Mitä kaikkia anime-sarjoja näytetään TV:ssä? Onko Sailor Moon vielä TV:ssä?
kiitos jos joku vastaisi! :)
animea tv:ssä?
6
1008
Vastaukset
- Sakur.a
Sub:tv:llä tulee yöllä Neon gensis evangeliota.
- Pege81
Näin äkkiä tulee mieleen ainakin Neon Genesis Evangelion, mikä tulee SubTv:ltä uusintana, mutta seuraava jakso on viimeinen. Esitysaika tolla on vaan järjettömän myöhä sunnuntaiyönä klo. 2:20. Nelosella pyörii arki-iltapäivisin Cyborg 009 sarja, sen esitysaika on klo. 15:15. SubTv:ltä arki-iltapäivisin klo. 16:00 alkaen tulee sit DragonBall Z. Lauantai aamuisin MTV3:lta tulee Yu-Gi-Oh!, sen esitysaika on klo. 10:05.
Sailor Moonia ei enää mikään tv-kanava esitä. - Michiru06
Neon Genesis Evangelion :Sunnuntai
klo 02.20 SubTV VIIMEINEN JAKSO TÄNÄÄN
Digimon:Maanantai klo 14.50 Nelonen
Kyborgi 009: Maanantai-Perjantai Nelonen klo15.15
Dragonball Z: Ma-Pe SubTV klo 16.00
SailorMoonia ei enään nähdä, koska C ja R kaudet on vain Suomeen ostettu, ja ne on näytetty.
S-kautta täällä ei luultavasti koskaan nähdä.
Ainoa toivo SailorMoonin näkemiseen on se että jokin kanava ostaisi sarjaa lisää tai näyttäisi uusintana. =)- ichigo-79
YU-GIOH JA POKEMON PYÖRIVÄT NYT KOLMOSEN VIIKONLOPPU AAMUISSA MYÖSKIN..
- miepsi
millainen se kyborgi 009 on???
- Pege81
miepsi kirjoitti:
millainen se kyborgi 009 on???
http://www.animenfo.com/animetitle,762,mypjgk,cyborg_009__200.html
Tos jonkinlaista infoo tosta sarjasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen886083Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,3085397Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk523385Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään123095Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1062749Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t101720Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211620Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.171608Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät331477Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei1831142