Mitä tehdä?

tre

Hei! Häíden alla ollaan, nyt polttareiden järjestämistä meneillään. Kaasot erimieltä polttarien aikatauluista, ohjelmista ja aivan kaikesta. Olen joutunut ikävään välikäteen ja yritän sovitella tilannetta. Lisäksi tilanteeseen, toinen kaaso nyt suuttunut toisen järjestelyistä ja aikaa ei ole paljoa. Tuntuu vaan oudolta morsiamena osallistua miettimään tätä, kun eikö polttareiden tulis olla jotain muuta? Vai olenko ymmärtänyt väärin?

3

1176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YXKAASO

Mun mielestä polttareiden alkuperäinen idea on ollu viettää aikaa ystävien kanssa tehden jotakin kivaa ja mikä on mieluisinta morsiammelle.Mä ymmärsin että polttarit pitää olla yllätys morsiammelle ja niin me tehtiin, tosin olin yksi ja ainoa kaaso.Mutta sain neuvoja muilta osallistujilta.Jos se ei tossa muu auta niin sano mitä itse haluat tehdä ja koska.

• kettukarkki

jos eivät aikuiset ihmiset pysty sopimaan asioita ja ryhtyvät tämmöisen asian kanssa kinaamaan, varsinkin kun on kyse sinun kunniaksesi järjestettävästä mukavasta päivästä, kerro että kieltäydyt ottamasta osaa ennenkuin lakkaavat melskaamasta. sitä paitsi hassua, että sua vaivataan asialla, kun sinun pitäisi vain nauttia odotuksen tunteesta. yllärinä polttareita on varmasti vaikea järjestää, kun moni tekee vuorotyötä ja muutenkaan ei aina aikataulut sovi yhteen, mutta eihän juhlakalua saa kiusata.

• on noussu kusi

päähän noilla kaasoilla jotka tappelee keskenään - tarkoituksena on järjestää morsiamelle ikimuistoinen ilta - viimenen sellainen naimattomana naisena - kenties muistella yhteisiä aikoja ja ystävyyttä - hyvällä maulla!

Suorat sanat!Kaasoilla on nyt mennyt sekaisin pasmat koska kilpailevat selkeästi kumpiko on parempi kaaso.Ovatko kyselleet toiveitasi?

kaasot puhutteluun!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      201
      1571
    2. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      58
      981
    3. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      140
      954
    4. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      902
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      61
      866
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      265
      754
    7. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      10
      750
    8. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      339
      694
    9. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      74
      686
    10. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      58
      684
    Aihe