Sunny Beach infoa

rusketusraidat -06

Palasin pari päivää sitten Bulgariasra Sunny Beahcilta. Tässä pieni infopaketti.

Lentokenttä: Laskeuduimme Burgasin lentokentällä yöllä. Kenttä oli ihan järkyttävä. Passin tarkastuksessa sai odottaa monta tuntia, mitään selkeitä jonoja ei ollut. Lopulta kun passit oli tarkistettu sai laukkuja odottaa myös todella kauan. Kaikki ei edes saanneet laukkuja hihnalta vaan ne kasattiin ulos ja sieltä sai etsiä omansa. Paluu Suomeen ei myöskään tapahtunut kovin helposti. Kentällä oli lähtöselvitykseen ulos asti kymmenien metrien jonot. Lähes kaikki lennot lähti myöhässä. Opas kertoi että yleensä tiistai päivä on vilkkain vaihtopäivä Burgasin kentällä,joten silloin yleensä esiintyy enemmän kyseisiä ongelmia.

Hotellit: Itse majoituimme hotelli diamondiin. Hotelli oli todella siisti ja mukava. Sijainniltaan todella hyvällä paikalla, kiven heiton päässä kukkaiskadulta. Hotellissa ei paljoa muita suomalaisia turisteja asunut. Paljon brittejä, ruotsalaisia ja tanskalaisia. Hotelli aamiainen oli aika surkea verrattanu suomalaisten hotellien aamiaistarjontaan, mutta muita miinus puolia hotelli diamondista ei löytynyt. Extra vinkkinä: hotelli diamondin baarista löytyi ehkä halvin drinkkilista Sunny Beachilta. Rantakadulla hotelli Chaika Beach oli todella mukava ja viihtyisän näköinen hotelli. Diamondin lähellä oleva hotel Koral oli myös oikein kivan näköinen ja hotel alba vaikutti myös mukavalta ja sijaitsi kivalla paikalla.

Ruoka/Ravintolat: Sunny beachilta löytyy satoja ravintoloita. Grilli vartaat ovat melkein joka ravintolan listalta löytyvä ruoka. Annoksia ei tarjoilla yleensä kuumana vaan lämpimänä. Ruoka ravintoloissa oli ihan Ok. Suosittelen erityisesti rantakadun kiinalaista, Mamacitasia, happy grilliä ja barbadosta. Erityisen miinuksen sai rantakadulla sijaitseva linna ravintola, odottelimme siellä lähes 45min ruokaa, lopulta kun saimme sen se ei ollut aivan sitä mitä tilasimme ja annokset oli kylmiä. Sunny baechilla uskallisimme syödä melkein mitä vain. Kukkaiskadulta ja rantakadulta ostimme kanakebabbia (todella hyvää) ja pizza paloja (myöskin todella hyviä) saamatta mahatautia.

Alkoholi/baarit: Alkoholi Sunny Beachilla todella halpaa. 1l paikallinen vodka pullo maksaa n.3€. Bacardi breezerit ja smirnof vodka mixerit maksaa n.1,50€. Baareja Sunny beachilta löytyy useita. Lazuria, disco orangea ja disco maniaa mainostetaan paljon. Lazuri on näistä ehkä suurin. Drinkit maksaa n.2-4€. Kukkaiskadulla sijaitseva Disco XL ei ollut kovin ihmeellinen. Porukkaa siellä ei ollut kovin paljoa eikä baari muutenkaan kovin iso ollut vaikka nimestä voisi päätellä niin. Useaan baariin jaellaan mainaslappusia kukkais- ja rantakadulla, usean paikan mainoslapulla saa ilmaisen drinkin. Lappuja kannattaa rohkeasti ottaa useampi kuin yksi baariin mukaan. Erityisen mukava drinkki baari oli Corner joka sijaitsee kukkaiskadulla.

Liikkuminen: Sunny beachilla voi liikkua monella kulkuvälineellä. Mikäli matkustat taxilla sovi kuskin kanssa hinta aina etukäteen, taxi mittareihin ei todellakaan ole luottamista. Kuskit huijaavat todella usein, kuten meillekin kävi. Minijuna on myös yksi mukava ja edullinen kulkuneuvo. Minijunalla matkustaminen ei todellakaan ole noloa sunny beachilla! Jos haluat jotain romanttista kannattaa valita hevosvaunut. Busseilla pääsee myös edullisesti. Nessebariin suosittelen rannalta lähtevää venettä.

