1 1 1=1 (vai peräti oo??)
"terveissii jokaisse myrskyn silmäst" niinku met tääl XX:ssa bruukataa sanoo...
Korkeampaa (ma-)tematiikkaa vaimitähäh?!
3
261
Vastaukset
- otettu
lääkkeet ajallaan vai?1 1 1=3 minun tietääkseni vai onko?
- sympanssi
No jos (tai KUN!) teon tekijä, itse tekeminen ja teon kohde ovat sama, niin eikö silloin (tällöin:)) 1 1 1 (subj. pred. obj.) ole nimenomaan 1?! '
Ps. Kandeis ottaa huomioon myös se millä osalla tätä s24-sivustoa kulloinkin kirjoitellaan ennen kuin; ei nimittäin luulisi siinä/tässä kontekstissa olevan niiin vaikeata mieltää mistä muustakin kuin ns. perusmatikasta em. yhtälössä kyse (viiden pisteen vihje: monistinen panteismi). Jos ei moista käsitä jatai pysty/osaa/halua sisäistää mitään muuta kuin yhden lineaariulottuvuuden Olevaisuuden koko kentästä, niin ei ehkä ihan noin jyrkkänä kandeis olla lääkejakeluissaan jne.ssä primitiivi-/naiivipurkauksissaan (purasee enempi ns. omaan nilkkaas tollanen vihottelu, nääs:)).
- Materialistinen paska
Melkoinen mate olet kun tuollaista mietit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481