Hierontanautinto

Maisa

Yleensä olen käynyt naishierojalla, mutta viime keväänä päätin mennä mieshierojalle aivan huvikseni, koska olin todella stressaantunut ja koko kroppa jumissa.

Yllätyin, kun hieroja olikin lihaksikas, noin 30-vuotias miehekäs mies, eikä vanha isomahainen kaljupää, kuten yleensä. Hän oli ystävällinen ja pyysi minua riisuutumaan ja käymään mahalleen hierontapöydälle. Jätin pelkät stringit jalkaani, tosin ne eivät paljoa peitelleen, mutta olin ajellut itseni paljaaksi, jotta karvat eivät vilkkuisi housujen yli.

Hieroja aloitti hieronnan erittäin voimakkain ottein. Hän käytti paljon öljyä ja teki pitkiä liikkeitä. Olin aluksi hieman jännittynyt, mutta huomasinkin kiihottuvani, kun hän hieroi pakaroitani. Ennen kaikkea se kiihotti, kun hän laski pikkuhousuni alas, jotta voi hieroa pakarat, mielessäni kuvittelin, että hän riisuu minut kokonaan alasti. Tunsin kostuvani ja hengitykseni tiheni.

Olin hieman häpeissäni, kun oli aika kääntyä selälleen. Ajattelin, että hän huomaa kostean jalkovälini valkeiden stringien läpi. Myös nännini oliva kovettuneet. Oli todella kiihottavaa, kun hän hieroi voimakkaasti vatsaani ja reisiä. Teki mieli sanoa vatsaa hieroessa, että hiero alempaa! Hänen vahvat kätensä koskettivat lähes pimpsaani, joka oli aivan märkä. Yläreisiä hieroessa toivoin salaa, että hän hieroisi myös jalkoväliä, mutta hän oli ammattilainen, eikä alkanut hiplailemaan.

silloin minua harmitti, koska olin niin kiihottuneessa tilassa, että olisin toivonut hänen menevän pidemmälle. Siinä tilanteessa olisin ollut valmis naimaan häntä välittömästi, sain vaivoin hillittyä itseni. Olen monta kertaa sen jälkeen käynyt hänen luonaan ja joka kerta se tuntuu yhtä kiihottavalta. Masturboidessani mietin vain häntä ja hänen kosketustaan.

6

18462

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hanna

Kirjoita ehdottomasti lisää.

Vinkki: Vähän enemmän yksityiskohtia
      ja enemmän pituutta tarinaan.

• ei hierota

sori vatsaa ei hierota koskaan,mutta muuten hyvä juttu

• ei hiero

Lääkäri hieroo vatsankin ihan varmaan.

• Ammatikseen hierova

Vatsan voi hieroa aivan hyvin ja se on jopa suotavaa, kunhan tietää mitä tekee.

Totta on että yleensä vatsaa ei käsitellä, mutta monasti se johtuu joko tiedon tai taidon puutteesta.

• RoomMate

niin

• siö

minä mies haluaisin hieroa sinut ja tehdä sinut onneliseksi.
      olen samoin ajattelija kun käyn naishierojalla,toiset hieroo myös intiimit paikat loppuun asti.läh.sähköposti os.
      niin minä hieron sinut ilmaiseksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      68
      4296
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      67
      4137
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3552
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3123
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2792
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2562
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2334
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      25
      1461
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      157
      1282
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      75
      1059
    Aihe