Sanokaa miksi saviuunilaasti ei kestäisi ulkokäyttöä?
Tarkoitus on tehdä pienen pieni pihagrilli ja muurauksesta sen enempää tietämättä eivät kieltäneet k-raudassa saviuunilaastin käyttöä.
Saviuunilaasti
5
7082
Vastaukset
- muurarin akka
Jos sinä pihalle grilliä muuraat se on aivan sama onko se savilaastia,muurauslaastia,käsirappauslaastia tai parmua kaikissa on vaan vähän eri määrät hiekkaa mutta parmussa ei yhtään.Mutta elä sementillä muuraa:)
- muurari7
Saviuunilaasti ei ole vahvuudeltaan muurauslaastin veroista. Se suunniteltu tulisijamuuraukseen, joustavuutensa takia estää halkeamia tulisijoissa. Käytä pihagrilliisi tavallista muurauslaastia.
- rilli
kestää ilman muurauksiakin eli latomalla.
- savimuuras
Savi laasti on siis savea..
Suojattomana huuhtoutuu hiljalleen pois...
Siksi ulko tilaan tuleva piipun muuraus muuta ainetta..
Kata talveksi grilli jos savi laastista teet kestää kait ihan grillin iän kait.- liukenee
siksi ei ulkomuurauksia tehdä savilaastista tai ne täytyy kattaa kuten tuossa jo joku sanoi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442490Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2001181Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 66868
- 91867
- 53851
- 46839
- 56803