Millä siis auton takakontista saisi kätevimmin pois koiran karvat? Joutuu niinku tsilioona kertaa jyystämään sitä imuria edes sun taas eikä meinaa karvat irrota sitten millään. Tietysti ne tulee sinne aina uudestaan mutta voisi edes pari kertaa vuodessa imuroida oikein kunnolla.
Millä koirankarvat pois autosta?
5
1595
Vastaukset
- Koira22
xxx
- Kemisti
"Imuroin" autoni säänöllisesti paineilmalla. Tehokkaampaa kuin imuroiminen. Ovet auki ja mielellään tuulinen ilma. Ilmapistoolilla pääset joka rakoon ja soppeen.
Etenkin koirankarvat, meillä kaksi ohtutkarvaista (= silkkimäinen karva, vähän irtoaa mutta tosi tiukassa istuu) ja puhallan auton säännöllisesti puhtaaksi.
Asiaa auttaa se että minulla on oma kompressori.
Tuon kikan muuten opin taksikuskeilta, ei heillä ole aikaa imuroida ja kun ei ne roskat edes imurilla lähde, paitsi kivet ja hiekat lattialta. - Sohvi
Kemisti kirjoitti:
"Imuroin" autoni säänöllisesti paineilmalla. Tehokkaampaa kuin imuroiminen. Ovet auki ja mielellään tuulinen ilma. Ilmapistoolilla pääset joka rakoon ja soppeen.
Etenkin koirankarvat, meillä kaksi ohtutkarvaista (= silkkimäinen karva, vähän irtoaa mutta tosi tiukassa istuu) ja puhallan auton säännöllisesti puhtaaksi.
Asiaa auttaa se että minulla on oma kompressori.
Tuon kikan muuten opin taksikuskeilta, ei heillä ole aikaa imuroida ja kun ei ne roskat edes imurilla lähde, paitsi kivet ja hiekat lattialta.Itse poistan penkeistä karvat kostealla säämiskällä. Lähtee muuten näppärästi. Voi olla kyllä eri asia peräkontissa, kun en tiedä minkälainen materiaali siellä on...
- lähtee
Sohvi kirjoitti:
Itse poistan penkeistä karvat kostealla säämiskällä. Lähtee muuten näppärästi. Voi olla kyllä eri asia peräkontissa, kun en tiedä minkälainen materiaali siellä on...
ilmastointiteipillä lähtee koirankarvat mm. auton katosta ja muista hankalista paikoista.
- pitihäntämäkinkuulla
lähtee kirjoitti:
ilmastointiteipillä lähtee koirankarvat mm. auton katosta ja muista hankalista paikoista.
ja että JEESUSTEIPILLE löyty taas uus käyttökohde. puhdistus! JEESUSTEIPPI RULES!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683179
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753067Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682922On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662601Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442122- 601677
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251637- 351635
- 591566