SKVIIK!!

tuhi

Apua,apua,apua!!Mitä mä teen,mun kotilot muni!Mä en _todellakaan_ halua lisää kotiloita!Miten mä voin hävittää ne munat,jos mä vaan uskallan..??Kertokaa,jooko!

7

423

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuhi

Ja kerrotteko,minkä ajan päästä kotilot kuoriutuvat,niin tiedän milloin minun pitää..pitää tappaa ne...!

• kotilo-kaktusfani

Jos et halua kotiloita tuhoa ne munat heti!On parempi tuhota munat heti eikä sitten kun poikaset ovat kuoriutuneet kun niillä on jo tuntoaisti!Tuhoa ne heti!Tuon pitäisi olla sanomattakin selvää.

• Laiska tuhi
        kotilo-kaktusfani kirjoitti:

Jos et halua kotiloita tuhoa ne munat heti!On parempi tuhota munat heti eikä sitten kun poikaset ovat kuoriutuneet kun niillä on jo tuntoaisti!Tuhoa ne heti!Tuon pitäisi olla sanomattakin selvää.

mutta MITEN?Ja voisitko kertoa senkin,että minkä ajan päästä ne kuoriutuvat.

• kotilo-kaktusfani
        Laiska tuhi kirjoitti:

mutta MITEN?Ja voisitko kertoa senkin,että minkä ajan päästä ne kuoriutuvat.

Aikaa en osaa arvioida...Paras tapa tuhota munat on liiskata ne.Ne voi myös laittaa pakastimeen mutta liiskaaminen on parempi vaihtoehto.

• kotilo-kaktusfani

Aikaa en osaa arvioida...Paras tapa tuhota munat on liiskata ne.Ne voi myös laittaa pakastimeen mutta liiskaaminen on parempi vaihtoehto.

Kotiloni olivat munineet viime yönä.Noin 40-50 munaa.Suurimman osan liiskasin lusikalla Osan säästin.Meinaan pitää pari kotiloa itselläni ja loput myydä:)

• tuhi

Kotiloni olivat munineet viime yönä.Noin 40-50 munaa.Suurimman osan liiskasin lusikalla Osan säästin.Meinaan pitää pari kotiloa itselläni ja loput myydä:)

Mäkin säästin 5 munaa..Loput litistin kivellä,tuntu aika pahalta.. Toivottavasti kuoriutus/pysyis hengissä kolme kotiloa,niin saisin annettua bestikselleni..^^,

• suskiii.kotilot
        tuhi kirjoitti:

Mäkin säästin 5 munaa..Loput litistin kivellä,tuntu aika pahalta.. Toivottavasti kuoriutus/pysyis hengissä kolme kotiloa,niin saisin annettua bestikselleni..^^,

Se riippuu ihan siitä lajista ja minkä laisissa oloissa ne munat on et millon ne kuoruituu! Mulla lehdot kuoriutu 3vk ja niillä oli kosteaa eikä mitään lamppua ollut päällä, huoneen lämmös oli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      93
      7639
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      105
      5522
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      266
      4738
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4673
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      65
      3392
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2768
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      58
      2457
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2408
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2372
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2244
    Aihe