Muutimme juuri uuteen asuntoon ja liesi on merkiltään siis rosenlew kotiliesi 50. Minua kummastuttavat uunin nappulan merkinnät. Siitä löytyy tavalliset ylä- ja alalämpö. Sitten on merkinnät S, lamppu (?) ja ikäänkuin sivuilla olevat palkit... mitä nämä kolme viimeistä ovat? Käyttöohjetta ei ole, se on ilmeisesti kadonnut jo aiemmin.
Olisko jollakin ehdotuksia? Itse olen käyttänyt tuota "sivuilla olevat palkit" -kohtaa.
Rosenlew kotiliesi 50:n uunin käyttö
6
20022
Vastaukset
- Terrgui
s=pikakuumennus
lamppu= valaistus
sivuilla olevat palkit????= haudutus ehkä??
käyttöohje:
http://www.distriparts.com:8080/1999/821/032500fi.pdf- Kylmäkkö
Kiitos kiitos!
Olen aiemmin kokkaillut sen verran vanhalla uunilla, ettei siinä tuollaisia pikakuumennuksia edes ole ollut. Ne palkit on varmasti ylä alalämpö, dorkasti vain laitettu toisin päin.. - ,,,.,,
Kylmäkkö kirjoitti:
Kiitos kiitos!
Olen aiemmin kokkaillut sen verran vanhalla uunilla, ettei siinä tuollaisia pikakuumennuksia edes ole ollut. Ne palkit on varmasti ylä alalämpö, dorkasti vain laitettu toisin päin..Oliskohan niin, että tuosta on kulunu ylhäält ja alhaat merkinnät ja näkyy vain sivu kehys, sehän on semmoses laatikos.
Mitäs Vampyyri sanoi ravintolassa?
Ei kokista vaan kylmäköstä. Vai mites se menikään ;)
- Arska the cook
se sanoi että "Pieni tuoppi kokista"
- Tyhmäköö
Kysyisin tähän samaiseen, mikä mahtaa olla merkintä jossa on kaksi kolmiota vierekkäin, alassuin, kyseisessä uuninappulassa.. Onko se koko uunin lämmitys vai joku grillausvastus? Mistään ei tunnu löytyvän.
- anttipa
pikku-grilli.
Joissain malleissa 3 kolmiota, teho-grillaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli295504Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144104Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403217IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512860Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2871362Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861318- 601219
- 791149
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3971126Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2171126