Haetaan lastenhoitajaa Espooseen

Tuula ja Jukka N.

Haetaan lastenhoitajaa 2- ja 6-vuotiaille pojalle ja tytölle Espoon Tuomarilaan. Toiveissa olisi satunnaista lastenhoitoapua 2-4 tunniksi kerrallaan, yleensä iltaisin.

Ensimmäisen kerran tarvitsisimme hoitajaa Verttiä ja Vilmaa katsomaan torstaina 29.6. klo 14-16.

Soittele Tuulalle 040-5747881.

Jukka ja Tuula Niskanen

9

5021

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarja20

Hei tiellä oli tarviksette lasten hoitajaa illaisin jos se paikka on vapaana missä päin tuomarilaa? mulla on tutkinto siitä lastenavustaja eli lastenhoitaja Paljoinko siinä on palkka?

t: tarja

• iloinen92

Olisin erittäin kiinnostunut. Olen hoitanut ennenkin pikkusia ja tuun todella hyvin toimeen. Olen itsekkin tosi leikkisä. Olen iältään 16-vuotias tyttö helsingistä. En polta enkä juo.
      Olen luonteltaan luotettava ja pirsakka tyttö.
      Rakastan pikkusia yli kaiken. Olen ennen hoitanut 3-vuotiasta ja 1-vuotiasta.

• lastenvahti93

Hei,

Olisin kiinnostunut olemaan avuksi lasten hoidossa sopimuksen mukaan. Asun itse Olarissa, joten matkakaan ei olisi pitkä.

Tietoa itsestäni:

Olen 16-vuottias reipas, luotettava ja lapsirakas tyttö. Tulisin mielelläni hoitamaan 0-6-vuotiaita lapsianne arkisin sekä viikonloppuisin kesä-heinäkuun aikana sopimuksen mukaan.

Minulla on paljon aikaisempaakin kokemusta lasten hoidosta. Olen hoitanut tuttavaperheeni nuorinta lasta pienestä asti, olen käynyt muutamissa muissakin perheissä hoitamassa lapsia, ja olen myös ollut kolme kertaa työharjoittelujaksolla päiväkodissa alle 3- vuotiaiden lasten ryhmässä. Palkkatoiveeni olisi 8 euroa/tunti matkakulut

- Laura
      [email protected]

• lastenvahti93

Hei,

Vietissä, jonka olen lähettänyt niin on vahentunut sähköpostiosoite. Uusi osoitteeni on: [email protected]

Yst.tev. Laura (lastenvahti93)

• hoitopaikka tarjolla

Minulla olisi tarjota lapsillenne hoitopaikka Suomenojan suunnalta. Itselläni lapset 3v ja 5v. Asutaan rauhallisella, lapsiystävällisellä alueella. Veloitan 5 euroa tunnilta.
      [email protected]

• Aicha Sarmanto

Hei,

Asun itse Kuurinniityssä eli aivan tuomarilan vieressä. Minulla on suuri perhe ja hoidin alle vuoden ikäisiä serkkujani jo 10 vuoden iässä. Pidän lapsien hoidosta ja tulisin mielelläni hoitamaan Verttiä ja Vilmaa. Olen 16 vuotias luotettava tyttö :)

Toivon yhteydenottoa numeroon: 0445960218 ja sähköpostia minulle voi lähettää osoitteeseen: [email protected]

• puhelin käteen

Miks ihmeessä laitatte hakemuksia tänne? Tossahan on puhelinnumero, johon pyydettiin soittamaan? Rohkeasti puhelin käteen vaan! :)

• puhelin käteen

Ja kaikenlisäksi todella vanha ilmoitus muutenkin. Tuskin tarvitsevat enää hoitoapua tai jos tarvitsevat niin lapsetkin on jo aika eri ikäisiä, koululaisia jo.

• Tarjoan lastenhoitoapua kesällä 2012 sopimuksen mukaan miel. Espoon alueelta hyvien kulkuyhteyksien vierestä. Myös yksin oleva koululainen sopii, tai alle kouluikäinen.
      Olen 16- v. tyttö, kokemusta on omien sisarusten hoidosta (Olen sisarusparven vanhin kuudesta lapsesta), sekä naapurin lasten hoidosta.
      Asialliset yhteydenotot puh. 050-3684951

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe