Onko teitä muita täällä pohjoisessa, tunnen toki joitakin mutta onko yliopistossa?
lesboja rovaniemellä?
6
1000
Vastaukset
- 2xoikis
Hahaa! Mietin just itsekin, että jäisinköhän yksin, jos lapin yliopistoon joskus menen (enkä hesaan oikikseen).. Kai Rovalla on siinä missä muuallakin. Vai onkohan ihmiset siellä konservatiivisempia? :/ Aika turhaa murehtia.
- Rovaniemeläinen
Rovaniemi on uskokaa ta älkää varsin vapaamielinen paikka ainakin oman kokemukseni mukaan näiden asioiden suhteen. Johtuukohan opiskelijoiden melko suuresta määrästä kaupungissa vai mistä. Ei siis syytä huoleen jos Rovaniemelle joskus ajautuu. Seta järjestää pileitä resurssiensa mukaan, ja kyllä niissä väkeäkin käy, jos vaan bileitä muistetaan mainostaa... Ja seuransahan aikuinen ihminen voi valita itse. Ei ole mikään pakko viettää aikaa mahdollisten foobikkojen kanssa, jos ei halua. "Piirit" ovat melko pienet varsinkin tämän kokoisessa kaupungissa, mutta mikä pakko niissäkään on pyöriä.
- vanilla~~
Itse olen asunu aina täällä,ja mietin yhä että onko täällä yhtään lesboa minun lisäkseni. En tiedä,ehkä olen etsinyt väärästä paikasta. Minun mielestä tämä ei ole kovin suvaitsevainen kaupunki,niin ehkä sen takia tuntuu että täällä ei ole lesboja-kaikki ovat piilossa. :(
- juups
Kyllä löytyy, mutta kun on pieni kaupunki, niin eipä niitä lesbojakaan ihan joka nurkasta tule vastaan ;) Harvempi lesbo tai homo huutelee turuilla ja toreilla olevansa homoseksuaali, varsinkin jos on kyse Rovaniemen kokoisesta paikasta. Vaikka tämä yliopistokaupunki onkin, niin ei tämä mikään suvaitsevaisuuden mekka ole.
Pienissä kaupungeissa kun ihmisillä ei tunnu olevan muuta tekemistä kuin kytätä toisia ja juoruilla, joten fiksu ihminen pitää liiallista jutunjuurta juoruakoille (ja ukoille) aiheuttavat asiat piilossa. Se jolla onni on sen kätkeköön pitää niin hyvin paikkaansa tällaisissa takapajuloissa ainakin.
Psst. Harvempi lesbo kulkee kyltti otsassa, jossa lukee LESBO, joten monta voi mennä huomaamattakin ohi. Ei me kaikki niin kamalasti erotuta massasta.
- nirppa
Tjuu.. tuumaillu olen minäkin, että missä mahtaa olla kaikki Rovaniemen lepakot.
Vasta tänne muuttaneena tunnen olevani aika yksinäinen.. Ehkäpä tuossa syksyllä koulun alettua pääsen tutustumaan ihmisiin helpommin..
Mutta niin.. onko Rovaniemellä jotain tiettyä kuppilaa/baaria/jne, missä homoseksuaalit erityisesti tykkäävät hengailla? Olempa se mieki ainaski täl hetkellä rovaniemeltä...
Baareja ei kyllä tuu yhtään mieleen joten ei taijja olla.
huvittavinta on että vain harvoja rovaniemeläisiä lesbo/bi tyyppejä olen tavannu ihan kaupungilla liikkuessa ja tääl netissä sit enemmän...
Setassa en kyllä käy enkä bileissäkään ole ollu, mut kyllä aijon sitte kun seuraavat on
Tulkaa ulos, mie olen jo!!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371966
- 49836
- 84831
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7701Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35691Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27600- 60519
- 43467
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28459Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap76441