1 1 1=1 (vai peräti oo??)
"terveissii jokaisse myrskyn silmäst" niinku met tääl XX:ssa bruukataa sanoo...
Korkeampaa (ma-)tematiikkaa vaimitähäh?!
3
274
Vastaukset
- otettu
lääkkeet ajallaan vai?1 1 1=3 minun tietääkseni vai onko?
- sympanssi
No jos (tai KUN!) teon tekijä, itse tekeminen ja teon kohde ovat sama, niin eikö silloin (tällöin:)) 1 1 1 (subj. pred. obj.) ole nimenomaan 1?! '
Ps. Kandeis ottaa huomioon myös se millä osalla tätä s24-sivustoa kulloinkin kirjoitellaan ennen kuin; ei nimittäin luulisi siinä/tässä kontekstissa olevan niiin vaikeata mieltää mistä muustakin kuin ns. perusmatikasta em. yhtälössä kyse (viiden pisteen vihje: monistinen panteismi). Jos ei moista käsitä jatai pysty/osaa/halua sisäistää mitään muuta kuin yhden lineaariulottuvuuden Olevaisuuden koko kentästä, niin ei ehkä ihan noin jyrkkänä kandeis olla lääkejakeluissaan jne.ssä primitiivi-/naiivipurkauksissaan (purasee enempi ns. omaan nilkkaas tollanen vihottelu, nääs:)).
- Materialistinen paska
Melkoinen mate olet kun tuollaista mietit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?843432- 252023
- 1941931
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3421319Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell851299Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891137Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo12935- 82933
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.23855Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha61790