Kuka olet???

MinäOlenMinä:_:

Oletko kenties vanha sielu, taikka nuori sielu. Mitä teet nyt, kenties ehkäpä samaa mitä entisessä elämässäsi, mutta et ehkä muista sitä mitä teit viime elämässäsi. Yhtäkkiä muistot palaavat mieleen, ja tuovat esille asioita mitä et ole koskaan tiennyt. Oudot voimat ja sanat ja kaikki valtaavat mielesi, et tiedä mitä ne ovat, alat pikkuhiljaa olemaan peloissasi. Kohta alat tutkimaan jonakin päivänä itseäsi ja huomaat, olen joskus ennenkin ollut tälläinen, miksi en ole muistanut ennen kuin vasta nyt että olen tälläinen. Mistä minä olen saanut tälläiset voimat ja kaikki.

Oletko tuntenut joskus vanhasi sielun heräävän sisälläsi, kenties kuin outona voimana. Oletko nähnyt vaikkapa itsessäsi jotakin outoa, esimerkiksi outoja piirteitä kasvoissasi tai ihossasi, joita koskaan ennen ole huomannut. Parannutko nopeammin kuin ennen, kenties haavatkin parantuvat nopeammin, ja ajattelet silloin vain, se varmaan oli pieni haava kun se parantui noin nopeasti. Tunnetko kipua, vaikka jos näet jonkin kuvan, tai elokuvassa kohdan, tunnetko jonkin kivun sisälläsi silloin.

Miksi osaa pidetään erilaisuuden vuoksi vääränä, ei hyvänä, vaikkapa jos ei osaa jotakin, ja sitä minkä osaa pitää salailla kaikin voimin että he eivät saisi tietoon ja nauraa päälle. Oletko koskaan katsonut toista silmiin ja huomannut minkälainen hän on. Miksi kiusataan erilaisuuden takia, miksi juuri sellaista joka on erilainen. Tunnetko joskus itsesi kiusatuksi, ja erilaiseksi. Pidä se erilaisuutesi, pidä se mielessäsi että et ole samanlainen kuin joku toinen. Jos olet samanlainen kuin joku toinen, vaikkapa kiusaaja joka kiusaa sinua, tulet samanlaiseksi kuin hän.

Haluasitko kiusata toisia, miksi. Siksi pitää olla erilainen että ei joudu samaan tilanteeseen kuin muut. Samanlaisuus ei koskaan kannata. Pidän itse ainakin käsissäni erilaisuuteni, ja olen onnellinen että olen hyvin erilainen ihminen. Miksi olen erilainen, siksi koska haluan olla. Olen tutustumisen arvoinen ihminen, vaikka olenkin erilainen kuin muut, ja siitä olen onnellinen kun olen erilainen kuin muut, koska en koskaan halua olla samanlainen kuin muut.

En juo alkoholia, en polta tupakkaa, elän terveellistä ja rauhallista elämää. Elämä ei voisi olla hauskempaa kuin nyt on, niin rauhallista luonnon kanssa elämistä. Kysynkin sinulta nyt, oletko erilainen vai samanlainen kuin muut. Toivoisin että löytyisi erilaisia ihmisiä jotka ovat hyviä käytökseltään ja muutenkin hyviä. Löytyykö muita erilaisia ihmisiä???

15

898

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sertti Marvo of spiritualism

      Mä on 1 1 1. Iikelssiä seuraavaks, biisin nimi taitaa olla Desperaato...

    • Cyberanimal

      Minä tosissaan sulaudun enemmän valtavirtaan kuin loistan erilaisuudellani ja se on monen vuoden työn sekä vakavan harkinnan tulos. En minä ole hukannut mihinkään ajatuksiani/ uskomuksiani/ voimiani ja silti olen "tavallinen" muiden ihmisten tavatessa minut. Minä suoraan sanoen haluan asioiden olevan näin.

      Minulla ei ole enää tarvetta olla vastarannan kiiski, kapinallinen tai edes totuuden julistaja, autan jos voin, mutta minulla ei ole mitään syytä pelotella/järkyttää tavallisten ihmisten maailmankuvaa ja/tai -käsityksiä.

