psyykkiset voimat

minavaanM

Mun faijalla on sellanen kyky et se pystyy pudottaan ihmisen sitä kattomlla ja keskittymällä polvilleen yhksi putos ja ei pystyny puhuun päivään sen jälkeen, samoin mun sisko pystyy pysäyttään ihmisen silleen ettei se pääse sen lähelle , ikäänkuin kauhee viuhuna kuuluu ja sä et vaan pääse eteenpäin niinku kova myrskytuuli tai vastaava mut ei se oo tuuli kun mikään muu ei muutu mut sä et vaan pääse käveleen sen luo. Voiskos joku valaista näit juttui mistä on kysymys. Meiän isoisä oli yhteydes henkiin ja oli pelätty mies aikanaan. sit se kyl loitsus meitä ennen kuolemaa ja se pysty vaikka minkä näkösiin temppuihin, olis ollu muuten ihan kiva isoisä mutta oli sadistinen ja erittäin paha mies nautti toisten pelosta ja kärsimyksestä.

13

2850

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jamppa.

      Oletko harkinnu psykologilla käyntiä!?

    • Cyberanimal

      voi olla myös toisen mielen suggessointia tai pahempi vaihtoehto on, että kykyjä taas käytetään väärin.

      Toisaalta tämmöiset kyvyt toimii yleensä vaan niille alttiina oleviin, voimakkaisiin persooniin tai vanhoihin sieluihin kohdentaessa voi voimat olla myöskin voimattomia tai pahemmassa tapauksessa kääntyä käyttäjää vastaan.

      Miksi ihmeessä isäsi haluaa tiputtaa ihmisiä polvilleen ja miksi siskosi ei vain sano pysähdy/en halua että tulet lähelle? typeerää tuommoinen turha käyttö.

    • Nova

      Tuota.. pakko sanoa, että tulee mieleen joku Siskoni on noita -tyyppinen sarja tuosta kuvailustasi.. ettäkö ihan polvilleen pistää ihmisiä isäsi? Aika uskomatonta.

      Sellaista kyllä tapahtuu minullekin, että jos joku hyökkää kimppuuni henkisesti ja uhkaa tai suututtaa rajusti, niin yksi tiivis katse riittää: uhkaaja vaikenee ja pysähtyy siihen paikkaan kuin näkymättömän seinän eteen (onneksi ollut hyvin harvoin tällaisia tilanteita!). Uskoisin, että siinä toimii tahattomasti psyykkinen voima.

      • ylääl

        vaikuttaa pilailulta.


      • pihvi2
        ylääl kirjoitti:

        vaikuttaa pilailulta.

        jaa-a vaikea sanoa...miksei olisi totta?


      • toisaalta
        pihvi2 kirjoitti:

        jaa-a vaikea sanoa...miksei olisi totta?

        voihan se ollakkin, mutta toi loppu on vähä. Mitä se isoisä, paha sellainen oikeen teki, ja oliko vain juoppona ilkeä?... palvoiko itse pahuutta?...


    • ordinary boy

      mä oon huomannu sellasen että pystyn vaikuttamaan ihmisten toimintaan katsomalla heitä päin ja toivomalla jotain...esim jos katon jotain ihmistä ja toivon että älä stressaa niin se joskus toimii(riippuen tunnelatauksesta) ja tyyppi vaikuttaa rentoutuvan

    • arkkienkeli-mikael

      kumpikin ovat perineet purppuralapsen ominaisuuden:
      Ovat jo syntyessään perniit pahan ja hyväksyneet sen elämäänsä.
      Tämän muuttamiseen ei voi kukaan vaikuttaa,mutta voit suojata itsesi näiltä tempuilta tekemällä suojaukset.Positiivinen puoli on vahvempi joten hän ei voi enää "tiputtaa" sinua.

      • Zamiel

        No just joo...
        T:Dreamworld.


    • uber

      En tiiä onko se mahdollista vai onko mulla kauheen hyvä tuuri koska sillon ku mä oon tosi vihanen niin jotkun asiat tuntuu vähän liikkuvan esimerkiksi pino missä on tietokone pelejä niin ku mä oikein raivostuin niin se pino kaatu mä en ees koskenu siihen pinoon näin on tapahtunu ennenki ja mun äitillä tuntuu olevan aika "voima", koska ku se ajattelee jotain esim mun isosiskoo tai mun isoveljee tai mua tai jotain sen omia kavereita jne niin ne ihmiset mitä se ajattelee yleensä soittaa sille

    • 12vuotias

      Saan lusikan taittumaan mielen voimalla ja osaan nähdä ihmisen auran.

    • gkshfioqaf

      Me ei länsimaissa tiedetä ihmismielestä vielä paljoakaan,loput leimataan aina huuhaaks. Ihminen on aika itsepäinen olento.

    • paskaltahaisee

      Haisevat pahalta/piereskelevät. Tein töissä samaa, ihmiset tippuivat ja väistelivät. Yksi yökkäili.

      Mahtaiisko olla vaikka ripulit housussa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1782
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1449
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      121
      1226
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1140
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      74
      915
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      240
      891
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      105
      862
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      795
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe