Fyysinen kosketus henkimaailmasta

Noita-Nainen.

Tama tapahtui itse asiassa jo "jokin aika sitten", mutta kenella on ollut samantyyppista, eli FYYSISTA kosketusta henkimaailman kanssa?

Itse eras aamu, kun herasin ja menin kylpyhuoneeseen, nain raapaisujaljet kaulassani. Huom! En omista kissaa, enka muitakaan kotielaimia. Olin siis taysin yksin sina yona.

Itse en voinut olla se raapija, koska raapaisujaljet olivat melkein toinen toisensa vieressa (kuin pienelaimen jaljilta), ei ihmiskaden. Sita paitsi kynteni olivat aivan liian tylsat tuollaiseen.

Muistaakseni niita pikkuviiltoja oli nelja kappaletta. Jalkeenpain harmitti, etta en ottanut silloin heti valokuvaa tapahtuneesta.

14

2266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noita-Nainen.

      Sanomattakin selvaa, etta pidin noita raapaisujalkia terveisina "vahemman hauskalta puolelta", mihin sen hetkinen elamantilanne kylla antoikin viitteita.

    • siilityttö55

      Minä sain samat kynnen raapaisut rintaani, mutta sain laulunlahjan.
      Siis positiivisuutta minulla.

    • joopa joo

      Eiköhän nyt noita-nainen olisi korkea aika hakeutua hoitoon? Itsesi ja myös lähimmäiseten kannalta se olisi paras ratkaisu. Tiedätkö että noi sun juttusi menevät aina vaan pahemmaksi. Tarvit oikeasti amattiapua.

    • AROSUSI-09

      Voihan se olla,että asiat olisivat menneet huonommin,ellei kissajumalatar olisi sinua siunannut ja merkinnyt tuolla tavalla.Ota se positiivisena asiana?:)

      • Noita-Nainen.

        Kissajumalatar? Liittyyko tama Egyptin mytologiaan..?


      • Bastet haloo
        Noita-Nainen. kirjoitti:

        Kissajumalatar? Liittyyko tama Egyptin mytologiaan..?

        Tuollaisille wannabe noidille ei saisi kertoa mitään.


      • Noita-Nainen.
        Bastet haloo kirjoitti:

        Tuollaisille wannabe noidille ei saisi kertoa mitään.

        Vai etta "wannabe"...? Ajattelin vain nauraa tuolle.:)


      • AROSUSI-09
        Noita-Nainen. kirjoitti:

        Kissajumalatar? Liittyyko tama Egyptin mytologiaan..?

        Piru kun kirjasto on ihan täynnä kärpäsiä.


      • AROSUSI-09
        Noita-Nainen. kirjoitti:

        Vai etta "wannabe"...? Ajattelin vain nauraa tuolle.:)

        *Pää helteen pehmittämänä*/Jessus teitä tosikoita.


    • äyriäinen

      ei kai kukaan oikeasti voi olla noin...en edes sano!

    • nnnghd

      Olen saanut raapaisujälkiä parisen vuotta sitten.

      Eräänä aamuna huomasin oikeassa jalassa useita kymmeniä erikokoisia arpia.. ne kyllä hävisivät päivän mittaan pois.

      Toiset jäljet sain alaselkääni, ne ei ole lähtenyt vielä mihinkään.
      Niistä alimmainen on 10cm pitkä ja ne lyhentyvät ylöspäin mennessään, muodostaen kolmion selkääni.

      Itse en ainakaan haluaisi uskoa/puuttua mihinkään henkimaailman asioihin, mutta katsotaan mitä teorioita te saatte aikaan..?

    • Anonyymi

      Eilen joskus kolmelta yöllä en ees muista kunnolla mitä tapahtu muistan vaan sen että joku veti mua mun molemmista jaloista ja mä pidin mun oven reunoista kiinni. Tiiän että tää kuulostaa ihan hullulta mut oon 100% tosissani.

    • Anonyymi

      Mulla on erilaista muualta tullutta viestiä. Mulle tulee unissa tekstiä silmieni eteen, ja se on ihan ymmärrettävää tekstiä
      Ilmiö on kyllä vanhastaan tuttu. On ollut unissa saarnaajia ja he ovat sanoneet samaa ja heidän uniinsa on tullut raamattu ja raamatun teksti jonka pohjalta he ovat puhuneet ja lukeneet. Mulle ei tule raamatun tekstiä, mutta muuta ymmärrettävää tekstiä tulee, mutta en muista sitä aamulla.

    • Anonyymi

      Entisenä shamaanina ja 4000-vuotiaana sieluna kyseenalaistan "fyysisen kosketuksen henkimaailman kanssa". Kyse on joko ainemaailmassa elävistä, koostumukseltaan henkisistä olennoista tai sitten henkisestä kosketuksesta henkimaailman kanssa.

      Tämä ihan vain siitä syystä, että henkimaailma ja sen olennot ovat henkeä. Ei sellaisten kanssa pitäisi saada noin vain fyysistä kontaktia. Kaikki seitsemän maata ja seitsemän taivasta (joista tämä ainemaailma on yksi) ovat päällekkäisiä ja katkeamattomassa yhteydessä toisiinsa. Nämä maailmat eivät voi olla yhteydessä toisiinsa noin vain, koska niiden olemassaolon taso ja perusolemus ovat niin erilaisia. Ensinnäkin pitäisi pystyä ottamaan se muoto, joka on havaittavissa alemmilla olemassaolon tasoilla. Sitten pitäisi jotenkin saada hankittua lupa tähän "ruumillistumiseen", koska tarkoitukseton haahuilu Maan päällä on kielletty ihmisten ja henkiolentojen välille solmitussa sopimuksessa.

      Eli kallistuisin ainemaailmassa elävän henkiolennon puolelle. Todennäköisesti kyseessä on mara, pohjimmiltaan melko harmiton otus.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      85
      4550
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3958
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2521
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      197
      1535
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1243
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1065
    Aihe