      Muista että meistä jokainen on erillainen ja erikoinen, omalla tavallaan. On vain osattava löytää eri ihmisten kauneus ja kunnioittaa heitä sellaisina kuin he ovat. Kiusaajat ovat luusereita ja heistä ei kannata välittää tosissaan(kokemus sanoo niin). Kun he nauravat, he nauravat piiloittaakseen oman epävarmuutensa ja pelkonsa. Sinun pitäisi pystyä säälimään heitä, sillä heille maailma on rajallinen, hyvinkin julma paikka josta ainoa pakotie on huumeet ja alkoholi. että silleen....

      • sulautua

        Yrittänyt olen sulautua ja tavallistua, mutta vaikeaa on. Jotenkin aina paljastan sen, että elän monessa maailmassa.

        Olisipa mukava tavata tavallisia vanhoja sieluja jossain eräkämpällä vaikka ja vaihtaa ajatuksia.


      • sulautuja
        sulautua kirjoitti:

        Yrittänyt olen sulautua ja tavallistua, mutta vaikeaa on. Jotenkin aina paljastan sen, että elän monessa maailmassa.

        Olisipa mukava tavata tavallisia vanhoja sieluja jossain eräkämpällä vaikka ja vaihtaa ajatuksia.

        Ja kuten edellisestä viestistäni voi päätellä, on se sulautuminen toisilla kovan työn takana :)).


      • Cyberanimal
        sulautuja kirjoitti:

        Ja kuten edellisestä viestistäni voi päätellä, on se sulautuminen toisilla kovan työn takana :)).

        tai harrastus, miten vaan. Ei sitä koskaan ole _täysin_ sisällä tavisten jutuissa, vaan aina sitä on tietyllä tasolla muualla. Toisaalta tavallisten ihmisten pukeutumista/ käytöstä/ puheita/ ajatuksia/ yms. seuraamalla voi itsekin oppia jotain itsestään ja muista. Ihailen sitä käsittämätöntä ajatusmaailman keveyttä, joita useilla tuntuu olevan. Heille niin suuret murheet tuntuu itsestään pieniltä, mutta saattavat kaataa heidän koko maailman. Toisaalta jos itsekin oppii noudattamaan tuota ajatusten kepeyttä, suurimmilta murheilta leikkaantuvat siivet pois.

        Toisaalta olisihan kiva jutella ihan livenä vanhojen sielujen kanssa, mutta sulautuneet sellaiset näet helpommin kahvilassa tai baarissa kuin erämökeillä =)). Ps. aina ei ole tarvis juoda alkoholia kuten muut.


      • kuin voisi uskoa
        Cyberanimal kirjoitti:

        tai harrastus, miten vaan. Ei sitä koskaan ole _täysin_ sisällä tavisten jutuissa, vaan aina sitä on tietyllä tasolla muualla. Toisaalta tavallisten ihmisten pukeutumista/ käytöstä/ puheita/ ajatuksia/ yms. seuraamalla voi itsekin oppia jotain itsestään ja muista. Ihailen sitä käsittämätöntä ajatusmaailman keveyttä, joita useilla tuntuu olevan. Heille niin suuret murheet tuntuu itsestään pieniltä, mutta saattavat kaataa heidän koko maailman. Toisaalta jos itsekin oppii noudattamaan tuota ajatusten kepeyttä, suurimmilta murheilta leikkaantuvat siivet pois.

        Toisaalta olisihan kiva jutella ihan livenä vanhojen sielujen kanssa, mutta sulautuneet sellaiset näet helpommin kahvilassa tai baarissa kuin erämökeillä =)). Ps. aina ei ole tarvis juoda alkoholia kuten muut.

        Aika moni tavis yrittää kovasti olla vielä taviksempi, juoksee hädissään alennusmyynneissä jotta saisi edullisemmin kulloinkin pinnalla olevia tavistavaroita, joita täytyy olla jotta kuuluisi turvallisesti taviksiin (esim. Burberryn tuotteet tietyn sosiaaliluokan taviksilla). Koko ajan täytyy tutkailla ympärilleen, kelpaanko? Olenko riittävän tavis? En kai erotu millään tavalla?


      • kyhehijä
        kuin voisi uskoa kirjoitti:

        Aika moni tavis yrittää kovasti olla vielä taviksempi, juoksee hädissään alennusmyynneissä jotta saisi edullisemmin kulloinkin pinnalla olevia tavistavaroita, joita täytyy olla jotta kuuluisi turvallisesti taviksiin (esim. Burberryn tuotteet tietyn sosiaaliluokan taviksilla). Koko ajan täytyy tutkailla ympärilleen, kelpaanko? Olenko riittävän tavis? En kai erotu millään tavalla?

