Tänään tarkkailin itseäni aamulla ihan normaaliin tapaan peilistä. Yllätykseni huomasin alapäässäni muutosta: minulle oli kasvanut pieni penis, joka muistutti lähinnä siilin sukupuolielintä. Olen täysin neuvoton tässä tilanteessa ja en tiedä miten sanoa tästä hirveästä asiasta poikakaverilleni ja ystävilleni. Tuskinpa he enää haluavat olla mun kanssa jos olen siili ja vielä uros. p.s kertokaa miten pussaillaan
olenko kaksineuvoinen siili?
4
764
Vastaukset
- Garland teh Great
Jos jollekin, tai kenelle vain kävisi tuollaista, hän ei varmasti kysyisi samassa postauksessa "kuinka pussaillaan".
- hahahahaha
"Tuskinpa he enää haluavat olla mun kanssa jos olen siili ja vielä uros" hahahahahahaha *reps* söpöä...
- doctor Love
Ulkoisista sukupuolielimistä ovat uloimpina ihopoimuista muodostuneet isot häpyhuulet, jotka vastaavat miehen kivespussia. Niiden sisäpuolella reunustavat emättimen eteistä limakalvon päällystämät pienet häpyhuulet. Siinä, missä nämä yhtyvät edessä on häpykieli eli klitoris, joka vastaa siitintä, joka on muodostunut samanlaisesta paisuvaiskudoksesta kuin tämä. Häpykielen ja emättimen ulkoaukon väliin avautuu emättimen eteiseen virtsaputki. Pienten häpyhuulten sisäpinnalle niiden takaosaan avautuvat isot eteisrauhaset (tulehtuvat suhteellisen usein).
Voisiko kyse olla jostain näistä edellä luettelemistani asioista? :) - DrPili
doctor Love kirjoitti:
Ulkoisista sukupuolielimistä ovat uloimpina ihopoimuista muodostuneet isot häpyhuulet, jotka vastaavat miehen kivespussia. Niiden sisäpuolella reunustavat emättimen eteistä limakalvon päällystämät pienet häpyhuulet. Siinä, missä nämä yhtyvät edessä on häpykieli eli klitoris, joka vastaa siitintä, joka on muodostunut samanlaisesta paisuvaiskudoksesta kuin tämä. Häpykielen ja emättimen ulkoaukon väliin avautuu emättimen eteiseen virtsaputki. Pienten häpyhuulten sisäpinnalle niiden takaosaan avautuvat isot eteisrauhaset (tulehtuvat suhteellisen usein).
Voisiko kyse olla jostain näistä edellä luettelemistani asioista? :)näinhän se on,Dr Love.Usein kehittyessään ihminen voi epävarmana yhdistää nuo tuntomerkit vaikka siilin sukupuolielimiin.
Ja sitten vielä siitä miten pussaillaan: turhaa se on,kultaseni,menet vain ja panet perseeseen niillä siilin sukupuolielimilläsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302275
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu272023Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121539Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121397Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701241- 961091
- 171017
- 88923
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17810Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115765