Ostokset: Sunny Beachilta löytyy todella paljon piraatti tuotteita. Lähes kaikki vaatteet, kengät, laukut, hajuvedet, vyöt, lompakot ja aurinkolasit ovat huonolaatuisia kopioita. Mutta ne ovat todella edullisia. Lacosten jäljennös T-paita n.9-10€, laukut 15-40€, Victoria Beckhamin rock&rebublick farkut 25-35€, stringit 1,50-2€, vyöt 5-7€, pepe jeans sukat 2€, Von dutch t-paita 8-10€, Dior aurinkolasit 5-8€,rolex rannekello 4-5€ (todella huonolaatuisia). Myyjien kanssa kannattaa tinkiä varsinkin jos ostat samalla kerralla isomman määrän tavaraa samasta putiikista. Ole myös joka kerta tarkka että saat oikean määrän rahaa takaisin. Sunny Beahcilta ei löydy "tavallisia" kauppoja vaan lähes kaikki ovat myynti kojuja, mutta niitä onkin sitten satoja ehkä jopa tuhansia. Burgasin kaupungista löytyy oikeita merkkiliikkeitä ja ostoskeskuksia mutta niissä hinnat saattavat olla jopa kalliimpia kuin Suomessa.

Rannat: Sunny Beachilla rantaa riittää. Tuolit rannalla ovat maksullisia 3-4€. Mutta jos et tuoli tarvitse on rannalla aurinkon otto ilmaista. Rannalta löytää monenlaista puuhaa. Voit vuokrata jonkin vesikulkuneuvon, voi pelata rantapalloa, voi käydä hieronnassa tai rantabaarissa drinkillä tai haukkaamassa jotain pientä. Rannat ovat melko siistit:)

Paikalliset: Sunny beahcillä paikalliset ihmiset ovat ystävällisiä. Englannin taito heillä on ihan ok, lausuvat vain ehkä hiukan epäselvästi. Kerjäläisiä ei mielestäni Sunny beachillä kovin paljoa ollut. Heille ei mielellään rahaa kannata antaa, mielummin vain vesipullo tms. Ravintoloiden sisäänheittäjät voivat alkaa ensimmäisten päivien jälkeen ottaa päähän. Terve, terve huutoja kuuluu joka suunnasta.

Turistit: Sunny beachillä on paljon enemmän turisteja kuin paikallisia. Eniten paikalla on brittejä, ruotsalaisia, saksalaisia, tanskalaisia ja suomalaisia turisteja.

Toivottavasti tästä sai jotain pientä kuvausta paikasta. Minulta voi myös kysyä ihan mitä vain Sunny beachiin liittyvää. Lupaan vastata jos vain pystyn! :) Mukavaa lomaa kaikille Bulgariaan lähteville!

29

11524

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ^SSS^

Olipa täydentävä stoori...otin nuo sinun suosittelemat raflat ja discot ylös...
      Ostitko itse Victorian feikki- farkkuja? Haluaisin sellaiset...On totta että vaate Sunny Beachillä on huonolaatuista...kaikki vaattet mitkö olen sieltä ostanut on jotenkin venähtänyt tai kutistunut, ne on ihan yhden kesän vaatteita..tai ainakin paidat, housuja en ole ostanutkaan...Bourgasista olen ostanut ihan liikkeestä monet kengät, ne ovat olleet upeita ja muuten kestäviä paitsi lähes joka korkokengistä on lähtenyt kantalaput irti muutaman kävelykerran jälkeen...
      Bourgasin lentokenttä on kyllä aika alkeellinen ja siellä odottelu ei ole ehkä kaikista miellyttävintä...laukkuja saa aina odotella kauan..
      Ja kun alan muistelemaan kahta edellistä reissua ja ruokailua, on totta ettei ruoka ole koskaan kuumaa vaan lämpöisen haaleaa..

no jokatapauksessa, minä tykkään lomailla SB:llä. En lähde hakemaan eksotiikkaa ja aitoja merkkivaatteita...minulle riittä aurinko, vesi, iloiset ihmiset ja viikon tai kahden lepo!

• rusketusraidat -06

Itse en ostanut victorian farkkuja.. Ostin kylläkin Rock&rebublick malliston T-paidan joka ainaskin tuntuu olevan ihan hyvästä materiaalista tehty, T-paita maksoi 12.50€.

Hauskaa Sunny beach lomaa! :)

• ööööökkkk

Me ostimme viime kesänä farkkuja, t-paitoja , college huppareita SB:ltä ja kaikki ovat pysyneet kuosissaan vaikka olemme pesseet niitä useasti.Eli meillä hyvät kokemukset SB:n vaatteiden laadusta.

• lähestyä

Kiitos pitkästä hyvästä palautteesta.

Ostimme viimekesänä vaatteita,kengiä ja aurinkolaseja aika reilusti.

Hinnat oli halpoja ja laatu on ollut yllättävän hyvä....sortsit ja teepaidat ollut kovassa käytössä viimekesän ja samoin nyt, käytin sortsrjä ja paitoja läpi talven sisäpeleissä....kaikki vielä erittäin hyviä,totta kai ne on piraatteja mutta pirun aidon näköisiä.
      Aurinkolasit ja kengät samoin kaikki kunnossa.

Ainut miinus oli sellainen koristevalo jossa oli akvaarion kuvateema,hajosi heti, maksoi vai 8 levaa.

Hotell Oasis on huippuhotelli, huoneessa sähköhella ja iso jääkaappi ja tottakai ilmastoitu.

Sama paikka ja sama muoto 6.7. alkaen.

Aurinkoisia kesäpäiviä kaikille.

• bändipaitoja

siis otsikko sen kysymyksen jo kertoo... Näitkö liikkeitä, missä olis myyty bändipaitoja?

• bändipaitoja

Ei kovin monta, mutta muutama

• Rusketusraidat -06

Bändipaitoja näkyi jonkin verran putiikeissa. Lähellä helios hotelli oli ainaski yksi putiikki jossa myytiin lähes vain bändipaitoja, tarjonta näytti siellä aika hyvältä.

• on keksineet

sen "Terve, terve" -huudon?
      Jäänne jostain 70-luvulta?

Ainakaan omassa tuttavapiirissä ei kukaan minkäänikäisistä tervehdi noin, sanonta on tuttu vain kotimaisista sketseistä

• Rusketusraidat -06

Me mietimme ihan samaa, että mistä ne juuri "terve" sanan ovat ottaneet. Nuoremmat myyjät ja ravintolansisäänheittäjät kylläkin jotku käyttivät "moi moi" tervehdystä..

• Peppi
        Rusketusraidat -06 kirjoitti:

Me mietimme ihan samaa, että mistä ne juuri "terve" sanan ovat ottaneet. Nuoremmat myyjät ja ravintolansisäänheittäjät kylläkin jotku käyttivät "moi moi" tervehdystä..

Heippa olen lähdössä Bulgariaan elokuussa. Oliko paikka sellainen, että sinne kannattaa mennä? En hae lomaltani mitään muuta kun rentoutumista ja oleilua ystävien kanssa.
        Menemme Opal hotelliin, tietääkö kukaan millainen se hotelli on? Noita feikkituotteita varmaan on joka rantakohteessa, mutta sielläkö ei ollut mitään vaatekauppoja missä olisi ollut ihan vaan normaaleja vaatteita( ei mitään merkkivaatteita tai feikkejä)? Onkos siellä ruokakauppoja jos tahtoo tehdä osan ruuista hotellissa?
        Hassuja kysymyksiä, mutta olisi kiva jos joku jaksaisi vastata!

• Rusketusraidat -06
        Peppi kirjoitti:

Heippa olen lähdössä Bulgariaan elokuussa. Oliko paikka sellainen, että sinne kannattaa mennä? En hae lomaltani mitään muuta kun rentoutumista ja oleilua ystävien kanssa.
        Menemme Opal hotelliin, tietääkö kukaan millainen se hotelli on? Noita feikkituotteita varmaan on joka rantakohteessa, mutta sielläkö ei ollut mitään vaatekauppoja missä olisi ollut ihan vaan normaaleja vaatteita( ei mitään merkkivaatteita tai feikkejä)? Onkos siellä ruokakauppoja jos tahtoo tehdä osan ruuista hotellissa?

Hotelli Opal oli aika lähellä hotteli diamondia. Opalilta on n.400metriä kukkaiskadulle. Hotelli näytti oikein kivalta ja siistiltä! Itse ainaski olen suositellut monelle bulgariaa, mikäli etsii mukavaa rantaloma kohdetta jossa aurinkoa riittää. Mitään kulttuuri elämystä paikalla ei koe mutta monta mukavaa juttua sieltä löytyy! Sunny beachilta ei löydy mitää "normaaleja" vaatekauppoja kuten esim. H&M, mango, zara yms. kaikki liikkeet ovat basaari koju maisia. Burgasin kaupungista löytyy oikeita kunnon vaateliikkeitä, sieltäkään ei tosin meille kovin tuttuja liikkeitä. Ruoka kauppoja löytyy sunny beachiltä paljon. Hotelli diamondin vieressä on kauppa nimeltä Balli, joka on varmaan sunny beahcin uusin ja suurin ruokakauppa. Se vastaa suomen isompi kokoista siwaa.
        Mukavaa lomaa! :)

• Peppi
        Rusketusraidat -06 kirjoitti:

Hotelli Opal oli aika lähellä hotteli diamondia. Opalilta on n.400metriä kukkaiskadulle. Hotelli näytti oikein kivalta ja siistiltä! Itse ainaski olen suositellut monelle bulgariaa, mikäli etsii mukavaa rantaloma kohdetta jossa aurinkoa riittää. Mitään kulttuuri elämystä paikalla ei koe mutta monta mukavaa juttua sieltä löytyy! Sunny beachilta ei löydy mitää "normaaleja" vaatekauppoja kuten esim. H&M, mango, zara yms. kaikki liikkeet ovat basaari koju maisia. Burgasin kaupungista löytyy oikeita kunnon vaateliikkeitä, sieltäkään ei tosin meille kovin tuttuja liikkeitä. Ruoka kauppoja löytyy sunny beachiltä paljon. Hotelli diamondin vieressä on kauppa nimeltä Balli, joka on varmaan sunny beahcin uusin ja suurin ruokakauppa. Se vastaa suomen isompi kokoista siwaa.
        Mukavaa lomaa! :)

Kitos rusketusraidalle vastauksesta. Odotan jo kovasti lomaa Bulgariassa. Olen päättänyt, että lentokentän ruuhkat eivät lomaani pilaa.Pääasia, että saa olla hetken irti arjesta ja kotitöistä!

• anmaka
        Peppi kirjoitti:

Olimme viime kesänä Opalissa ja on kiva siisti hotelli. Luin vain kun puhuit ruuanlaitosta, niin opalistahan ei löydy keittiövarustusta. Mutta aamiainen kuului ainakin meillä hintaan. Oikein mukavaa lomaa Sinulle.. itse ehdin matkustaa hiukan sinua aikaisemmin ( jo 4 kerta SB:lle.

• SB:llä ollut

Oli tarkoitus kirjoittaa muille kokemuksia, mutta tässäpä tuo rusketusraita oli jo paljon kertonut.
      Tuo tiistai oli meilläkin matkapäivä ja Burgasin kenttä osoitti mennen tullen toimimattomuutensa. Ilmeisesti odottavat EU- jäsenyyttä ensi vuoteen,jolloin saavat rahoitusta teiden ja lentokenttien rakentamiseen.
      Tämän kesän matkakohteen valinnassa hävisin muulle perheelle puhtaasti 3-1. Itse en ole mikään rannalla loikoilija, vaan haluan lomalla nähdä muutakin kuin vettä, hiekkaa ja myyntikojuja. Tiesin toki etukäteen, minne mentiin.
      Silti myönnän, että oli ihan kiva käydä pari kertaa rannalla uimassa ja kävelemässä pitkin pitkää hiekkarantaa, Nessebar oli myös OK, samoin retki, jossa tutustuttiin lähiseutuun.
      Mutta mutta, minun osaltani SB on nähty, enää en lähde.
      Asuimme Albassa, joka oli aivan hyvä hotelli, mutta ainakin meidän huoneeseen kuului joka ilta aivan kohtuuton discojumputus samana joka ilta, mutta siihen kuitenkin nukahdettiin.
      Hyvä paikka rantalomailuun ja pään nollaamiseen, mutta jos vähänkin epäilet saatko aikasi kulumaan rannalla ja alueella, jossa on pelkkiä hotelleja, ravintoloita ja rihkamakauppiaita, älä lähde.

• Kate

Hei!
      Ja kiitos hyvästä kirjoituksesta. mukava kun saa asiallistakin tekstiä täällä..

Löytyykö sb:ltä muodikkaita nuorten vaatteita? siis sellaisia mitä esim. only,h&m,jim&jill ym. nuortenvaateliikket myyvät? siis saman tyylisiä?

Millä te menitte burgasiin? siellä ilmeisesti kannattaa käydä?

Minua eniten mietityyttä ruoka. en haluaisi että reissumme menee pilalle jonkun mahataudin takia. minulla on aika herkkä vatsa. olen aloittanut nyt viikkoa ennen maitohappokuurin,ja aion ottaa ne ja imodimiumin (vai mikä se oli?) mukaan. tiedän että jääpalat,irtojäätelö,majoneesipohjaiset ovat aika herkkiä saastuttajia. mitähän muuta osaisi varoa? Naapuri kertoi että kunnon pihvit ja salaatit ovat loistavia siellä, ehkä sellaisia tohtisi syödä, varsinkin kun pyytää pihvin kypsänä ja kuumana..
      Tiedätkö minkäverran alkoholia saa tuoda sieltä? itse en käytä, mutta jos on noin edullista, pitää varata esim. vieraita varten..

2.7 lähdetään :)
      Kate

• Jääsitrus

Me aloitettiin maitohappokuuri päivää ennen. Vähän oli maha löysällä, mutta ei mitään isoa ongelmaa. Majoneesia syötiin kaiken kanssa jos vaan mahdollista, koska se on ihan älyttömän hyvää siellä :)

• Amina
        Jääsitrus kirjoitti:

Me aloitettiin maitohappokuuri päivää ennen. Vähän oli maha löysällä, mutta ei mitään isoa ongelmaa. Majoneesia syötiin kaiken kanssa jos vaan mahdollista, koska se on ihan älyttömän hyvää siellä :)

Viidettä kertaa SB:lle menossa 5.7.06 eikä koskaan mitään vatsatauteja saatu. Olen ostanut marketista jogurttia jääkaappiin hotellihuoneeseen ja syönyt aina aamuisin. Liekö häpanmaitotuote estänyt vatsaväänteet.

• jogurttia
        Amina kirjoitti:

Viidettä kertaa SB:lle menossa 5.7.06 eikä koskaan mitään vatsatauteja saatu. Olen ostanut marketista jogurttia jääkaappiin hotellihuoneeseen ja syönyt aina aamuisin. Liekö häpanmaitotuote estänyt vatsaväänteet.

ja paljon bulgariassa esim. aamupalalla ja vaikka välipaloina. Sitä kuitenkin myydään kauppojen lisäksi kaikissa rafloissa ja monissa pikku"snägäri" kojuissa juotavassakin muodossa. kaikkihan me "valion lapset" tiedämme bulgarian jogurtin, ei se nimi sillekkään tyhjästä ole tullut! Samalla turvaa vähän maitohappobakteerien saantia ja siellä sitä saa "ehtaa ja aitoa" bulgarialaista jugua. Maku on ehkä aluks eri kun mihin täällä Suomessa on totuttu, mutta suosittelen kokeilemaan ravintelissa myös ruokajuomana paikallisen liharuoan kera, TOIMII! Ja jos jäät hirvittää pöpöjen pelossa, ainahan voi pyytää ilman...

