Järven pinta on tyyni
pyydätkö mua kanssasi soutelemaan
Minun sydämeni roihuaa
tuletko rakas mua suutelemaan
Valvommeko yhdessä tämän kesäyön
Tiedäthän...jo melkein kädestäsi syön
Mua tuuditatko sylissäsi hiljaa
vielä silloinkin kun puidaan jo viljaa
Tuletko luo tyynellä säällä
silloin minäkin olen hyvällä päällä
Ja elämä saa värinsä kirkkaat
Kirkkaat värit
11
482
Vastaukset
IHANA ! Tuli tosi hyvät fibat !
- Runoilijatar
Jotain tässä lienen yrittänyt
mutta tais venhe jo karahtaa kiville
eipä tämä tytö tiijä pääseekö soutelulle
saati sitten kuumalle suutelolle :) - souteluille
Runoilijatar kirjoitti:
Jotain tässä lienen yrittänyt
mutta tais venhe jo karahtaa kiville
eipä tämä tytö tiijä pääseekö soutelulle
saati sitten kuumalle suutelolle :)suuteluille, enemmälle heti kun haluan.
- Runoilijatar
souteluille kirjoitti:
suuteluille, enemmälle heti kun haluan.
lycka till ...
- pääsis
Runoilijatar kirjoitti:
lycka till ...
kun ei ole tuota venettäkään:)
No soudelkaa te vaan, minä jään katsomaan.
Båten är borta så det är så!
Men lycka till ändå. - Runoilijatar
pääsis kirjoitti:
kun ei ole tuota venettäkään:)
No soudelkaa te vaan, minä jään katsomaan.
Båten är borta så det är så!
Men lycka till ändå.En minä siitä veneestä välitä..... :)
- Jos tarjoisin
Runoilijatar kirjoitti:
En minä siitä veneestä välitä..... :)
vain unelmia, välittäisitkö silloin?
Välillä viheltelen kuin lintu,
mutta mikä on se hinku,
joka minua luokseen vinku? - Runoilijatar
Jos tarjoisin kirjoitti:
vain unelmia, välittäisitkö silloin?
Välillä viheltelen kuin lintu,
mutta mikä on se hinku,
joka minua luokseen vinku?outo lintu... en tunnista viheltelyäsi,sori :)
Kiitos vastauksestasi - kyllä jos
Runoilijatar kirjoitti:
outo lintu... en tunnista viheltelyäsi,sori :)
Kiitos vastauksestasivaan haluat:)
Jag är inte så olik alla andra fåglar, men jag kan vissla ändå:)
En vaan jaksa rekisteröidä sisään! - Runoilijatar
kyllä jos kirjoitti:
vaan haluat:)
Jag är inte så olik alla andra fåglar, men jag kan vissla ändå:)
En vaan jaksa rekisteröidä sisään!tiedän,ehkä luulen tietäväni...ehkä
Kiitos kun kiinnostuit runostani ! - on aika usein
Runoilijatar kirjoitti:
tiedän,ehkä luulen tietäväni...ehkä
Kiitos kun kiinnostuit runostani !oikea ja nyt se on oikea:)
Kiitos hienosta runosta:)
(Poesi är ett med dig)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624