        Tarkoittaako tavis ihmistä. Kerro minulle että minäkin sen tietäisin.


    • tullut

      monta kertaa peräkkäin.

    • aamu2

      hei
      viestisi kosketti,miettinyt myös samoja asioita,erinlainen olen minäkin,tutustumisen arvoinen ihmissielu,enkeleitä elämääsi

    • MinäOlenMinä:_:

      Miksi osa kuolevaisista jahtaa meitä kynsin ja hampain jos näytämme erilaisuutemme heille. Tai no osa heistä suhtautuu positiivisesti, mutta usea heistä negatiivisesti. Olemmehan mekin kuolevaisia, ja kuulumme samaan rotuun, mutta mitä me sille voidaan että ollaan erilaisia. Osaa kiusataan erilaisuuden takia. Miksi sitä tehdään oikein, siksikö että kiusaamisella yritetään tehdä hänestä samanlainen kuin he jotka kiusaavat häntä, aliarvioivat hänen kykynsä täysin. Jos joku sanoo jollekkin, vaikkapa koulussa, niinkuin yleensä kouluissa otetaan vakavasti nämä asiat.

      Eli sanoo vain yhden pienen jutun - tiedän mitä tuolla maapallon ulkopuolella on, ja tiedän mikä maailma tämä on, ja olen elänyt ympäri toisia maailmoja ja kaikki minkälaisena olen elänyt, on siirtynyt minuun, outoina voimina. Tässä luokkatoverit ja muut voivat naurahtaa, ja katsoa sitä erilaisena joka sanoi näin. Jotenka vanhat sielut, keitä olemme, ovat aina alempien tukena, koska he pelkäävät kuolla, me emme. Tai no en tiedä sitten teistä minkälaisina te olette eläneet ja mitä olette vetäneet elämänne mukana tänne.

      Itselläni on tainnut puhketa oma vanha sielu ja meilkeinpä ehkä kaikki sen tiedot yläaste iässä. Silloin olin hyvin erilainen, tunsin itseni vanhemmaksi muiden ympärillä. Oli hyvin vaikeaa aikaa. Sinä aikana puhkesi jokin oudonlainen raivokyky, jolla pystyn raivoamaan sisälläni. Tai no yläaste iässä aina kun pimeys tuli, silmät rupesivat vihertämään. Jotenkin aina kun pimeys tulee, jotenkin voimani yleensä kasvavat. Mutta nyt kun olen vanhempi, ne heittelehtivät jotenkin. Mutta olen huomannut, että kun hermostun, tosissani, en välitä kivusta, enkä pelkää mitään, vapisen vain.

      Mutta olen huomannut myös että jokin erikoinen voima on minulla itselläni aina ollut. Ehkäpä viime elämässäni olen antanut tämän turvakseni kun synnyin tänne. Jos joudun tappeluun, voin käyttää tätä kykyä, ja pelottaa kaikki pois, mutta ei kuitenkaan sillä tavalla että tapattaa toinen. En kuitenkaan koskaan halua joutua tappeluun. Mutta olen aina tiennyt että minulla on ollut ystäviä viime elämissänikin, olen vain kadottanut ne jonnekkin, enkä tiedä minne. Tapaankohan koskaan heitä, en varmaan kun en muista heidän kasvojakaan. Joskus vain mieleeni tulee suurella voimalla kuvia, jotka katoavat samalla tavalla kuin olivat tulleetkin.

      En tiedä puhkeaako vanhasta sielustani lisää tähän kehoon tietoa ja kykyjä isompana. Mutta nyt olen tässä ja tälläinen, mitä siihen muuta voisi sanoa. Antakoot ihmisten sanoa mitä vain ja sellaista. Emme pelkää kertoa elämästämme esimerkiksi tälläisellä keskustelupalstalla. Tämähän on meille hyödyksi, koska kerromme tavallisille kuolevaisille minkälaisia me olemme, että he tottuvat meihin, ja sanovat että - Tervetuloa joukkoomme, olette tutustumisen arvoisia olentoja.

