Jennifer Lopez tunnetaan tänään ehkä paremmin J.Lo:na mutta mimmi kiistää itse keksineensä tai antannensa nimen itselleen;itse asiassa hän inhoaa sitä.Lempinimien käyttö on nyt muodissa sillä Christina tunnetaan "Xtinana",Madonna "Estherinä" ja Mariah Carey "Miminä".Ja muodista jos mistä tämä misu tietää.
Hänellä on kokonainen vaatemallisto nimillään ja hajuvesi-bisneskin laajenee jatkuvsti. Jennifer suoltaa jatkuvalla syötöllä uutta tarjottavaa faneille.Jopa niin lujaa että hänen liike-ideansa ja -luomuksensa pyörittävät satojen miljoonien eurojen kierrettä.Jennifer on kun pyörremyrsky,hänne on sanottu olevan niin oikukas että saattaa muuttaa mielipidettä tuosta vain ja marssia ulos hotellista mikäli tämä ei tähteä miellytä. "Hän todella saa itsensä Madonnan ja Whitneynkin tuntumaan helpoilta tapauksilta" tähden kanssa työskennelleet tahot tuumaavat.
Mutta pyörremyrskyn Jensku aiheuttaa muutenkin kuin käytökselään. JO pelkkä hänen näkemisensä saa ihmiset hulluiksi. Kiitos menestyksekkään uransa,Jeniferon tuntevat kaikki.Hän on Madonan jälkeen tunnetuin vihdemaailman nainen ja tekee seuraa popin prinsessoille Britneylle ja Christinalle seuraa Madonnan "mantelinperijänä".
Lpex nousi rutiköyhyydestä ultrarikkauksiin.Kaunis muotikuningatar on itsenäisen,vahvan ja menestyneen jenkkinaisen perikuva. Tummine hiuksineen,kurvineen ja kasvoineen hän kuuluu maailman kauneimpien ja seksikkäimpien naisten listoille.
The story of popstar
09+9+´
0
606
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282741- 1402597
- 1342164
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162133Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.131850Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161591384Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu311216Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo951204Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891162Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381118