sehän on JÄLKEMME HIEKALLA!!!!!
jos joskus ja jossain saisin sen kappaleen niin olisin ikionnellinen.
Vaikeemmin tavoiteltavaa kapaletta tuskin maailmassa on??!!
mikä on vaikein saada?
5
863
Vastaukset
- muka
Se on esim.levyllä Kaikkien aikojen parhaat 40 klassikkoa.Hieno levy,nimensä mukaisesti paljon upeita biisejä Karin upealla äänellä.Löydät sen biisin vaikka Download netanttilasta.
- texasin keltaruusu
tuo mainitsemasi kappale "jälkemme hiekalla" on helposti löydettävissä. Sehän löytyy Karin cd:ltä BELLA CAPRI. Mutta kapppale,jota minä etsin on jo vaikeammin löydettävissä.
Sen tiedän,että se löytyy karin levyltä "aikaan täysikuun" joka on tehty v-1990 (finnlevy)
Kappaleen nimi on "hetken huumaa vain"
Tuota nimenomaista äänitettä ei vain löydy mistään
Olen hakenut divareista,levy-kaupoista ym.
Jos joku tietää jotain kappaleesta....pleace,kerrotko minullekkin - Kari fani
Huutonetissä on myynnissä paljon Karin vanhojaki singlejä ym....kasetteja ym...
Joku myy Kari Tapio paperinukkeakin 10 euron hintaan... jne....- texasin keltaruusu
JES....Kari paperinukke,pakko saada(vitsi,vitsi)
Kiitos tosi paljon kaikille,jotka olette nähneet vaivaa ja ottaneet selvää tuosta minun hukassa olleesta kappaleesta. Täytyypä lähteä metsästämään
biisiä antamienne vihjeiden perusteella.
Hyvää syksyn jatkoa kaikille ja nauttikaa luonnon väreistä
- Anonyymi
AIKAAN TÄYSIKUUN ON KLASSIKKO
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1424263
Milloin nainen saan sinut?
Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e222395Haluan että tiedät tämän
Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk971989Trump syyttää sodasta Ukrainaa.
Vieläkö persut jaksavat naureskella sille kun väitetään Putinin ja Trumpin olevan parhaita kavereita? https://yle.fi/a/3911615- 371475
Johanna Turja, Putinin agentti Alavudelta
Johanna Turja: Ukraina on osa Venäjää https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a4d2ab92-3cc7-41bc-9630-0b48f898e263301456Pride saapuu Iisalmeen
Miksi tällaista tapahtumaa pitää käsitellä kaupungin hallituksessa? Ihan sama kun pistäisi pystyyn umpikännimarssin ja k1771442- 2501295
- 781174
- 2781162