Kuka on käynyt Naivistit Iittalassa-näyttelyssä??Kertokaa suosikeistanne...
Naivistit!
5
763
Vastaukset
- Raj8t
Kohta käydään, viikon kuluttua aukeaa tämän kesän näyttely!
- hdfzh
Tuli käytyä , oli mukavan laadukas kattaus eri puolilta suomee tekijöitä , eri tyylejä, mukavaa.
- looppui
minäpä kävin myös varkaudessa , nyt jo taitaa olla kiinni , mutta käykää näissä sitten taas ensi kesänä.
- Anonyymi
Varkauden Väinölässä naivismin 10-vuotis juhlanäyttely. Kuusankosken taideruukilla myös naivisminäyttely. Taideruukilla on hurjan paljon erilaista taidetta. Paljon myös huippuluokan esiintyjiä, musiikkia ja stand upia
- Anonyymi
Iittalan näyttelystä moni vanha perinteinen huippunaivistit on poissa. Varkauden Väinölästä heidän töitään sitten löytyikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252426- 1142056
- 1131667
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421533Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91467Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901065Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161201016Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87965Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35957Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15949