mistä löydän netistä firman joka valmistaa nahkaisia hoitajien kynätaskuja? en nyt millään saa päähäni sen mestan nimeä, ja haluaisin tilata jonkun uuden kivan värisen kynätaskun.
hoitajien kynätaskuja???!!!
13
15680
Vastaukset
- ja muut nahkavermeet
Muutenkin huono maine hoitajilla ja sitten joku haluaa nahkaisia kynätaskuja... miksei sitten saman tien kokonahkaista työpukua nahkaruoskineen?
Huumori sikseen, kynätaskuista pitäisi päästä kokonaan eroon jos hoitaa päällekäyviä potilaita. Mikäpä sen mukavampaa skitsolle potilaalle kuin napata kynä suoraan taskusta ja tökätä silmään?- sahhis
hoitajien puvuissa on rintataskussa kynäkotelo jossa voi pitää kynien lisäksi myös esim. saksia, pänksejä ja omaa nimikylttiä jne. oliko ihan uutta tietoa sinulle?! ikävämpää pestä valkoisesta puvusta kuulakärkikynästä valuneita musteita pois. ei kannata tänne tulla kommentoimaan, jos ei itse hoitoalalla ole.
- ja kauhoista
sahhis kirjoitti:
hoitajien puvuissa on rintataskussa kynäkotelo jossa voi pitää kynien lisäksi myös esim. saksia, pänksejä ja omaa nimikylttiä jne. oliko ihan uutta tietoa sinulle?! ikävämpää pestä valkoisesta puvusta kuulakärkikynästä valuneita musteita pois. ei kannata tänne tulla kommentoimaan, jos ei itse hoitoalalla ole.
Minä OLEN hoitoalalla ja käytän itsekin kynätaskua mainitsemistasi syistä. Totean vain, että jokin vaihtoehto olisi kiva olla olemassa. Vai oletko itse niin pumpulissa elänyt ettet lainkaan tiedä että hoitoalalla koetaan jatkuvaa väkivallan uhkaa potilaiden taholta? Etkö tosiaan ole koskaan kuullut hoitajiin kohdistuneista väkivaltarikoksista? Miten voit olla noin tietämätön? No, jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia.
- *hoitsu*
ja kauhoista kirjoitti:
Minä OLEN hoitoalalla ja käytän itsekin kynätaskua mainitsemistasi syistä. Totean vain, että jokin vaihtoehto olisi kiva olla olemassa. Vai oletko itse niin pumpulissa elänyt ettet lainkaan tiedä että hoitoalalla koetaan jatkuvaa väkivallan uhkaa potilaiden taholta? Etkö tosiaan ole koskaan kuullut hoitajiin kohdistuneista väkivaltarikoksista? Miten voit olla noin tietämätön? No, jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia.
..kuule kyllä sitä väkivaltaa hoitoalalla voi kokea muutenkin kuin KYNÄKOTELOIDEN toimesta.. haloo??!! *nauraa*
eiköhän se ole pienin riski saada jostain silmäänsä tai muuten vain turpiinsa...
meinaatko että hoitajat alkavat kantaa jotain vyölaukkuja tai kenties selkäreppuja kynien ja saksien ja muiden kuljetukseen??
yhtä hyvin potilas voi vaikka ottaa kurkusta kiinni tai vaikka repiä hiuksista tai potkaista tai..tai..tai.. listaa voisi jatkaa loputtomiin.
ehkä kannattaa jättäytyä hoitajan hommista jos kynäkotelot saavat nousemaan karvasi pystyyn!
tuhlaamalla aikaasi moiseen melko aiheettomaan pelkoon, saatat saada vaikka hiljaisella käytävällä tai yövuorossa omituisen hiippailijan tarttumaan pilliisi kiinni tai psyykkisesti sairaan potilaan hyökkäämään kimppuusi.
enkä itseasiasa ole edes kovinkaan varma tapahtuisiko siinä suurtakaan vahinkoa kohdallasi.... :D - asiaa...
