Polttarileikkejä

Kaaaso

Olisiko ideoita polttari-ohjelmanumeroista? Jotakin mukavaa (ei liaan nöyryyttävää) ja sellaista johon koko polttariporukka voi osallistua?

4

14988

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juhannustaika

Mukava idea voisi olla pukea morsian vaikka sairaanhoitaja-asuun ja laittaa myymään kortsuja *hih* Muut voisivat katsoa hiukan sivummalta ja nauraa ja ottaa kuvia polttarikansiota varten.

• ei miten

tylsää ja mautonta!

• farkku

tämä on niin vanha, kulunut, mauton, tylsä, köyhä idea. Kyllä säälimme erästä tyttöä, jolla oli samaan aikaan polttarit kuin kaverillani, ja olimme samassa ravintolassa. Tyttö oli puettu juurikin niukkaakin niukempaan hoitsuasuun. Niinkö NIIN mautonta ja ei mitään ideaa.

• Tuittu

...mutta ajattelinpa laittaa nyt jotain viestiä, jos vaikka polttaerita ei ole vielä ollut.

Kannattee laittaa googleen hakusanaksi polttarit, sillä sieltä ideoita löytyy ihan yhtälailla kuin hääsivustojakin pursuilee :)

Itse osallistun tänä kesänä kolmiin polttareihin, joista yhdet ovat jo olleet. Morsiamet ovat hyvin erilaisia, jtoen ohjelmat täytyy tosiaan miettiä.

Itse pitäisin hyvänä ideana mm. (nolaamisen sijaan) antaa morsiamelle tehtäväksi kerätä elämänohjeita ihmisiltä avioliittoa varten. Ne kun sitten kirjoitetaan ylös niin jää hyvä muisto. Vastaavasti tietovisa sulhasesta yms. olisi kivaa puuhaa. Lisäksi kaikki tehtävät, joissa täytyy jotenkin osoittaa rakkautensa esim. runon kirjoittaminen, laulun laulaminen omilla sanoilla yms. jotka sitten hääjuhlassa tai polttarikansiossa sitten esitetään. Saa hyviä ohjelmanumeroita näistäkin!"

Sitten baarissa rymyämisen sijasta morsiussauna on ihan pop!!! Netistä löytyy kauheesti hyviä vinkkejä erilaisia taikoja varten. Morsianta hemmotellaan ja testaillaan mukavassa hengessä tutulla porukalla ilman turhaa nolaamista.

Toivottavasti on vähän apua! :) Hyviä häitä! :

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      393
      1018
    2. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      300
      939
    3. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      895
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      78
      761
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      78
      742
    6. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      736
    7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      665
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      656
    9. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      641
    10. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      39
      630
    Aihe