      Mutta ainakin minä olen saanut sen tiedon itse itseltäni, että minun pitää pyrkiä auttamaan ainakin vähän ihmiskuntaa ymmärtämään meitä. Ehkäpä olin ollut silloin muukalainen avaruudesta, mutta en tiedä. Kaikki kuitenkin oppii aikanaan ymmärtämään toista ja itseään. Ja tässä ymmärtämisessä meidän vanhojen sielujen on astuttava esiin ja näytettävä heille että olemme todellakin tutustumisen arvoisia olentoja. Meidän ei tarvitse olla kuin muut, vaan olla oma itsemme kokonaisuudessaan. Miksi käyttäytyä kuin muut, miksi emme saa olla kuin itse me haluamme olla itse itsemme.

      Tämä on juuri erilaisuudessa ongelmana, koska jos on erilainen päätyy suoraan niiden seuraan jotka ovat oma itsensä. Ollaan vain ihan oma itsemme, jolloin voidaan elää onnellista elämää, sillä tavalla miten itse päätämme, erilaisuus ei ole kirous, vaan lahja. Jos osaat jonkin kyvyn mitä et ajattele muun osaavan. Tai jos kehossasi on jokin outo juttu, vaikka siivet, tai mitä tahansa jossakin tai itse osaat, pitäkäämme se lahjana, ei kirouksena, sillä sen kanssa voimme tuoda iloa elämään, itsellemme tai muille.

      Ajatelkaa jos jollakin olisi siivet, ja se olisi palomies, ja yhtäkkiä juuri kun on saanut palomiehen työn, kasvavatkin seuraavana yönä siivet selkään. Ajatelkaa, korkeista rakennuksista pystyisi pelastamaan ihmisiä, vaikkapa jos world trade center olisi vielä pystyssä, niin korkeimmasta kerroksesta pystyisi pelastamaan ihmisiä. Ajatelkaa nyt te joilla on jokin kyky, älkää käyttäkö erikoiskykyjä koskaan pahaan, koska sillä ei saa koskaan mitään hyvää elämään. Voitte käyttää sitä hyvään, toisille tai itsellenne.

      Minäkin olen erilainen, ja siitä olen kiitollinen. Olen onnellinen tyyppi, vaikka joskus en näytä siltä. Mutta kaikella on tulevaisuus edessä ja menneisyys takana. Joten ei muistella vanhoja. Pyritään nyt tulevaisuus pitämään hyvänä ja onnellisena. Ole onnellinen siitä että sinä olet sinä, äläkä muuta koskaan tietäsi pahaan. Jos jollekkin tekstistäni tuli parempi mieli, joku jolla on huono elämä ollut erilaisuuden takia. Ole hyvä valmiiksi, jos joku sanoo kiitos. ^^

      Alku voi olla aina painavaa tekstiä, mutta loppua kohden aina teksti muuttuu mukavaksi. ^^

      • MinäOlenMinä:_:

        " Mutta olen huomannut, että kun hermostun, tosissani, en välitä kivusta, enkä pelkää mitään, vapisen vain. "

        Vapina johtuu siitä kun voimani kasvavat suuriin mittoihin. En tiedä miksi, mutta se on hemmetinmoista kehon sisällä kun tunnen kaikki niin voimakkaana. Ja tuosta silmien vihertämisestä se että on minulla joskus aina välissä vihertänyt silmät. Ja sitten tuosta kehon sisällä raivoamisesta, että voin päästää outoina sanoina, jos tulee mieleen jokin hirveän inhottava asia. En tiedä miksi puhun outoina sanoina, mutta en ole kuitenkaan mikään hemmetin demoni jos joku nyt laittaa semmosen jutun tähän. Mutta tässä oli lisätietoja.

        Voin lisäillä jos unohtuikin mielestä jokin asia tuossa.


      • Cyberanimal
        MinäOlenMinä:_: kirjoitti:

        " Mutta olen huomannut, että kun hermostun, tosissani, en välitä kivusta, enkä pelkää mitään, vapisen vain. "

        Vapina johtuu siitä kun voimani kasvavat suuriin mittoihin. En tiedä miksi, mutta se on hemmetinmoista kehon sisällä kun tunnen kaikki niin voimakkaana. Ja tuosta silmien vihertämisestä se että on minulla joskus aina välissä vihertänyt silmät. Ja sitten tuosta kehon sisällä raivoamisesta, että voin päästää outoina sanoina, jos tulee mieleen jokin hirveän inhottava asia. En tiedä miksi puhun outoina sanoina, mutta en ole kuitenkaan mikään hemmetin demoni jos joku nyt laittaa semmosen jutun tähän. Mutta tässä oli lisätietoja.

