Hävytöntä pitää palstaa seksivitseille. Lapset eksyvät tänne lukemaan tuhmia vitsejä! Aamulla tuli taas Aaron 7-vuotta kysymään, mitä mahtaa tarkoittaa orgasmi.
palsta pois!
10
6239
Vastaukset
- hyvä että
huumorin kautta oppivat.
- justiinsa
Eiköhän se loppujen lopuksi ole vanhempien tehtävä valvoa, missä lapsi surffailee...
- vaari uudeltamaalta.
osasitko vastata, oletko itse tietoinen ja oletko saanut itse sitä. jos et niin 24 palstoilta saat apua ongelmaasi.
- 7- vuotiasta
Hei älä päästä 7 vuotiasta nettiin. Netti on kuin savolaisukko joka suunsa avaa, aina on vastuu kuulujalla.
- kalu
vittuako se aaro tekee sit koneella
- dcba
No jaa.. Huono vitsi..
- kuumat2005
ei sitä poisteta sivuja lasten takia lapsille o rajat missä saa käydä ja saa ne sivut lukittua ettei ne nää mitä joka sivulla on;/
- Bon_
Kai vastasit "En minä tiedä, kysy isältäsi"
- Marjukka Perkeleen akka!!
Vittu mitä päästät sen saatanan aaron koneelle?!?!?
- laitas
esto tälle sivulle jos niin häiritsee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832354
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1722080Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I442033Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia741722- 1281710
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1971560Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771281Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni811203Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P321164- 711113