Ivan Gontšarov kirjoitti romaanissa Oblomov. Jos kunnon miehen haluat niin ota saksalainen.

        Viisas suomalainen nainen valitsee saksalaisen miehen, koska saksalaiselta saat hyvät geenit ja saksalaiset eivät suhtaudu Suomeen ja suomalaisiin vihamielisesti kuten venäläiset tekevät.

        Toisaalta kyllä sinä varmaan annat jonkun kreikkalaisen tai venäläisen idiootin panna itseäsi joten mitäpä tässä tyhmi neuvomaan.

        Kuitenkin pyydän. Saksalaiset miehet ovat komeita ja paljon älykkäämpi ja kohteliaampi kuin venäläiset miehet.

        Säälittävä fritsun itsekehunta. Saitte "tyhmiltä ja laiskoilta" venäläisiltä miehiltä turpiin Toisessa maailmaansodassa. Hyvää Voitonpoäivää, Stolz!


      • KAUNIS VENÄJÄ

        Venäläiset miehet ovat komeita, charmikkaita ja kohteliaita.Samoin naisest.
        Osaan kieltä ja tiedän, koska olen maassa paljon matkustellut.
        En ikinä ottaisi amerikkalaista miestä, ällöttäviä.


      • lyhyitä ovat
        KAUNIS VENÄJÄ kirjoitti:

        Venäläiset miehet ovat komeita, charmikkaita ja kohteliaita.Samoin naisest.
        Osaan kieltä ja tiedän, koska olen maassa paljon matkustellut.
        En ikinä ottaisi amerikkalaista miestä, ällöttäviä.

        Barack Obama on jokaista venäläistä "johtajaa" kymmenen senttiä pitempi. Venäläiset on lyhyitä kaljun pyöreän pään omaavia ällötyksiä joilla on moukan tavat ja neljän suomalaiset alkoholistin maksa.


    • haluaisin...

      ..jos joku kertoisi että millä sivilla netissä olisi keskustelupalstoja missä vierailisi paljon erilaisia venäläisiä miehiä?

      • Paavolainen

        Ja miksi sinä sitä haluat? Ne haluaa kansalaisuuden ja oleskelu-luvan Länteen.

        Tee siis viisaasti ja jätä Iivanat rajan taakse mätänemään ja lähde Berliiniin katsomaan oikeita kunnon miehiä.


      • hohahahahe
        Paavolainen kirjoitti:

        Ja miksi sinä sitä haluat? Ne haluaa kansalaisuuden ja oleskelu-luvan Länteen.

        Tee siis viisaasti ja jätä Iivanat rajan taakse mätänemään ja lähde Berliiniin katsomaan oikeita kunnon miehiä.

        Saksalaiset ei näitä idän jäänteitä huoli kepilläkään. Näkeehän tuo herra Vettelistäkin. Rahaa on ku roskaa, mutta eipä "Kapustiinoja" kainalossa näy.


    • ruski iivana

      No jos se on sinusta kiinnostunut ja sinä siitä niin anna mennä vaan. Älä kuitenkaan tyrkytä itseäsi. Jos tyyppi osaa suomea niin pyydät vaikka kahville ja katsot miten homma kahvittelun jälkeen etenee.

    • finnish drunk

      Aivan kamalaa luettavaa! Huomaa kuinka rasistisia ihmiset ovat vielä nykypäivänäkin. Mistä teillä tätä vihaa riittää? Siis haukutaan ihmisiä "sekasikiöiksi" ja että niitä valitettavasti riittää? Uskomatonta. Venäläiset ja suomalaiset eivät koskaan tule olemaan väleissä keskenään tällä menolla. Kaiken lisäksi voin sanoa kokemuksella, että meihin suomalaisiin suhtaudutaan todella hyvin Venäjällä, suomalaisia pidetään hassuina, mutta kunnioitetaan. Täällä Suomessa se sota vaan jatkuu.
      Venäläiset ovat lämminsydämmisiä ja hyviä ihmisiä suurin osa. Suomalaiset ovat moderni, edelläkävijäkansa sanotaan. Edelläkävijä rasismissa? Luulisi nykyajan ihmisten ymmärtävän että ihmiset eivät pysy enää omassa maassaan vaan muuttavat elämänsä aikana paljonkin. Jos sinä haluat joskus muuttaa ulkomaille, niin mieti miltä tuntuisi rasismi silloin?

      • påe

        Ja miksi pitäisi olla väleissä?

        hahahah rasismista puhuu iivana joka käyttää nimimerkkiä "finnish drunk". Tyypillinen kaksnaaamanen tekopyhä venäläinen paska. Siitä juomisesta en mitään iivana muille sanoisi.