• Rusketusraidat -06

Muodikkaita vaatteita kyllä sunny beachilta löytyy, mutta ei siis sellaisia perinteisiä vaateliikkeitä kuin meillä täällä Suomessa. Vaatteet ovat yleensä merkki kopioita.
        Minullakin todella herkkä vatsa mutta en saanut mitään vatsatautia vaikka söimmekin majoonesi pitoisia ruokia, irtojäätelöä, maitotuotteita yms.
        Burgasissa kävimme matkatoimiston järjestämällä retkellä. Itse olin todella pettynyt kaupunkiin. Alkoholia saa tuoda 20vuotta täyttänyt 1l väkeviä, 2l mietoja, olut määrää en muista. Savukkeita saa tuoda 1kartongin eli 200 savuketta.
        Mukavaa lomaa!

• kate

Unohtui vielä kysyä valuutasta. vaihdoitko missä? pärjääkö, jos vasta paikan päällä käy pankissa vaihtamassa? suomessa ilmeisesti on huono kurssi, joten siellähän ois edullista vaihtaa. mutta tarvitsenko levoja,jossain pakollisissa menoissa ennen pankkiin menoa? lentomme on yöllä yhden aikaan perillä. seuraavana aamuna olisi siis tarkoitus vaihtaa. kantiiko siis tehdä noin?

• bankkkiiri

No siellä on kurssi 1.90-1.93

Kauppalehden mukaan BGN   1.9558   

Laske siitä.

• mtv

Siellä on kyllä niitä Crownin rahanvaihtopaikkoja tosi paljon ja niissä oli kaikissa 1.91 kurssi. Suomessa vaihdoin Forexilla vähän ennen reissua ja kurssi oli 1.88. Eli eipä noissa hirveesti ole eroa, toki se isossa läjässä euroja näkyy.
        Mutta todellakin siellä rahanvaihto on helppoa ja auki ne Crownit on aamusta iltamyöhään..
        Muita "changeja" en suosittele ;)

• bankkkiiri
        mtv kirjoitti:

Siellä on kyllä niitä Crownin rahanvaihtopaikkoja tosi paljon ja niissä oli kaikissa 1.91 kurssi. Suomessa vaihdoin Forexilla vähän ennen reissua ja kurssi oli 1.88. Eli eipä noissa hirveesti ole eroa, toki se isossa läjässä euroja näkyy.
        Mutta todellakin siellä rahanvaihto on helppoa ja auki ne Crownit on aamusta iltamyöhään..
        Muita "changeja" en suosittele ;)

Pankista saanee parhaan kurssin Suomesta..

• vpk

Suomessa Forexin kurssi on todella hyvä ja vaihtotakuukin on, eli vaihda vähän Forexissa jos vain mahdollisuus on.

• sihi
        vpk kirjoitti:

Suomessa Forexin kurssi on todella hyvä ja vaihtotakuukin on, eli vaihda vähän Forexissa jos vain mahdollisuus on.

moiii'!!
        onkos kukaan käynyt hotelissa boulevard elokuun 15.pv olisi lähtö ja tietoa hotellista olisi kiva saada ennen reissua pikkasen enemmän kuin mitä tjareborgin sivuilta irtoaa.. onkos ketä muita lähös dössä tiistaina ?

• ollaan
        sihi kirjoitti:

moiii'!!
        onkos kukaan käynyt hotelissa boulevard elokuun 15.pv olisi lähtö ja tietoa hotellista olisi kiva saada ennen reissua pikkasen enemmän kuin mitä tjareborgin sivuilta irtoaa.. onkos ketä muita lähös dössä tiistaina ?

menossa samana päivänä. Millanen porukka teillä ja minkä ikäsiä?

• Nimetön
        ollaan kirjoitti:

menossa samana päivänä. Millanen porukka teillä ja minkä ikäsiä?

jooo meitä lähtee kahtee huoneesee yhteesä neljä heppua 21-vuotiaita..mites teiä porukkA? onkos toi opal tjreborgin hotelli ?

• baariapina

MIllaisia baareja sunny beachilta löytyy? Pääsekö alaikäiset baareihin ja yökerhoihin?

• sinue

Hyvä infopaketti! Suunnitellaan ens kesäksi bulgarian matkaa! Tästä sai hyvää infoa! Kiitos kirjoittajalle! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6798
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      1209
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1011
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      881
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      47
      814
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      59
      794
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      774
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      761
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      716
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      713
    Aihe