*hoitsu* kirjoitti:
..kuule kyllä sitä väkivaltaa hoitoalalla voi kokea muutenkin kuin KYNÄKOTELOIDEN toimesta.. haloo??!! *nauraa*
eiköhän se ole pienin riski saada jostain silmäänsä tai muuten vain turpiinsa...
meinaatko että hoitajat alkavat kantaa jotain vyölaukkuja tai kenties selkäreppuja kynien ja saksien ja muiden kuljetukseen??
yhtä hyvin potilas voi vaikka ottaa kurkusta kiinni tai vaikka repiä hiuksista tai potkaista tai..tai..tai.. listaa voisi jatkaa loputtomiin.
ehkä kannattaa jättäytyä hoitajan hommista jos kynäkotelot saavat nousemaan karvasi pystyyn!
tuhlaamalla aikaasi moiseen melko aiheettomaan pelkoon, saatat saada vaikka hiljaisella käytävällä tai yövuorossa omituisen hiippailijan tarttumaan pilliisi kiinni tai psyykkisesti sairaan potilaan hyökkäämään kimppuusi.
enkä itseasiasa ole edes kovinkaan varma tapahtuisiko siinä suurtakaan vahinkoa kohdallasi.... :DMyönnät siis, että mahdollisuuksia hoitajien vahingoittamiseen on lukuisia. Eikö sitten olisi järkevää rajoittaa niitä? Jo nyt on hygieniasyistä kiellettyä pitää sormuksia ja rannekelloja töissä. Samoin voisi turvallisuussyistä kieltää kynien pitäminen rintataskussa, pitkät hiukset ja kaula- sekä korvakorut. Niin ikään voisi tulla pakolliseksi rasvata kaula paksulti vaseliinilla kuristusotteen saamisen vaikeuttamiseksi. Miesten pitäisi käyttää alasuojaa ja kaikkien polvisuojia.
Jollei näitä välttämättömiä toimenpiteitä heti oteta käyttöön kaikissa terveydenhuollon työpaikoissa, on turhaa valittaa väkivallan uhasta. - sahhis
asiaa... kirjoitti:
Myönnät siis, että mahdollisuuksia hoitajien vahingoittamiseen on lukuisia. Eikö sitten olisi järkevää rajoittaa niitä? Jo nyt on hygieniasyistä kiellettyä pitää sormuksia ja rannekelloja töissä. Samoin voisi turvallisuussyistä kieltää kynien pitäminen rintataskussa, pitkät hiukset ja kaula- sekä korvakorut. Niin ikään voisi tulla pakolliseksi rasvata kaula paksulti vaseliinilla kuristusotteen saamisen vaikeuttamiseksi. Miesten pitäisi käyttää alasuojaa ja kaikkien polvisuojia.
Jollei näitä välttämättömiä toimenpiteitä heti oteta käyttöön kaikissa terveydenhuollon työpaikoissa, on turhaa valittaa väkivallan uhasta...palataksemme jutun juurille, kuka on valittanut väkivallasta hoitotyössä....???
joku todella taitaa tehdä tikusta (ehkä myös hieman kynästäkin..) asiaa...!!!
pois vaan hommista tuommoiset pelkurit..
tai hei, hankkiudu politiikan pariin.. siellä kohtaisit samanlaisia turhan vänkääjiä.. - hjeep
Mee hoitoon...
- sellaista
ja ois todella kiva löytää niiden sivut!!!!oon etsinyt erilaisilla hakusanoilla...esim. pocket, kynäkotelo, nahkainen kynäkotelo jne...mut ei vaan löydy...:-(
- Sippinen
Minä etsin myös koteloa! Laittakaahan jos löydätte.
- -Lh-
Sippinen kirjoitti:
Minä etsin myös koteloa! Laittakaahan jos löydätte.
googlaa finnpocket
- Hoitaj@
Osoitteesta: www.finnpocket.com löytyy taskuja. Lähetät vaan sähköpostia et minkävärisen haluut yhteystietoinesi.Taskun hinta on 25e ja jos siihen haluaa ketjun niin se maksaa 3e ( Ainakin tällä hetkellä 23.10). =)
- kotelo
Kynätasku saa WWW.finnpocket.fi
- tasku
finnpocket
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1173833Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1523761Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi242554Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs52335100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es312149Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa481332Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut381182Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks4936Ei ne päivät ole samanlaisia...
Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah33932- 139927