Peugeot Vivacity

SP.

Terve. Voisiko joku kertoa minkälainen rajoitin on peugeot vivacityssä vm. 03. Onko se se ihan semmoinen pieni prikka joka on tai siis oli "etummaisen" variaattorin takana. Vai onko se sen härvelin sisällä, jossa on rullat? Poistin tuon pienen prikan ja nyt kulkee n.58km/h Siinä on myös metrakitin tehari, luulisi kulkevan kovempaa. Kiitos vastanneille

6

2037

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä peli

      prikkaa ei ole vaan rullakupissa on kiinni kämmenen kokoinen rajoitinlevy kiinni kolmell pultilla. itellä on vm. 05 vivacity rajoitinlevy pois, tyhjennetty putki, 62 suutin, ilmanputsarin kuristus poitettu ja 7g rullat. menee 64 gepsiin (mp-veroraja on 65) ja kiihtyy ja keulii pirun hyvin.

    • hyvä peli

      jos vaihdat teharin mutta et suutinta niin teharista ei ole pajoa hyötyä kone vain booaa ja leikkaa nopeasti kiinni eikä kulje mihinkään. kokeile vaikka 58-65 kokoisia suuttimia. kokeilemalla löytyy sopiva.

    • ?

      Kattelin myynnisä olevaa Peugeot vivacity:ä vuosimallia 2005, ajettu 6888 km ja omistajia ollut 2 kannattaako tällainen ostaa? mitä mieltä olette?

    • osta vaan

      ilman muuta ostat, kunhan sillä on ajettu sisäänajo rauhassa eikä oo muutenkaa raiskattu. vivacity on hyvä laatu peli josta on pikkuviat karsittu pois.

    • Anonyymi

      Miksi rajoitinlevy ei irtoa vain vetämällä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1723
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1421
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1106
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      869
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      197
      790
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      97
      759
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe