Onko kukaan rekisteröitynyt Mod The Simsiin? Kaikki, jotka ovat, kertokoot halutessaan nimimerkkinsä tänne ja mitä ovat MTS:sään laittaneet ladattavaksi, jos ovat. :) Itse olen siellä nimimerkillä Ammuuh, mutta en ole laittanut ainakaan vielä mitään ladattavaksi.
Mod The Sims-gallup
4
259
Vastaukset
Mä olen vasta eilen rek, mut nick on orax-keiju ja aijon tehä jtn vaatteita ladattavaksi etc. oon harjotellu tota body shopin käyttöä ja multa myös photarin uusin löytyy :D täytyy ny kattoa jos jotain keksin, ja hyvää jussia kaikille!
- Hamsteri
Minun nimimerkki on mts2ässä Loiska, aion lähitulevaisuudessa varmaankin panna jotain ladattavaksi kun kerkeän.
- bogirl
Minä esiinnyn siellä nimellä Kukka. En ole laittanut mitään ladattavia enkä varmaan aijokaan, koska en niitä ole tehnyt (muuta kuin joitakin huonekalujen recoloreita). Lähinnä siis tuolta latailen kamaa.
- ...........
Nimellä Erkki-Kaisa siellä latailen. Itse en osaa (enkä jaksakkaan) tehdä ladattavia, joten se siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022226- 1041664
- 821337
- 1281333
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘601078Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601054- 511027
- 36952
- 33824