        Ai kunnioitetaan? hahahaha fasisti-leima on vahva.

        Ja nämäkin jotka noiden venäläisten perään kuolaavat ovat itse todella joitain saatanan sekasikiöitä.

        Venäläisiä suututtaa vieläkin että heidän Fuhrerinsä Stalin ei vallannut Suomea ja siirtänyt suomalaisia Siperiaan.

        Mutta samapa minulle. Senkus nussitte toisianne niin että lätisee.


      • Janamm
        påe kirjoitti:

        Ja miksi pitäisi olla väleissä?

        hahahah rasismista puhuu iivana joka käyttää nimimerkkiä "finnish drunk". Tyypillinen kaksnaaamanen tekopyhä venäläinen paska. Siitä juomisesta en mitään iivana muille sanoisi.

        Ai kunnioitetaan? hahahaha fasisti-leima on vahva.

        Ja nämäkin jotka noiden venäläisten perään kuolaavat ovat itse todella joitain saatanan sekasikiöitä.

        Venäläisiä suututtaa vieläkin että heidän Fuhrerinsä Stalin ei vallannut Suomea ja siirtänyt suomalaisia Siperiaan.

        Mutta samapa minulle. Senkus nussitte toisianne niin että lätisee.

        Te vaan sanotte että voi vitu ku oli kivaa jonkuv venäläisen miehe kans ku niil oli iso, ei ne tykkää teistä suomalaisista tuulipuku akoista, että pariutukaa vaa niide suomalaste kaa, älkääkä vetäkö luitanne meidän maalaisiin. Vitun ämmät.


      • mongolRUS
        Janamm kirjoitti:

        Te vaan sanotte että voi vitu ku oli kivaa jonkuv venäläisen miehe kans ku niil oli iso, ei ne tykkää teistä suomalaisista tuulipuku akoista, että pariutukaa vaa niide suomalaste kaa, älkääkä vetäkö luitanne meidän maalaisiin. Vitun ämmät.

        Opettele mussikka lukemaan. Missä minä tuollaista sanoin? Olen ensinnäkin mies. Toiseksi huoriahan riittää joka maassa. Erityisesti teillä siellä Venäjällä minkä täällä hyvin huomaa.

        Painu sinä helvettiin Suomesta takaisin sinne Siperian persläpeen mistä tänne tulitkin. Toiseksi minulle on ihan yhdentekevä miten kukin länsimaalainen pukeutuu. Kunhan ei pukeudu yhtä huorahtavasti kuin te rahan perässä juoksevat slaavipaskat.


      • JANAWW
        mongolRUS kirjoitti:

        Opettele mussikka lukemaan. Missä minä tuollaista sanoin? Olen ensinnäkin mies. Toiseksi huoriahan riittää joka maassa. Erityisesti teillä siellä Venäjällä minkä täällä hyvin huomaa.

        Painu sinä helvettiin Suomesta takaisin sinne Siperian persläpeen mistä tänne tulitkin. Toiseksi minulle on ihan yhdentekevä miten kukin länsimaalainen pukeutuu. Kunhan ei pukeudu yhtä huorahtavasti kuin te rahan perässä juoksevat slaavipaskat.

        Sä puhu itsetäs, PAINU ITE, vitun finnipaska.


      • kyrpää idästä
        Janamm kirjoitti:

        Te vaan sanotte että voi vitu ku oli kivaa jonkuv venäläisen miehe kans ku niil oli iso, ei ne tykkää teistä suomalaisista tuulipuku akoista, että pariutukaa vaa niide suomalaste kaa, älkääkä vetäkö luitanne meidän maalaisiin. Vitun ämmät.

        vittu kyllä kun peräreikään laittavat suoraan, niin kyllä soossit räiskyvät ympäri huushollia! niin mahtavaa rynkyttämistä, vielä kun suoraan osaavat rakoa tökkiä orkkupisteestä aaah MMM OOOOOH


      • totta totta
        påe kirjoitti:

        Ja miksi pitäisi olla väleissä?

        hahahah rasismista puhuu iivana joka käyttää nimimerkkiä "finnish drunk". Tyypillinen kaksnaaamanen tekopyhä venäläinen paska. Siitä juomisesta en mitään iivana muille sanoisi.

        Ai kunnioitetaan? hahahaha fasisti-leima on vahva.

        Ja nämäkin jotka noiden venäläisten perään kuolaavat ovat itse todella joitain saatanan sekasikiöitä.

