Hei. :)
Meillä on sellainen tilanne, että olemme ottamassa ehkä perheeseemme leikattua, parivuotista tyttökissaa. Kuitenkaan emme ole ihan varmoja, saisiko perheen isä siitä allergiaoireita, koska hän on kyllä lapsena saanut niitä kissoista, mutta ei nyt enää aikuisiällä pahemmin.
Jos nyt kuitenkin sattuisi niin ikävästi käymään, niin pitäisi olla tiedossa jokin paikka, johon kissan sitten voisi antaa, koska kissaa emme todellakaan alkaisi lopettamaan sen takia.
Niin että olisiko täällä ketään, joka olisi tässä tapauksessa valmis ottamaan itselleen kilttiä, niin ihmisten ja koirien kuin toisten kissojenkin kanssa toimeen tulevaa, tervettä ja sisäsiistiä tyttökisua?
Kenellä olisi mahdollisuus ottaa?
Sheenan
2
294
Vastaukset
- aleksiina79
teidän mahdollista saada kisua "kokeiluun" joksikin sovituksi aikaa ja jos jos oireita ilmenee niin viedä kissa takaisin... ei tietty kiva että kissa joutuu edes takaisin muuttamaan mutta parempi vaihtis kun kokonaan taas uusi koti, kuitenkin sopeutumiseen menee hetki aikaa??
missä päin asutte?minulla 2 kollikisua 3v.leikattuja,madotettuja ja rokotettuja.voin ottaa jos kisu leikattu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871714- 851222
- 1101113
- 67906
- 102874
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33653