Olen viime aikoina huomannut että elämäni on aivan sekavaa...
tässä on muutamia syitä miksi tunnen itseni hulluksi ja seonneeksi.
1. olin erään ystäväni luona yötä (olemme olleet jo kauan ystäviä) meillä on aina sellaisa tyttöjen juttuja että halaillaan ja silleen... no me nukuttiin sen kanssa vierekkäin ja sit illalla me ruvettiin härnäämään toisiamme ja sit ku se tuli lähemmäs, halas muo ja sano että mä olen sille todella raks ystävä. ja siina samassa mä mielessäni kuvittelin että se mun ystävä on eräs mun koulukaveri ken kanssa olen todella läheinen siis toivoin toisen tytön halvaan minua mutta ei vaan ystävänä!
2. tunnen vetoa poikaan kennen kanssa minulla on ollut keväällä "juttuA" no mutta nyt se seurustelee toisen tytön kanssa... ja minä haluaisin mielessäni tappaa tämän tytön jotnka kanssa hän nyt on!
3.mieleeni tulee aina välillä todella pervoja ja kauheita ajatuksi ... en haluaisi ajatella nii mutta en voi asialle mitään!
mikä minun on onko tämä vain murros ikää vaiolenko oikeasti sekaisin?!
tunnen syyllisyyttä ajtuksistani.
välillä tuntuu että en tiedä itsekkään kuka olen aivan kun joku toinen ihminen tunkeutisi aina josukus pääni sisään. apaua kaipaava vasta 14w tyttö.
olen sekaisin!!!!
8
2399
Vastaukset
- ..!
Nuo ovat kuule aika yleisiä juttuja...
- only-me
1. Tuo on ihan normaalia. Tosin epäreilua tätä ystävääsi kohtaan, joka sanoi että olet hänelle rakas. Sen sanominen ei nimittäin ole kovin helppoa monille, arvosta sitä.
2. Jos sinulla kerta oli juttua sen pojan kanssa, miksi se kariutui? Sinun pitäisi nyt olla vain iloinen pojan puolesta, että hän on päässyt sinusta yli. Et voi asioiden kululle mitään, eikä pojan uusi tyttö varmaan ilkeyttään poikaa vienyt sinulta. Et saa syyttää kumpaakaan heistä, etkä liioin itseäsikään. Yritä vain löytää uusi rakas.
3. Tuokin on ihan normaalia. Ja kuten itse sanoit, se kuuluu murrosikään. Kun mieli kehittyy, ajatukset eivät tahdo pysyä kasassa. Arvaisin, että aika moni viestisi lukenut mmurrosiän ylittänyt on kokenut ihan saman, mutta se menee ajan kanssa ohi.
Raikasta ja ihanaa kesänjatkoa, koita pärjätä. :)- elisahz
niin mutta tohon 2.kohtaan voisin vielä sanoa et miks mun pitäis olla ilonen sen puolesta?! tuskin sen on musta pitänyt päästä yli... mä olen siitä nyt yrittänyt päästä irti koko kesän ajan olen tykännyt siitä jo puol vuotta...
mun sydämmeni on aivan murskana...!
vaikka kuinka yritän etsiä uuut niin ei sitä vaan löydy ;( - lolz0rz
elisahz kirjoitti:
niin mutta tohon 2.kohtaan voisin vielä sanoa et miks mun pitäis olla ilonen sen puolesta?! tuskin sen on musta pitänyt päästä yli... mä olen siitä nyt yrittänyt päästä irti koko kesän ajan olen tykännyt siitä jo puol vuotta...
mun sydämmeni on aivan murskana...!
vaikka kuinka yritän etsiä uuut niin ei sitä vaan löydy ;(grow up
- MyKey
elisahz kirjoitti:
niin mutta tohon 2.kohtaan voisin vielä sanoa et miks mun pitäis olla ilonen sen puolesta?! tuskin sen on musta pitänyt päästä yli... mä olen siitä nyt yrittänyt päästä irti koko kesän ajan olen tykännyt siitä jo puol vuotta...
mun sydämmeni on aivan murskana...!
vaikka kuinka yritän etsiä uuut niin ei sitä vaan löydy ;(Veitsi ranne - VIIIILLLZZZ~
- only-me
elisahz kirjoitti:
niin mutta tohon 2.kohtaan voisin vielä sanoa et miks mun pitäis olla ilonen sen puolesta?! tuskin sen on musta pitänyt päästä yli... mä olen siitä nyt yrittänyt päästä irti koko kesän ajan olen tykännyt siitä jo puol vuotta...
mun sydämmeni on aivan murskana...!
vaikka kuinka yritän etsiä uuut niin ei sitä vaan löydy ;(...sekin on taito - ja hyvä taito onkin - että osaa iloita myös muiden puolesta. Sentään joku on onnellinen.
toi on...et älä turhaan luule sekoovas:)
- Anonyymi
mua pelottaa et sekoan tää maailma ei tunnu oikeelta ja kuulet välil et ovi aukee ja menee kii voimal ja sit luulen et mun talos on joku ja koitan vaan nukkua mut tärrään ku en tiiä oonko mä unessa vai en ja kaikki on outoa ja ihmiset mun ympäril oikeesti vihaa mua ja ne vaan esittää et saa musta tietoa mua pelottaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73573Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483