1 1 1=1 (vai peräti oo??)
"terveissii jokaisse myrskyn silmäst" niinku met tääl XX:ssa bruukataa sanoo...
Korkeampaa (ma-)tematiikkaa vaimitähäh?!
3
271
Vastaukset
- otettu
lääkkeet ajallaan vai?1 1 1=3 minun tietääkseni vai onko?
- sympanssi
No jos (tai KUN!) teon tekijä, itse tekeminen ja teon kohde ovat sama, niin eikö silloin (tällöin:)) 1 1 1 (subj. pred. obj.) ole nimenomaan 1?! '
Ps. Kandeis ottaa huomioon myös se millä osalla tätä s24-sivustoa kulloinkin kirjoitellaan ennen kuin; ei nimittäin luulisi siinä/tässä kontekstissa olevan niiin vaikeata mieltää mistä muustakin kuin ns. perusmatikasta em. yhtälössä kyse (viiden pisteen vihje: monistinen panteismi). Jos ei moista käsitä jatai pysty/osaa/halua sisäistää mitään muuta kuin yhden lineaariulottuvuuden Olevaisuuden koko kentästä, niin ei ehkä ihan noin jyrkkänä kandeis olla lääkejakeluissaan jne.ssä primitiivi-/naiivipurkauksissaan (purasee enempi ns. omaan nilkkaas tollanen vihottelu, nääs:)).
- Materialistinen paska
Melkoinen mate olet kun tuollaista mietit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1783442Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3742186Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii552137- 422018
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4131129Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1171029- 52936