        Voin lisäillä jos unohtuikin mielestä jokin asia tuossa.

        mutta kuulemma minullakin vihertävät silmät välillä vaikka omaankin oikeasti siniset silmät. Kuulemani mukaan kylläkin silloin, kun olen surullinen tai tosi tunteellisella päällä. Kerran kaverini oikein säikähti, kun minulla oli kuulemma turkoosin väriset silmät hetken aikaa ja ei, minulla ei ollut silloin piilareita päässä.

        Toisaalta silloin kun olen vihainen, minulle kuulemma tulee eläimen silmät, ne "kellertävät" tai "rusehtavat" ja nyt ei ole kyse eritteiden nousemisesta hattuun =). Tämän tosin voin selittää toisessa silmässäni olevalla ruskealla viivalla, joka jostain syystä korostuu vihaisena ollessani mutta se miksi väri "hyppää" toiseenkin silmään, sitä en tajua.

        Ehkä se vaan on niin, että voimakkaat tunnetilat vaikuttavat silmien sävyyn ja ne näyttävät erivärisiltä, kuin oikeasti ovat. Onkohan muillakin tälläisiä kokemuksia?


      • MinäOlenMinä:_:
        MinäOlenMinä:_: kirjoitti:

        " Mutta olen huomannut, että kun hermostun, tosissani, en välitä kivusta, enkä pelkää mitään, vapisen vain. "

        Vapina johtuu siitä kun voimani kasvavat suuriin mittoihin. En tiedä miksi, mutta se on hemmetinmoista kehon sisällä kun tunnen kaikki niin voimakkaana. Ja tuosta silmien vihertämisestä se että on minulla joskus aina välissä vihertänyt silmät. Ja sitten tuosta kehon sisällä raivoamisesta, että voin päästää outoina sanoina, jos tulee mieleen jokin hirveän inhottava asia. En tiedä miksi puhun outoina sanoina, mutta en ole kuitenkaan mikään hemmetin demoni jos joku nyt laittaa semmosen jutun tähän. Mutta tässä oli lisätietoja.

        Voin lisäillä jos unohtuikin mielestä jokin asia tuossa.

        Tuosta voimasta mikä kasvaa, tuntuu vähän eläimelliseltä voimalta. Se tuntuu kuin olisin iso karhu, kun se voima puhkeaa ulos. Ja itsellänikin on siniset silmät, mutta jostain syystä aina ne vihertävät. Yleensä välissä yöllä voi pikkaisen ruveta vihertämään. Ja koskaan ennen ei ole tätä silmän vihertämistä tapahtunut, vasta kun menin yläasteelle seiskalle, silloin alkoi silmien vihertely. Yläasteen aikana silmät vihersi täysin vihreäksi yöllä. Tai no se sinine kohta meni vihreeksi. Ja yleensä olen huomannut silmässäni jotakin erivärisiä ja outoja kuvioita.

        Ehkäpä jonain päivänä selvitän kykyni joka minulla on, mutta se pitää löytää jotenkin, mutta miten. Sitä en tiedä miten, mutta vähän aikaa odottaa ja miettiä niin kyllä se kyky selviää. ^^

        Ehkä se kyky kuuluu yölliseen elämään. Ehkä se kyky on sellainen, että kun yö tulee, jotenkin muutun aina erilaiseksi. Yleensä yöllä olen vähän erilaisempi kuin nyt auringon aikaan. Kai se siihen yöhön liittyy, en ole sitten varma. No se selviää aikanaan. Nyt moro seuraavaan.


    • ei liian erilainen

      on hyvä tunne löytää sukulaissieluja. Sitä voi ehkä kutsua samanlaisuudeksi.Samalla kun ihmisellä on halu olla erilainen , samalla samanlaisen ihmisen löytäminen voi olla hieno asia.

      • oio

        Voi teitä raukkoja kun olette hukassa itsenne kanssa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      5479
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3564
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      158
      3361
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2613
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2429
    6. 262
      2002
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1507
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      104
      1424
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1389
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1170
    Aihe