        Venäläisiä suututtaa vieläkin että heidän Fuhrerinsä Stalin ei vallannut Suomea ja siirtänyt suomalaisia Siperiaan.

        Mutta samapa minulle. Senkus nussitte toisianne niin että lätisee.

        Sekasikiöitä on. Karjalasta tulleita ja sotavankien jäännöksiä. Projisoidaan todellakin omat viat muihin. Alkoholismi, kateus, lyhytkasvuisuus, väkivaltaisuus jne. Totta totta. Stalin äänestettiin kolmanneksi suurimmaksi venäläiseksi.


    • Kaksi munahaukkaa

      Kiinnostuimme ystäväni kanssa todella näistä venäläisistä miehistä ja heidän varustuksestaan. Voisiko joku ystävällisesti tarkentaa, millä tavoin he eroavat näistä kotimaisista karjuista sänkyhommissa? Mitä he tekevät eri tavoin, ja huomioivatko he jotenkin "erityisesti" partneriaan?

      • Kaksi munahaukkaa

        Eikö nyt kukaan vastaa tähän? Asia kiinnostaa ihan oikeasti!


      • JANAAWW
        Kaksi munahaukkaa kirjoitti:

        Eikö nyt kukaan vastaa tähän? Asia kiinnostaa ihan oikeasti!

        Ei vasta, olete vitun rumia, ei tiedä teitä mutta rumia olette, anata olla jo, ei tollaaset rumat persjalkaset saa mitään. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA..................


      • MMMkkkMk
        JANAAWW kirjoitti:

        Ei vasta, olete vitun rumia, ei tiedä teitä mutta rumia olette, anata olla jo, ei tollaaset rumat persjalkaset saa mitään. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA..................

        Siellä taas yksi suomalainen tyypillinen lerpu turnipsikyrpä joka ei osaa
        muuta kun kirjoittaa tuulipuvuista.Usko jo hyvä mies että niitä ei
        kertakaikkiaan enää ole.


      • JANAWW
        MMMkkkMk kirjoitti:

        Siellä taas yksi suomalainen tyypillinen lerpu turnipsikyrpä joka ei osaa
        muuta kun kirjoittaa tuulipuvuista.Usko jo hyvä mies että niitä ei
        kertakaikkiaan enää ole.

        Blaablaablaa.... En olee mies. VITTU.


      • ????
        JANAWW kirjoitti:

        Blaablaablaa.... En olee mies. VITTU.

        Ahaaa .....sinä olet siis niitä.....!!!!


      • d
        JANAWW kirjoitti:

        Blaablaablaa.... En olee mies. VITTU.

        saatanan ryssäpaska lopeta


      • ei mitenkään

        Tyhmää propagandaa se on jota Nashi nuorten kokkelipäät yövartijoineen levittää. Eihän ne idiootit osaa edes kunnolla ajaa autoa.


    • lalala888

      Suomi 24 näköään täynnä ääliöitä... ehksyin vahingossa tänne. Olen nähnyt ääliöitä sekä venäläisten keskuudessa että suomalasten. Sekä suomi että venäjä ovat huoria täynnä. Suomessa on olemassa mahtavia ihmisia ja niin rajan toisella puolellakin, paitsi että siellä on ihmisiakin enemmän. Jos on hyvä venäläinen mies, niin tutustu ihmeessä ;) Suomi on vaan niin pieni maa ja pieni kansa että lukemalla tätä palstaa sitä näkyy läpi.. Biologisesti on niin, mitä monipuolisemmat geenit, sitä tervemmät lapset ;)

      Terveisin, kaunis sekäsikiö ;D

      PS: "miehen" koossa kansat eivät eroa ,))))

    • hehehehhe

      Joo kyllä ne naida osaa se on totta.

      • niiihkö?

        Kummastipa tuo väkiluku laskee miljoonalla joka toinen vuosi. Missä ne "karjut" on. Työntämässä nurmea liian kännäyksen takia.


    • sama 6

      venäläiset miehet ovat ihania rakastajia

    • Восход1988

      Kyllä minä ainakin, pidän suomalaisnaisia kauneina, vaaleina, ja viehättävinä, vaikka kulttuurieroja on mutta ei se ainakaan tähän asti haitannut ole, pääasia että on rakkautta, muulla ei ole niinkään merkitystä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      446
      9984
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      265
      6984
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      18
      3140
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      335
      2363
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1737
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1653
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      191
      1359
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1293
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      1009
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      49
      985
    Aihe