mikä koiraani(uros koira 1,3 vuotias.) mikä sitä vaivaa se ei syö,.,,ei edes jauhelihaa ei mitää ei naksuja ei makkaraa ei mikää?mikä sillä on?ollu tällästä jo viikon!!!olen erittäin huolissani..muuten ihan terveen olonen mut ei syö!!neuvokaa?
koira ei syö
13
1960
Vastaukset
- oiskohan...
hän on nielassu jotain sopimatonta tai kurkku kipeä-en tiedä. Kysäseppäs aamulla eläin lääkäriltä.
- Ei täällä ole eläinlääkärei...
Koira viikon syömättä ja sinä laitat viestiä tänne...ota nyt hyvä ihminen järki käteen ja ota yhteyttä sinne missä jotain tiedetään ja osataan auttaa....
- no otan sitttte yhteyttä
ku olen netistä etiskelly tietoa...et on normaalii mukamas jos koira on syömättä......mut menen tosiaa eläilääkärii...ei täs auta enää muu!!oikeessa olet..
- 2dogs
jospa lähistöllä on juoksuinen narttu, niin haikailee vain sen perään, eikä ruoka maistu.
Mutta itse ainakin huolestuisin jos ei syö viikkoon mitään. Muutama päivä on meillä ainakin normaalia. - juddha
Mitenkäs pitkää koira on ollut syömättä?
Kannattaa huomioida, että 4pvä syömättä on koiralla on ´sama kuin ihminen olisi syömättä yhden päivän.
Jos koirasi näyttää muuten virkeältä ja ei vain syö niin se on kyllä aika varmasti ihan terve ja se on vain paastolla.
Omalla koirallani on tapana olla (2vuotias uros) 2kert. vuodessa (KEVÄT/SYKSY ja joskus kun naapurissa kiimassa oleva narttu) paastolla juuri viikon eikä mikään maistu.
Erityisesti arktisilla koirilla esintyy näitä paastoja eniten..- ei syö!!kunnolla
no ei se ole syönyt nytte viikkoo kunnolla..yhen makkaran se nytte ihme kyllä puoliksi suostu syömään..se välttelee ruokaa...ihan terveen olonen virkee jne on...pyrkii vaan koko ajan ulos..ja karkaski mulla yhen kerran ku se oli mennyt juoksu aikasen nartun kotia ..onneksi ei kerinnyt siittää sitä..saattaa olla joku kiima tällä meidän uroksella..ku se on nii nartttujen perään et huh..tälläne pystykorva tää on mitä tarkoittaa anarktinen ?
- FAU
ei syö!!kunnolla kirjoitti:
no ei se ole syönyt nytte viikkoo kunnolla..yhen makkaran se nytte ihme kyllä puoliksi suostu syömään..se välttelee ruokaa...ihan terveen olonen virkee jne on...pyrkii vaan koko ajan ulos..ja karkaski mulla yhen kerran ku se oli mennyt juoksu aikasen nartun kotia ..onneksi ei kerinnyt siittää sitä..saattaa olla joku kiima tällä meidän uroksella..ku se on nii nartttujen perään et huh..tälläne pystykorva tää on mitä tarkoittaa anarktinen ?
syy sitte jo tulikin.
Juoksuinen narttu sotkenu pojan pään ja ruoka ei maistu, kun kohkaa tyttöjen perään.
Normaalia ja menee ohi ajallaan. - hehhe
FAU kirjoitti:
syy sitte jo tulikin.
Juoksuinen narttu sotkenu pojan pään ja ruoka ei maistu, kun kohkaa tyttöjen perään.
Normaalia ja menee ohi ajallaan.se se syy taitaapi sitte olla :) hassua.....
- juddha
Niin siis tarkoitin silä arktisella sellaisia vielä aika alkuperäisiä koiria (koska luonnossakin sudet pitävät samanlaisia paastoja), joita ei ole vielä yli jalostettu. (arktiset koirat useimmiten käsittää juuri nämä pystykorvaiset koirat eli 5 ryhmään kuuluvat)
Mutta siis kyllähän kaikilla koirilla (rodusta riippumatta) on tapana pitää noita paastoja erityisesti kun naapurissa kiimassa oleva koira.
Mutta jos koirasi alkaa olla "masentuneen"/ todella sairaan näköinen niin silloin kyllä kannattaa viedä lääkäriin (tai jos alkaa tuntua, että koira alkaa näyttää jo kapiselta :) koska ei ole syönyt) Mutta toivottavasti ei ole mitään pahempaa... - kaikkea sitö
juddha kirjoitti:
Niin siis tarkoitin silä arktisella sellaisia vielä aika alkuperäisiä koiria (koska luonnossakin sudet pitävät samanlaisia paastoja), joita ei ole vielä yli jalostettu. (arktiset koirat useimmiten käsittää juuri nämä pystykorvaiset koirat eli 5 ryhmään kuuluvat)
Mutta siis kyllähän kaikilla koirilla (rodusta riippumatta) on tapana pitää noita paastoja erityisesti kun naapurissa kiimassa oleva koira.
Mutta jos koirasi alkaa olla "masentuneen"/ todella sairaan näköinen niin silloin kyllä kannattaa viedä lääkäriin (tai jos alkaa tuntua, että koira alkaa näyttää jo kapiselta :) koska ei ole syönyt) Mutta toivottavasti ei ole mitään pahempaa...niin juu..no meidän koirassa on pystykorvaa ja jotai muutaki..se on aika susimainen kyllä :).....heh ...joo toivotaa et ei oo mitää vakavaa..narttujen perää se on hulluna..ja koko ajan on pyrkimässä ulos ulos ja ulos...ärsyttävää..ei syö ja haluu koko helkkari ajan ulos :)
- melko selvä
Koiran ikä ja juoksunarttu lähistöllä, syyt syömättömyyteen. Menee ohi ajallaan. Oma urokseni heittäytyi syömättömäksi reilun vuoden iässä. Näykki vain ruokaansa tai ei syönyt ollenkaan. Hormonit hyrrää ja vie ruokahalun.
- repppppana
melko selvä kirjoitti:
Koiran ikä ja juoksunarttu lähistöllä, syyt syömättömyyteen. Menee ohi ajallaan. Oma urokseni heittäytyi syömättömäksi reilun vuoden iässä. Näykki vain ruokaansa tai ei syönyt ollenkaan. Hormonit hyrrää ja vie ruokahalun.
on kyllä hasssua,,,,mutta eikait siinä :)
- ^^^^
Paras lääke koiran syömättömyyteen on ottaa ruokakuppi pois 5 minuutin päästä jos ei syö. eikä myöskään antaa mitään "välipaloja" tai makupaljoa vaan tarjota illalla uudestaan. myös kuumat ilmat tekevät sitä että ruoka ei maistu. Meidän koiramme saattoi olla viikonkin helposti syömättä niin johan ruoka maistui. kyllä se syö kun sille nälkä tulee :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953859
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473245Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002857- 1362550
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572490- 612408
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172407Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212354Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232336- 642100