Apua,apua,apua!!Mitä mä teen,mun kotilot muni!Mä en _todellakaan_ halua lisää kotiloita!Miten mä voin hävittää ne munat,jos mä vaan uskallan..??Kertokaa,jooko!
SKVIIK!!
7
417
Vastaukset
- tuhi
Ja kerrotteko,minkä ajan päästä kotilot kuoriutuvat,niin tiedän milloin minun pitää..pitää tappaa ne...!
- kotilo-kaktusfani
Jos et halua kotiloita tuhoa ne munat heti!On parempi tuhota munat heti eikä sitten kun poikaset ovat kuoriutuneet kun niillä on jo tuntoaisti!Tuhoa ne heti!Tuon pitäisi olla sanomattakin selvää.
- Laiska tuhi
kotilo-kaktusfani kirjoitti:
Jos et halua kotiloita tuhoa ne munat heti!On parempi tuhota munat heti eikä sitten kun poikaset ovat kuoriutuneet kun niillä on jo tuntoaisti!Tuhoa ne heti!Tuon pitäisi olla sanomattakin selvää.
mutta MITEN?Ja voisitko kertoa senkin,että minkä ajan päästä ne kuoriutuvat.
- kotilo-kaktusfani
Laiska tuhi kirjoitti:
mutta MITEN?Ja voisitko kertoa senkin,että minkä ajan päästä ne kuoriutuvat.
Aikaa en osaa arvioida...Paras tapa tuhota munat on liiskata ne.Ne voi myös laittaa pakastimeen mutta liiskaaminen on parempi vaihtoehto.
- kotilo-kaktusfani
Aikaa en osaa arvioida...Paras tapa tuhota munat on liiskata ne.Ne voi myös laittaa pakastimeen mutta liiskaaminen on parempi vaihtoehto.
Kotiloni olivat munineet viime yönä.Noin 40-50 munaa.Suurimman osan liiskasin lusikalla Osan säästin.Meinaan pitää pari kotiloa itselläni ja loput myydä:)
- tuhi
Kotiloni olivat munineet viime yönä.Noin 40-50 munaa.Suurimman osan liiskasin lusikalla Osan säästin.Meinaan pitää pari kotiloa itselläni ja loput myydä:)
Mäkin säästin 5 munaa..Loput litistin kivellä,tuntu aika pahalta.. Toivottavasti kuoriutus/pysyis hengissä kolme kotiloa,niin saisin annettua bestikselleni..^^,
- suskiii.kotilot
tuhi kirjoitti:
Mäkin säästin 5 munaa..Loput litistin kivellä,tuntu aika pahalta.. Toivottavasti kuoriutus/pysyis hengissä kolme kotiloa,niin saisin annettua bestikselleni..^^,
Se riippuu ihan siitä lajista ja minkä laisissa oloissa ne munat on et millon ne kuoruituu! Mulla lehdot kuoriutu 3vk ja niillä oli kosteaa eikä mitään lamppua ollut päällä, huoneen lämmös oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1162226- 1291812
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631206Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K841134Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311050En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k711043Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.43983Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉75955Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56912HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio22908