ei selityksiä=)

niin!!

niin ihan semmoista pyytäisin että voisitteko ihmiset kertoa mitä olette ostaneet tai kuulleet jonkun ostavan kaasolle lahjaksi?eli ei mitään selittelyjä ihmisten erilaisuudesta tai kaikki ei tykkää kaikesta-juttuja..eli ihan reilusti vaan pari kolme sanaa=)kiitos!!

11

3148

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

kerran oltuani kaasona sain oman kimpun :) kuivatin sen muistoksi

• tottelija

kylpylälahjakortti, hierontalahjakortti tai ravintolaan syömään.

• ideaa

koruja, iittala mariskooli tai aaltomalja

• Karinaa

Mä sain halpismarketin korun, ja se väitettiin ostettaneen kultasepän liikkeestä :) Morsian unohti vain sanoa, että ainoastaan korurasia oli sieltä. Ikävä ylläri oli löytää samanlainen koru marketin valikoimasta, jossa olin etsimässä tyttärelleni hiuspinnejä :D

• sain

Kalevalakorun - ja tykkäsin! :)

• sinivilkku

Siinähän se jo tulikin, otsikossa. Kiitoskaiverrukset niihin "lappuihin".

• tapauksissa

Joissakin suvuissa ja jossakin päin Suomea kaasolle ostetaan kannu - minkälainen kannu nyt sitten sattuu tyyliin sopimaan, mutta kannu kuitenkin!

• ihan kiva,

jos olisi muistettu! Sain palkaksi huudot, että olen kiusannut häntä koko illan, koska juonsin leikit jotka morsian halusi. Itse en saanut kunnolla syötyä, puhumattakaan että olisin istunut hetken paikallani. Oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun suostun kaasoksi. Toivottavasti muille ei satu kohdalle sellaista morsianta =(.

• sain

aikanani lahjaksi käyttämäni kaason puvun. Eli hääpari maksoi puvun teettämisen ompelijalla, koska halusivat tiettyä sävyä olevan puvun.

Toisesta "kaasoilustani" sain kultaisen kaulaketjun jossa pieni enkeli riipus.

Omat kaasoni saivat keräämäänsä astiastoon lisäosia ja kävimme yhdessä syömässä.

• -tuleva kaaso-

Kampauksen maksaa, ei muuta. Ja koko illan huolehdin käytännön jutuista.

• entinen kaaso

Onpas kiva lukea että edes jotkut morsiamet ovat muistaneet kaasojaan jälkeenpäin... Minä järjestin häät täällä Suomessa ystävälleni, joka asui/asuu ulkomailla, joten arvaatte, että tein osan hänenkin hommistaan (mm. valitsin kimpun! Hänelle kun "kävi kaikki"). Kiitokseksi sain - en mitään.

Kuulostaa todella katkeralta, ja on kurjaa että en itse osannut keskittyä vaan hänen puolestaan iloitsemiseen, mutta tuntui silti kurjalta että hääpari kiitospuheessaan kiitti läpi kaikki kaukaa tulleet sukulaiset nimeltä - pelkästään siitä että olivat saapuneet paikalle - mutta minua ei edes mainittu... Vaikka et keksisi lahjaakaan, niin kaasosi työpanoksen julkinen tunnustaminen vaikkapa juuri kiitospuheessa on jo parempi kuin ei mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      134
      3060
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      7
      1630
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      222
      1354
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1191
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1171
    6. 37
      1041
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1022
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      987
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      954
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      36
      897
    Aihe