Hei! Kyseinen videokamera koki putoamisen kädestä lattialle. Tämän jälkeen ei etsimeen (eikä näyttöön) tule kuvattaessa kuvaa ollenkaan. Aluksi ongelma korjaantui sillä, että kävin menu-valikossa ja palasin takaisin. Nyt ei tuokaan auta. Olen kerran resetoinut laitteen. Onko kokemuksia / tietoa siitä, mikä kameraa vaivaa ja kuinka suuresta (kalliista) operaatiosta on kyse. Laitehan kuvaa minidv:lle ja on noin 3 vuotta vanha. Olisin kiitollinen vinkeistä ja kokemuksista.
Vielä kerran tuo ongelma (mikäli sen huonosti selitin)! Normaalisti kuvattava kohde näkyy joko etsimessä tai näytössä valinnasta riippuen. Nyt näkyy vain harmaa pohja. Kun juuri asian varmistin, niin yllättäen kuva taas näkyi. Muutaman kerran kameran sammutettuani sain sen taas pois näkyvistä eli kuva ei näy.
Still-kuvat näkyvät normaalisti, samoin jo kasetilla oleva kuva näkyy normaalisti. Vaikuttaisi jonkinsortin kosketushäiriöltä tai sitten se liitty tuohon etsimen avaamiseen ja sulkemiseen???
Sony DCR-TRV33E
Jukka
2
563
Vastaukset
- Jukka
Lisään tietoa sen verran, ettei kyseessä luultavasti olekaan putoamisen aiheuttama juttu. Sama ilmiö on havaittu aikaisemminkin. Ja putoamisen jälkeen laite on välillä toiminut. Olisikohan kyseessä kosketushäiriö???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1347358KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4217012Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693563Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521353177Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092724Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään452280- 1261926
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231783Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv261556Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821457