polttariohjelmaa naisille

marinka*

Itämaisen vatsatanssin tilaustunti on hauska ohjelmanumero polttareihin koko polttariporukalle. Ja tämän voi toteuttaa vaikka ulkonakin sään salliessa... katso lisää: www.marinka.info

9

2475

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piip

Ei kiitos mitään itämaista junttitanssia!!! Hyi.

• pörri83

Oikeesti kiva idea, sitä minäkin olisin halunnut järjestää.. mutta ikävä kyllä kaikki mitä googlettaa ym. niin löytyy pääkaupunkiseudulta..

• hyi vielä enemmän

Todella kamalaa ohjelmaa.

Minä en ainakaan suostuisi. -Miksi ette hyvät ihmiset keksi mitään omaperäistä?

Jos on nainen, niin saamansa pitää aina jotain kaavoihin kangistunutta tusinahauskaa. Miehille mietitään paljon tarkemmin jotain, joka liittyy juuri juhlakaluun. -Vaikka itse nainen olenkin, rupeaa kyllä mietityttämään oman sukupuoleni edustajien kyky toteuttaa mitään spesiaalia.

Hävettää niiden naisten puolesta jotkä ovat järjestämässä polttareita joiden ohjelmaan kuuluu esim: vatsatanssi, karaoke, keilailu, ennustaja tai muu puupäinen aktiviteetti. -Vähän jooko mietintää; ethän halua pilata polttareita järjestämällä samanlaisia kuin sadalletuhannelle muulle?

• jonnamaarialainen
        hyi vielä enemmän kirjoitti:

Todella kamalaa ohjelmaa.

Minä en ainakaan suostuisi. -Miksi ette hyvät ihmiset keksi mitään omaperäistä?

Jos on nainen, niin saamansa pitää aina jotain kaavoihin kangistunutta tusinahauskaa. Miehille mietitään paljon tarkemmin jotain, joka liittyy juuri juhlakaluun. -Vaikka itse nainen olenkin, rupeaa kyllä mietityttämään oman sukupuoleni edustajien kyky toteuttaa mitään spesiaalia.

Hävettää niiden naisten puolesta jotkä ovat järjestämässä polttareita joiden ohjelmaan kuuluu esim: vatsatanssi, karaoke, keilailu, ennustaja tai muu puupäinen aktiviteetti. -Vähän jooko mietintää; ethän halua pilata polttareita järjestämällä samanlaisia kuin sadalletuhannelle muulle?

No ihan vapaasti sitten voit laittaa tälle palstalle ehdotuksia mitä hienoa ja erikoista voisi tyttöjen polttareissa tehdä? Sitä vartenhan tämä palsta taitaa olla olemassakin. Toiset sentään yrittää antaa vaihtoehtoja...
        Mutta mitäpäs uutta ja mielenkiintosta sitä tytöille keksii kun kaikkea on jo kokeiltu. Miehet, ja niistäkin vasta harvat ja valitut ovat tällä vuosituhannella keksineet että polttareissa voi olla muutankin kuin saunomista ja ryyppäämistä, helppohan sitä sillon on keksiä jotain uutta kun tuossa on miesten lähtökohdat

• hyi vielä enemmän
        jonnamaarialainen kirjoitti:

No ihan vapaasti sitten voit laittaa tälle palstalle ehdotuksia mitä hienoa ja erikoista voisi tyttöjen polttareissa tehdä? Sitä vartenhan tämä palsta taitaa olla olemassakin. Toiset sentään yrittää antaa vaihtoehtoja...
        Mutta mitäpäs uutta ja mielenkiintosta sitä tytöille keksii kun kaikkea on jo kokeiltu. Miehet, ja niistäkin vasta harvat ja valitut ovat tällä vuosituhannella keksineet että polttareissa voi olla muutankin kuin saunomista ja ryyppäämistä, helppohan sitä sillon on keksiä jotain uutta kun tuossa on miesten lähtökohdat

Minä en rupea keksimään kenellekään mitään ohjelmaa, koska ei ole mitään yksiselitteistä, kaikkivoipaa jippoa, joka toimii aina kaikissa polttareissa. Täytyypä siis vääntää rautalangasta:

Pointtini oli lähinnä se, että voisivatko naiset edes miettiä minkälaiselle ihmiselle polttareita järjestetetään?

Erikoisia asioita varmasti keksii, kun ottaa huomioon morsiamen harrastukset, luonteen piirteet, intohimot, lempiruoat, -juomat, -elokuvat, -vaatemerkit, -musiikin jne.

Olisi myös ehkä järkevää konsultoida vaikka sulhasta, hän jos joku tietää mistä morsian pitää tai ei ainakaan pidä.

• marinka*
        hyi vielä enemmän kirjoitti:

Minä en rupea keksimään kenellekään mitään ohjelmaa, koska ei ole mitään yksiselitteistä, kaikkivoipaa jippoa, joka toimii aina kaikissa polttareissa. Täytyypä siis vääntää rautalangasta:

Pointtini oli lähinnä se, että voisivatko naiset edes miettiä minkälaiselle ihmiselle polttareita järjestetetään?

Erikoisia asioita varmasti keksii, kun ottaa huomioon morsiamen harrastukset, luonteen piirteet, intohimot, lempiruoat, -juomat, -elokuvat, -vaatemerkit, -musiikin jne.

Olisi myös ehkä järkevää konsultoida vaikka sulhasta, hän jos joku tietää mistä morsian pitää tai ei ainakaan pidä.

Eipä taida tanssista pitämättömälle morsiamelle kukaan tilata vastatanssituntia, mutta jos tanssista pitää, on tämä numero varmasti hauska juttu. Ihmisiä ja makuja kun on niin monenlaisia...

• hyi vielä enemmän
        marinka* kirjoitti:

Eipä taida tanssista pitämättömälle morsiamelle kukaan tilata vastatanssituntia, mutta jos tanssista pitää, on tämä numero varmasti hauska juttu. Ihmisiä ja makuja kun on niin monenlaisia...

Jeps...

Lähinnä tämä oli ihan minun henkilökohtainen mielipiteeni, eikä kaikkien puolesta tuomitseminen.

Joo, OK., voin myöntää, jollekin tämä vatsatanssi on varmasti ihan kiva juttu.

Hauskoja polttareita vaan kaikille, mitä ikinä sitten keksittekin!

• Vaskitsa

Ihan kiva idea, mutta voi voi voi noita sivuja, joista ei löydy hakemallakaan sijaintia! Tervetuloa tanssimaan, mutta minne?

• marinka*

Kiitos palautteesta, nimim. Vaskitsa. Teen tilaustunteja Etelä-Suomessa, omat tuntini ovat Vihdissä, kuten tuntikuvauksista selviää. Tilatessanne polttariporukalle tunnin olisi teidän hankittava paikka (esim. jonkun olohuone tai piha) ja tulen sinne minne tarvitaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6010
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4107
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2064
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1817
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe