Hierontanautinto

Maisa

Yleensä olen käynyt naishierojalla, mutta viime keväänä päätin mennä mieshierojalle aivan huvikseni, koska olin todella stressaantunut ja koko kroppa jumissa.

Yllätyin, kun hieroja olikin lihaksikas, noin 30-vuotias miehekäs mies, eikä vanha isomahainen kaljupää, kuten yleensä. Hän oli ystävällinen ja pyysi minua riisuutumaan ja käymään mahalleen hierontapöydälle. Jätin pelkät stringit jalkaani, tosin ne eivät paljoa peitelleen, mutta olin ajellut itseni paljaaksi, jotta karvat eivät vilkkuisi housujen yli.

Hieroja aloitti hieronnan erittäin voimakkain ottein. Hän käytti paljon öljyä ja teki pitkiä liikkeitä. Olin aluksi hieman jännittynyt, mutta huomasinkin kiihottuvani, kun hän hieroi pakaroitani. Ennen kaikkea se kiihotti, kun hän laski pikkuhousuni alas, jotta voi hieroa pakarat, mielessäni kuvittelin, että hän riisuu minut kokonaan alasti. Tunsin kostuvani ja hengitykseni tiheni.

Olin hieman häpeissäni, kun oli aika kääntyä selälleen. Ajattelin, että hän huomaa kostean jalkovälini valkeiden stringien läpi. Myös nännini oliva kovettuneet. Oli todella kiihottavaa, kun hän hieroi voimakkaasti vatsaani ja reisiä. Teki mieli sanoa vatsaa hieroessa, että hiero alempaa! Hänen vahvat kätensä koskettivat lähes pimpsaani, joka oli aivan märkä. Yläreisiä hieroessa toivoin salaa, että hän hieroisi myös jalkoväliä, mutta hän oli ammattilainen, eikä alkanut hiplailemaan.

silloin minua harmitti, koska olin niin kiihottuneessa tilassa, että olisin toivonut hänen menevän pidemmälle. Siinä tilanteessa olisin ollut valmis naimaan häntä välittömästi, sain vaivoin hillittyä itseni. Olen monta kertaa sen jälkeen käynyt hänen luonaan ja joka kerta se tuntuu yhtä kiihottavalta. Masturboidessani mietin vain häntä ja hänen kosketustaan.

6

18143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hanna

      Kirjoita ehdottomasti lisää.

      Vinkki: Vähän enemmän yksityiskohtia
      ja enemmän pituutta tarinaan.

    • ei hierota

      sori vatsaa ei hierota koskaan,mutta muuten hyvä juttu

      • ei hiero

        Lääkäri hieroo vatsankin ihan varmaan.


      • Ammatikseen hierova

        Vatsan voi hieroa aivan hyvin ja se on jopa suotavaa, kunhan tietää mitä tekee.

        Totta on että yleensä vatsaa ei käsitellä, mutta monasti se johtuu joko tiedon tai taidon puutteesta.


    • RoomMate

      niin

    • siö

      minä mies haluaisin hieroa sinut ja tehdä sinut onneliseksi.
      olen samoin ajattelija kun käyn naishierojalla,toiset hieroo myös intiimit paikat loppuun asti.läh.sähköposti os.
      niin minä hieron sinut ilmaiseksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1727
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1547
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      55
      1260
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      729
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      725
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      717
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      668
    Aihe