onko kellään kokemusta kyseisestä lajista? itselläni on noin. 2 kuukauden kokemus.
jos joku ei tiedä mitä parkour on menee www.parkour.fi
parkour
7
564
Vastaukset
- pöky
eikö tämä nyt ole nykyään aika yleinen laji? ;D joo on kokemusta
- Meillä lapset
Tapaavat harrastaa Parkouria muiden paikkakuntalaisten riemuksi koko ajan. Tänääkin 5 -vuotias tyttö loikki kauppareissulla jäätelötiskin viereen sijoitetun porrasjakkaran yli hyvinkin ketterästi ja kiipeili kassalla ja tietenkin pihamaalla matkalla kaupan ovelta autolle. Kiipeilisi autonkin päällä ja katolla, ellei olisi kielletty.
- eipidäpaikkaansa
Vai että "muiden paikkakuntalaisten riemuksi koko ajan".
Tuskin ainakaan kassaneidin.....vaan tietysti toi on pikku juttu...tärkeintä että "lahjakas" kakara saa ilmaista itseään.
Vaikka sitten muitten ihmisten ja heidän työpaikkojensa yli ja ympäri ja koirankakkaa levittäen
- tulee
harrastettua tuota useana iltana.
Jaa että pitäisi opettaa sitten lapsillekkin? :) - Parkourpoju
Parkour on hyvä laji. Ite oon harrastanu sitä noin vuoden.
- randomi rotta
en millään löydä paikka missä opetetaan parkouria hesasta/vantaalta teen sitä ehkä välillä vapaa ajalla mut en osaa kunnol ja haluaisin oppii
- Pentti Perkyr
Itse kanssa isänä harrastan tuota kerran pari kuussa viihdereissuilla. Pikku sievissä olen mulkannut kotirappusille, kaatunut rappuralliin ja viimeksi heitin kuperkeikkaa vessassa :) Talvella laji vaikeutuu, mutta lumi pehmentää mukavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli265173Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123775Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403177IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm482736Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861308Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2831275- 591165
- 791129
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941106Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2081039