Mod The Sims-gallup

K@y

Onko kukaan rekisteröitynyt Mod The Simsiin? Kaikki, jotka ovat, kertokoot halutessaan nimimerkkinsä tänne ja mitä ovat MTS:sään laittaneet ladattavaksi, jos ovat. :) Itse olen siellä nimimerkillä Ammuuh, mutta en ole laittanut ainakaan vielä mitään ladattavaksi.

4

282

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä olen vasta eilen rek, mut nick on orax-keiju ja aijon tehä jtn vaatteita ladattavaksi etc. oon harjotellu tota body shopin käyttöä ja multa myös photarin uusin löytyy :D täytyy ny kattoa jos jotain keksin, ja hyvää jussia kaikille!

• Hamsteri

Minun nimimerkki on mts2ässä Loiska, aion lähitulevaisuudessa varmaankin panna jotain ladattavaksi kun kerkeän.

• bogirl

Minä esiinnyn siellä nimellä Kukka. En ole laittanut mitään ladattavia enkä varmaan aijokaan, koska en niitä ole tehnyt (muuta kuin joitakin huonekalujen recoloreita). Lähinnä siis tuolta latailen kamaa.

• ...........

Nimellä Erkki-Kaisa siellä latailen. Itse en osaa (enkä jaksakkaan) tehdä ladattavia, joten se siitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Harmittaa kun en saa edes tietää

miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää
      Ikävä
      81
      1029
    2. Teköäly löytää teidät

Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani
      Sinkut
      185
      726
    3. Miesten vs naisten älykkyys

Eiköhän tämä asia ole ihan itsestään selvä: "Adult male brains average approximately 1,370–1,378 grams, while female br
      Sinkut
      200
      651
    4. Mikä on kaivattusi ikä?

🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      35
      638
    5. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      156
      617
    6. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      100
      595
    7. Oletko kaivattusi tyyppiä

Ulkoisesti tai henkisesti? Mitä veikkaat?
      Ikävä
      40
      507
    8. Pidin siitä miten

Rauhallinen olit. Et menetä hermojasi kovin herkästi
      Ikävä
      24
      488
    9. Kaipaako eräs nainen J-miestä

Salaisuutta voisi hieman raottaa.
      Ikävä
      26
      478
    10. Rohkeasti mies viestiä vaan

Yllätä mut ja ota yhteyttä, vaikka luulet että en enää toivo sitä.
      Ikävä
      31
      429
    Aihe