Moi.
Tietääkö kukaan että jos joku menee ulkomaille ja ottaa liittymän mukaan ulkomaille(ELISA). Ja joku soittaa täältä suomesta sille liittymälle ja se liittymä on juuri sillä hetkellä kiinni tai peittoalueen ulkopuolella. ilmoittaako tämän maan operaattori siitä aina omalla kielellä vai voiko esimerkiksi puhelin liittymä olla kiinni eri maassa ja ilmoitus siitä tulee silti suomeksi, ja taas eri maissa eri kielellä?
Liitymä jonka on otettu ulkomaille..??
6
755
Vastaukset
- luulen näin
Luulen, että jos liittymä on ulkomailla ja se on ns. pois päältä, niin se ei ilmoita mitään sen kummemmin kuin suomessakaan ollessaan.
Oletuksellisesti se menee vastaajaan.- PenaX
Näin taitaa olla. Ihan sama ilmoitus tulee riippumatta siitä missä kännykkä sijaitsee.
Mutta jos et halua, että menee edes vastaajaan niin ota se pois päältä. - Luulen näin
PenaX kirjoitti:
Näin taitaa olla. Ihan sama ilmoitus tulee riippumatta siitä missä kännykkä sijaitsee.
Mutta jos et halua, että menee edes vastaajaan niin ota se pois päältä.ei sitä vastaajaa tarvi ottaa pois päältä, kun se vastaajaan soittaminen ei sinäänsä maksa mitään sille vastaajan haltijalle, eikä mitään ekstraa myöskään sille soittajalle.
Muista vain, ettet pura sitä siellä ulkomailla, sillä siitä joutuu maksamaan ekstraa sen roaming sopimuksen vuoksi, ja se on kallista! jopa n.30cent/minsa
Paras tosiaan pitää koko laite kiinni ulkomailla ollessa jos ei halua maksaa ekstraa! - on kaverin miehestä joka vä...
Luulen näin kirjoitti:
ei sitä vastaajaa tarvi ottaa pois päältä, kun se vastaajaan soittaminen ei sinäänsä maksa mitään sille vastaajan haltijalle, eikä mitään ekstraa myöskään sille soittajalle.
Muista vain, ettet pura sitä siellä ulkomailla, sillä siitä joutuu maksamaan ekstraa sen roaming sopimuksen vuoksi, ja se on kallista! jopa n.30cent/minsa
Paras tosiaan pitää koko laite kiinni ulkomailla ollessa jos ei halua maksaa ekstraa!Halusin vaa tietää sen takia ku kaverin mies väitää olevansa ulkomaille. ja olikin pari viikko sitten. Ku sen kännykkää oli kiinni niin operatori puhuu sillä kielellä missä se oli silloin. ja nyt ei ole kuulunut sitä miehestä. Ja nyt se operatorin vastaja vastaa suomenkielellä. haluasin vaa tiä onko se äijä oikeesti ulkomailla vai onko se suomessa eikä kerro vaimolleen??
- puhelin on
on kaverin miehestä joka vä... kirjoitti:
Halusin vaa tietää sen takia ku kaverin mies väitää olevansa ulkomaille. ja olikin pari viikko sitten. Ku sen kännykkää oli kiinni niin operatori puhuu sillä kielellä missä se oli silloin. ja nyt ei ole kuulunut sitä miehestä. Ja nyt se operatorin vastaja vastaa suomenkielellä. haluasin vaa tiä onko se äijä oikeesti ulkomailla vai onko se suomessa eikä kerro vaimolleen??
ruotsissa, amerikassa, tallinassa, bankokissa, teneriffalla niin ilmoittaa suomeksi valitsemaanne numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä. tuo kyllä riippuu ihan siitä oletko valinnut puhelimen kieleksi suomen vaiko automaattinen valinta.
- SQL..answer,org
Elisalla jos ei ole vastaajaa aktivoitu, niin
kun puhelin on kiini / tavoittamattomista. Ainakin Kiina, Hong Kong, Singapore, Australia niin saat kuulla paikallisia erikoisuuksia eli Kiinaksi /
englanniksi tulee. Vähän operaattorista riippuu
välillä tulee suomeksi, välillä paikallisella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921413Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841380Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 891106
- 82971
- 81965
- 39942
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66885Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61845Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841